Prutsding.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:58 schreef tonks het volgende:
Heb eindelijk mijn Spellfire Longsword Nouja eindelijk.. eerste keer slave pens, eerste boss, enige mage. Nu maar weer verder pvp-en
Wat je in outland vindt is echt allemaal zo absurd veel sterkerquote:Op zondag 25 februari 2007 09:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Prutsding.![]()
Ga maar eens naar Nagrand om de questline Ring of Blood te doen.
Krijg je weer een leuke staff voor
![]()
Wat breng je dat dramatischquote:Op maandag 26 februari 2007 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
In de afgelopen 14 dagen maar liefst 1 instance gedaan en verder niet ingelogd.
En aangezien ik het eigenlijk helemaal niet mis, denk ik dat het echt over is…
Het is wel een "verslavend spel", vooral in het begin (heb het nu 10 dagen). Daarna gaat het weer vervelen en daarna ga je het volgens mij weer leuk vinden, al zijn er mensen die het al anderhalf jaar super leuk vindenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Wat breng je dat dramatisch. Dude, het is een computerspel. Over een tijdje, als je wél weer zin hebt, pak je het wel weer op.
Dramatisch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:54 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Wat breng je dat dramatisch. Dude, het is een computerspel. Over een tijdje, als je wél weer zin hebt, pak je het wel weer op.
Het was ook niet vervelend bedoel hoor, van mijn kantquote:Op maandag 26 februari 2007 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dramatisch ?
Niet zo bedoeld iig, maar aangezien ik vanaf de release gespeeld heb, vind ik het persoonlijk wel een 'raar gevoel' dat ik nu geen behoefte meer heb om te spelen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
In de afgelopen 14 dagen maar liefst 1 instance gedaan en verder niet ingelogd.
En aangezien ik het eigenlijk helemaal niet mis, denk ik dat het echt over is…
en toch WOW topics lezenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef Ipho het volgende:
ik heb ook al geen behoefte om te gaan spelen meer.
Ik heb ook de behoefte niet, ik moet, mijn lichaam is afhankelijk van WoW enzoquote:
Tsja, je moet wat als je je even verveelt op je werkquote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als je je even verveelt op je werk
Idd als je het mij vraagt is vooral het ontdekken, de lore en de mensen/guild waar je in zit/community die je aan het spelen houd en het leuk laat blijvenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
De gameplay is gewoon heel erg oppervlakkig geworden na 2 jaar, heb de afgelopen 2 weken aardig wat tijd gebruikt om andere games te spelen op de PC en mijn 360, en dan merk je gewoon echt wel dat er veel betere/leukere spellen zijn dan WoW. (alleen kijkend naar pure gameplay)
Niet dat ik WoW ineens een kutspel vind ofzo, maar het is (voor mij dan) toch meer de community, de lore, en het ‘nieuwe’ geweest (was mijn eerste MMO) wat me al die tijd heeft laten spelen zie ik nu eigenlijk pas in ^^
kook niet.. nauwelijks ingelogd afgelopen 2 weken.. misschien 40% van 65 gedaan en meer niet..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef Ipho het volgende:
ik heb ook al geen behoefte om te gaan spelen meer.
Link?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:30 schreef Pritt het volgende:
Flikker toch op met Blizzard.
Eindelijk kunnen druids meer dan healen alleen, gaan ze het fixen.
Ik stop voorlopig met spelen en ga lekker FFXII spelen.
Let me analyse all these changes for you, one by one:quote:Druids
* When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed.
* "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
* "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.
* The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio.
* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
* "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe".
* The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
* "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
* The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form).
* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage.
1. Cyclone, just a bugfix, doesn't matter.quote:* When the duration of "Cyclone" ends, area buffs such as "Leader of the Pack", "Tree of Life", and "Moonkin" will now be correctly resumed.
2. 25% stamina over 25% health. This has some effect for us, but it is not as bad as it would seem right now, because:quote:* "Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
* "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25% increased health.
3. Armor down from 450% to 400%. OMG 50 % NERF TO ARMOR! THIS IS HUGE! Erm, no it's not. For PvE purposes, I'm going to assume 3/3 Thick hide, which brings multiplier from caster to bear down from 6,05 to 5,5 times the armor. A very quick example of how little this matters would be to look at my current armor in bear:quote:In addition, the armor bonus has been reduced from 450% to 400%.
4/5. Mangle Bear takes a nerfbat to the face, that much is obvious. It loses some damage before talents, and no talents boosts it anymore. After patch, it should do something like 100% damage + 160ish. This would (for me at least) result in crits going from about 2,1k on cloth, to 1200ish on cloth. In total, it means that we will not have the DPS output of a MS warrior while tanking. In a way, this is also pretty fair, all things considered.quote:* The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has been reduced by the same ratio.
* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
6. Maul no longer gets a 20% damage bonus, resulting in it doing 16,6% less damage. No big deal really, crits will go from around 1100 in tanking gear to 950ish. Hardly a reason to reroll. Swipe takes the same nerf, going from 600 crits to 500 crits.quote:* "Savage Fury" no longer affects "Mangle (Bear)".
* "Savage Fury" no longer applies to "Maul" or "Swipe".
7. The Predatory Instincts nerf means our crit multiplier goes from 2,15 to 2,1. A "might" 2,3% reduction in all crit damage, downgrading total DPS something like 0,8%. A minor adjustment, meaning nothing in the big picture, and the talent is still incredibly great because of the 15% AoE resist.quote:* The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from 3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
8. Improved Leader of the Pack nerf is a vanity change, since it hardly ever crits anyway. Nothing gamebreaking here.quote:* "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
9. Moonkin boost!quote:* The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to 400% (to match Dire Bear Form).
10. More rage! I have no idea why we get this to be honest. Our DPS output in bear is lessened a bit, but normal hits are unchanged, meaning we still build more rage than warriors, BEFORE the patch. Now we will still be generating more rage than the warrior, and will have an even easier time getting "infinite rage". The effect of this is that we can use our abilities, aka Mangle/Maul/Lacerate/Swipe/Demoralising Roar even more often than before, making up for the damage nerfs threatwise.quote:
* The rage normalization equation has been adjusted to grant more rage.
Lol, ik gebruik wel aspect of the Cheetah. Hop naar de E-Plaza.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef vogelkooi het volgende:
Op naar media markt met je luie reet, en nee geen mount.
Of naar een speelgoed winkel dicht bij![]()
Word een Warlock?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap iets nietIk heb een Blood Elf Mage, wordt een firemage. Ik zie dat mn vriendin Rain of Fire cast (ze is Warlock), dus ik meteen Thottbot kijken wanneer ik die spell ook leer... kan ik em niet leren! Ik ben verdomme een firemage!!
Daar gaat mn droom over Frost Nova + Rain of Fire + Blizzard en evt. Arcane ExplosionNee, ik moet het doen met een stomme Flamestrike
pfff maakt geen fuck uit. Hijs vrij makkelijk, gewoon genoeg damage doen tijdens zn evocation en voor de rest is het tank & spank. Maar goed het zit heir vol van die wussies die bang zijn voor aggroquote:Op maandag 26 februari 2007 00:31 schreef Mauro het volgende:
Zo, net een wipesessie achter de rug in Karazhan.
The Curator is best lastig als je te weinig arcane resistance hebt
Via internet gaat ook super: gewoon ff bij account management subscription nemen en meteen weer afzeggenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef vogelkooi het volgende:
Op naar media markt met je luie reet, en nee geen mount.
Of naar een speelgoed winkel dicht bij![]()
Rain of fire en Blizzard zijn channeling spells, die kan je dus sowieso niet tegelijkertijd casten ook al had je ze wel allebei. Dus als je bezig bent met 1 van die spells kan je verder niks anders doen, dus zeker ook geen arcane explosion!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap iets nietIk heb een Blood Elf Mage, wordt een firemage. Ik zie dat mn vriendin Rain of Fire cast (ze is Warlock), dus ik meteen Thottbot kijken wanneer ik die spell ook leer... kan ik em niet leren! Ik ben verdomme een firemage!!
Daar gaat mn droom over Frost Nova + Rain of Fire + Blizzard en evt. Arcane ExplosionNee, ik moet het doen met een stomme Flamestrike
achter mekaar casten he vriendquote:Op maandag 26 februari 2007 18:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Rain of fire en Blizzard zijn channeling spells, die kan je dus sowieso niet tegelijkertijd casten ook al had je ze wel allebei. Dus als je bezig bent met 1 van die spells kan je verder niks anders doen, dus zeker ook geen arcane explosion!
Ik zou als ik jou was gaan levelen met fire tot +/- lvl45, dan respec naar ice!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef mini-lellan het volgende:
Hmm...ik zit nog te twijfelen...ik heb nu een mage maar ik weet niet welke ik moet kiezen Fire of Frost. Fire doet meer damage maar frost stunnen ze voor een paar seconden. Word dit sterker bij elke 'upgrade'?.
Het is ook een simpel gevecht. Gewoon ervoor zorgen dat de adds snel doodgaan en tijdens de evocation de boss nuken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:41 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
pfff maakt geen fuck uit. Hijs vrij makkelijk, gewoon genoeg damage doen tijdens zn evocation en voor de rest is het tank & spank. Maar goed het zit heir vol van die wussies die bang zijn voor aggro
Firequote:Op maandag 26 februari 2007 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gaan levelen met fire tot +/- lvl45, dan respec naar ice!
Ice is in het begin niet sterk en maar heel sloom, pas bij lvl 40 word het interresant en doet het aardig was damage:D
Of nietquote:Op maandag 26 februari 2007 19:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was gaan levelen met fire tot +/- lvl45, dan respec naar ice!
Ice is in het begin niet sterk en maar heel sloom, pas bij lvl 40 word het interresant en doet het aardig was damage:D
Ik zeg alleen maar dat frost tm lvl 40 niet echt vlot gaat!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of nietIk ben arcane en mijn fireball crits lopen nu op tot bijna 2000 damage! en dat is op lvl 60, frostbolt loopt op tot zo'n 1500. En aangezien ik gemiddeld zo'n 1 op de 5 hits crit gaat het lekker hard
Helaas vergeet jou geweldige guildy erbij te vermelden dat een feral druid zijn aggro krijgt vanuit damage en niet vanuit taunting. De 3 grote skills die verantwoordelijk zijn voor damage van bear-vorm worden alle 3 geraakt door de nerf bat maul/swipe/mangle. Hierdoor wordt het in een 5 man veel lastiger aggro te behouden terwijl een shammy's windfury crit. Helaas zal hij dat wel nooit meegemaakt hebben om zich er zorgen over te maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:34 schreef Gloeidoos het volgende:
blaat
Wat begreep je niet aan:quote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Pritt het volgende:
[..]
Helaas vergeet jou geweldige guildy erbij te vermelden dat een feral druid zijn aggro krijgt vanuit damage en niet vanuit taunting. De 3 grote skills die verantwoordelijk zijn voor damage van bear-vorm worden alle 3 geraakt door de nerf bat maul/swipe/mangle. Hierdoor wordt het in een 5 man veel lastiger aggro te behouden terwijl een shammy's windfury crit. Helaas zal hij dat wel nooit meegemaakt hebben om zich er zorgen over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |