Goh. Je bevestigd wel een behoorlijk vooroordeel over diegene die niet gestudeerd hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
GOED ZO!!! AANPAKKEN DIE KUT STUDENTEN.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Goh. Je bevestigd wel een behoorlijk vooroordeel over diegene die niet gestudeerd hebben.
Dit is meer richting de MODS, die het nodig vonden om mijn sign weg te halenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:00 schreef dVTB het volgende:
Nu heb je weer WEL concertkaartjes, tongy?
ik zeg altijd:quote:
en dan toch op hun strepen willen staan die ze niet hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dit stadswachters ook altijd wel grappig. Van die net-niet-agenten zonder bevoegdheden.
Ah jij bent zo iemand die het nummer van het CWI uit zn hoofd weet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
![]()
AANPAKKEN DIE STUDENTEN!!! KEIHARD!! STOMME NERDJES!!!
Idd. Volgens mij hebben zo zoiets als burgerarrest, ofzoiets, wat ze mogen doen. Maar dat mag iedereen. En parkeerbonnen mogen ze uitschrijven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
en dan toch op hun strepen willen staan die ze niet hebben.
ik zeg altijd:quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah jij bent zo iemand die het nummer van het CWI uit zn hoofd weet.
Ik reageer dan nooit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik zeg altijd:
JE MOEDURRRRRRR
Precies, ik ga niet helemaal vanaf de Westersingel naar de Mediamarkt sjokken. Zoals de slogan luidt: Ik ben toch niet gek!?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef dVTB het volgende:
Het belachelijke vind ik niet de bekeurende agenten (die doen gewoon hun werk), maar het feit dat je op zo'n ruim opgezet plein (cq. brede weg) niet mag fietsen.
kut moa.. het is meer dat ik de "schade"zo even niet kan inzien... (behalve dat je misschien minder snel een impulsaankoop kan doen?)quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef bijdehand het volgende:
in den bosch ook altijd, staan ze net om het hoekje op de weg bij het centraal, waar keiveel mensen fietsen
kutwaute :S
Ik weet het wel dat het niet magquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
waarom werden die lui bekeurd? Omdat ze daar fietsten ofzo? Ik fiets daar ook altijd. Nooit geweten dat dat niet mag. Ga toch niet dat hele end lopen naar de MM?.
Als ze mij een keer pakken, dan zeg ik gewoon: "ich habe es nicht gewüsst" (en dat is dan ook nog echt zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet het wel dat het niet mag![]()
Ja maar kom nou zeg, ga je vanaf de kranerweg óf lopen óf omfietsen naar de westerkade (er dus omheen) en vanaf daar lopen? Er staan altijd een shitload van fietsenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ze mij een keer pakken, dan zeg ik gewoon: "ich habe es nicht gewüsst" (en dat is dan ook nog echt zo).
Ik fiets daar ook altijd. Tuurlijk ik weet dat het niet mag, maar zolang ze er niet staan, dan fiets ik er gewoon. ben er wel eens gewaarschuwd dat ze er stonden, maar eenmaal aangekomen was er niemand te zien natuurlijk. Het is wel makkelijk geld verdienen, maar ik denk niet dat er erg veel mensen last van hebben dat je daar fietst. Het zou iets anders zijn als je op een zaterdagmiddag dwars door de menigte fietst in de Herestraat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:14 schreef Renesite het volgende:
stonden ze er weer? Gatverdamme. Ik fiets daar altijd naar de mediamarkt toe
Algemeen bekend dat je niet mag fieten in een winkel centrum.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef Viking84 het volgende:
waarom werden die lui bekeurd? Omdat ze daar fietsten ofzo? Ik fiets daar ook altijd. Nooit geweten dat dat niet mag. Ga toch niet dat hele end lopen naar de MM?.
Dat is toch geen winkelcentrum?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat je niet mag fieten in een winkel centrum.
mensen die niet verder komen dan ' je moeder' verdienen een nekschot...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik zeg altijd:
JE MOEDURRRRRRR
Winkel gebied dan, je weet toch wel wat ik bedoel of moet ik alles met plaatjes duidelijk makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is toch geen winkelcentrum?
Vanaf den beginnequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
Sinds wanneer is het zo dat je daar moet wandelen? Iedereen komt daar aanfietsen, ook vanaf de kant van de Praedinniussingel.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef welkominspace het volgende:
ik kwam ook een keer van die stadwachten tegen in de poelestraat(ofzo daar bij de driemaster) in groningen:"Wil je even afstappen?" ik:"nee" en ik fiets gewoon vrolijk door
Ze toen zelf ook met die oranje? plaatje scheurijzers over de zelfde plek?.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef welkominspace het volgende:
ik kwam ook een keer van die stadwachten tegen in de poelestraat(ofzo daar bij de driemaster) in groningen:"Wil je even afstappen?" ik:"nee" en ik fiets gewoon vrolijk door
Echt nooit gezien.quote:
wietsiedawattes?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef kless het volgende:
[..]
Ze toen zelf ook met die oranje? plaatje scheurijzers over de zelfde plek?.
hebben we in maastricht ook last van alleen daar rijdt ie op een brommer!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
En terecht, weetje hoe verneukt dat is, komt een idioot op je affietsen in de stad.
Als je fiets op een plek waar allemaal mensen lopen wel jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
En terecht, weetje hoe verneukt dat is, komt een idioot op je affietsen in de stad.
Je bedoelt dat stukje waarbij je met lijn 11 vanaf het boterdiep komt of echt op de nieuwe ebbinge?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef teigan het volgende:
Ze stonden vanmiddag met twee motormuizen bij het stukje busbaan aan het eind van de ebbingestraat...
ben jij soms ook zo'n kutjuut? ( lees: geen echte vent)quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hulde, aanpakken die wildfietsers !
Ervaring?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hulde, aanpakken die wildfietsers !
S-F is liefquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ben jij soms ook zo'n kutjuut? ( lees: geen echte vent)
"checkt fobo" jep, we hebben nog zo'n mietje![]()
Jaquote:
Kijk nou eens goed... je ziet toch dat je nooit naar kan fietsen, past lang niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef dVTB het volgende:
Het belachelijke vind ik niet de bekeurende agenten (die doen gewoon hun werk), maar het feit dat je op zo'n ruim opgezet plein (cq. brede weg) niet mag fietsen.
Ja daar... Stonden ze te grijnzen met het bonnenboekje in de hand..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stukje waarbij je met lijn 11 vanaf het boterdiep komt of echt op de nieuwe ebbinge?
zegt onze stoere tongetje tongetje likje likjequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
GOED ZO!!! AANPAKKEN DIE KUT STUDENTEN.
JUPX want het scheeld een boel kut kruisingen waar je al fietservoorang hebt maar niet krijg en moet geven maar dat ze doodleuk voor je oversteek stil staan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
Het is wel een plaats waar het ook uitnodigt om even van de officiële route af te wijken.
Agenten mogen daar wel fietsenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:59 schreef MCH het volgende:
Wat ik me afvraag is of die agenten met hun fiets aan de hand daar naar toe zijn gelopen om mensen te gaan bekeuren.![]()
Maar natuurlijk, agenten mogen alles om een bonnetje uit te schrijven.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Agenten mogen daar wel fietsen.
Je zou ook zeker niet de eerste zijn die ik een boete zie krijgen in de Poelestraat wegens fietsenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef welkominspace het volgende:
Ik ook, gelukkig..quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet het wel dat het niet mag![]()
Net-niet? Absolúút-niet bedoel je.. Niemand neemt toch een stadswacht serieus? Echt een door de gemeente gesponsorde baan voor wanneer je écht écht écht nergens voor deugt; dan kun je altijd nog stadswacht worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dit stadswachters ook altijd wel grappig. Van die net-niet-agenten zonder bevoegdheden.
jij dan met je analfabetismequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Goh. Je bevestigd wel een behoorlijk vooroordeel over diegene die niet gestudeerd hebben.
En als de boete is geschreven FIETSEN ze zelf verder.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef Het_Biertje het volgende:
Gut gut, daar stonden ze weer hoor; burgertjes pesten. Westerkade in groningen bij de Mediamarkt, hulpeloze fietsertjes bekeuren.
Ga eens aan het werk!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |