psies. Het is wel goed zo. Terug naar mannetje en kindjes en hup de maatschappij weer in.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef partyyboyy het volgende:
Natasia is toch al uitgemolken.
Ik heb sinds gisteren besloten om de streams geen voorrang meer te geven ipv de TV, dus als er op TV iets goeds is dan = Bongetje gewoon offlinequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef crohntje het volgende:
[..]
Hoop dat het dan opschiet. Ik wil de mol zien![]()
ja weet ik, maar dat is een extratje voor huubquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De CP's van Bart liggen daar dus ook, wel opletten
Sorry, ik lig wat achter met het lezen. Ik ben het helemaal met je eens. Soms moeten dingen doorgespeeld worden en zolang dat in opdracht van "achter" gebeurd zal het wel goed zijn om wat leven in de brouwerij te brengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt constant.
En wat dacht je van Huub die een week op vakantie was en ook allerlei info in heeft kunnen zamelen.
Ik vermoed zelfs dat het personeel ingezet wordt om dingen door te geven.
Brian?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is ook of DGK idd net zo interessant blijft om te kijken als Natasia weg is.
Een goede reality heeft een mensen nodig waar je je als een gek aan stoort.
En hij zal op zachte, begripvolle maar toch ietwat teleurgestelde toon zeggen "ik heb je nog zo gewaarschuwd kindje, dat Huub jou daar naar toe zou proberen te bewekstelligen" en meer van die griezelige shit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef itsme het volgende:
[..]
precies. En zal zeggen dat zij de volgende is op hun lijst als Natasia weg is.
Absoluut, daar is de amusementswaarde nu wel van af, die is nu alleen nog ziekelijk irritant. Ik zap weg, op streams en optv, als die falie in beeld verschijnt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef partyyboyy het volgende:
Natasia is toch al uitgemolken.
Weg:quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef Scrupules het volgende:
kan er iemand even een update geven qua aankomende bewoners? hoeveel moeten er nu nog bij ivm vrijwillige vertrekkers/gediskwalificeerden? en kunnen ze daar niet eens een beetje vaart achter zetten...
Idd, tuurlijk wil je het liefst de "nare" mensen weg zoals Brian en Natasia maar dan duvelt de boel wel immekaar en krijg je hele dooie streams en uitzendingen (remember BB6 toen alleen Tijn, Rik, Jeroen, en de zusjes er nog inzaten)quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is ook of DGK idd net zo interessant blijft om te kijken als Natasia weg is.
Very true indeed. Waar is Superman zonder Bambi, Batman zonder sneeuwitje. Goed ik haal wat namen door elkaar maar het algemene idee moet hiermee toch duidelijk worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Maar Natasia is al helemaal uitgemolken. Wat zien we daar nu voor nieuwe dingen van?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |