Over gisteren: die Warchild ophaalders waren wel erg irritant bezig. Meteen als mensen naar binnen mogen en ze hun best doen om naar het podium te rennen, besluiten zij om je in de weg te lopen voor collectes. Daar heeft iedereen op dat moment ook echt oog voor.
Support act Athlete was wel oké, maar kon alleen rekenen op reacties van de voorste rijen... de schermen werden ook niet gebruikt voor hen, misschien daarom. Wel tof hoe de frontman op het einde op de B-stage ging met zijn gitaar terwijl het regende.
Maar mijn eerste keer Keane was alles wat ik had gehoopt. Zeker het vijf uur wachten waard. Goeie foto's kunnen maken, en de hele band leek enthousiast - Chaplin's praatjes kwamen wel bekend voor van andere live opnames, maar volgends Wikipedia is Amsterdam zijn lievelingsstad (tenminste, dat stond daar vroeger op), dus dat heeft vast meegeholpen.
Zag Tom zelfs een traan wegpikken terwijk hij achter de piano zag (of iig iets uit zijn oog halen). En de zwartwit beelden tijdens A Bad Dream waren om kippenvel van te krijgen!
Setlist naar mijn onthouding:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Hythloth op 08-07-2007 11:21:04 ]