Hihi, mijn zus zit op dat forum..........quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:29 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Hey, ben jij toevallig van het forum dan? Het balonnenplan is alweer veranderd in belleblazen! dus neem er eentje mee![]()
Dat shirt heb ik nu ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ben zelf te herkennen aan dit shirt [afbeelding]
Dan was jij dus Stephan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:47 schreef silentwaves_ het volgende:
Gaan hier trouwens mensen nog alleen naar het concert gaan of misschien open staan voor een meet daar? , lijkt me wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Hythloth op 08-07-2007 11:21:04 ]
Ben zelf richting collecte-meisje gelopen, er een euro in gegooid en snel doorgerend..............en vooraan gestaan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:26 schreef Hythloth het volgende:
Over gisteren: die Warchild ophaalders waren wel erg irritant bezig. Meteen als mensen naar binnen mogen en ze hun best doen om naar het podium te rennen, besluiten zij om je in de weg te lopen voor collectes. Daar heeft iedereen op dat moment ook echt oog voor.![]()
![]()
Ja dat ben ik!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dat shirt heb ik nu ook(alleen dan staat er geen Keane in het midden in letters
)
[..]
Dan was jij dus Stephan?
Ik heb een zwaar vette avond gehad, ook ik stond helemaal vooraan. Enigste nadeel was dat ik voor de geluidsbox stond, mijn filmpjes zijn daarom denk ik mislukt. Maar ik heb me zwaar vermaakt, mooi hoe Tom een paar keer Amsterdam in liedjes zong. Alleen het geluid was minder bij Bedshaped, maar gelukkig was dat bij het laatste liedje. Nee, dat gaan we nog een keer overdoen!!!!!!
No thanks.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:44 schreef silentwaves_ het volgende:
En LomarVe bedankt voor de informatie van de meeting dat was namelijk wel leuk! , toch best wel met een grote groep!
En ja volgens mij had jij het beste plekje daar he?![]()
Yepquote:Op maandag 9 juli 2007 21:44 schreef silentwaves_ het volgende:
Ja dat ben ik!, dan moet jij Dennis zijn?
Bedoel eerder dat je op een goede plek stond , toen Tom naar het voor podium kwam om daar Your Eyes Open in de regen te gaan zingen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:05 schreef LomarVe het volgende:
[..]
No thanks.Beste plekje?? Valt wel mee toch?
Oh! Ja klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:15 schreef silentwaves_ het volgende:
[..]
Bedoel eerder dat je op een goede plek stond , toen Tom naar het voor podium kwam om daar Your Eyes Open in de regen te gaan zingen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |