100 % zeker. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaat NIET lukken, Brian blocked de stemming subiet
Tja ik zat ook al te denken vanquote:
Tuurlijk, maar nu komen ze toch wel naar buiten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
Als je goed opgelet had de afgelopen 2 dagen dan merkte je al dat Bart vrijwel geen enkele keer te zien was op de streams. Ze waren natuurlijk bang dat hij dingen zou verklappen op de streams...
Ik vond Bart oersaai, maar stak met kop en schouders boven de rest uit, Huub en Syl daargelaten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Toch jammer dat ie weg is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Helaas is dat genoeg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Okay, Brian is nu de enige die Natasia erin kan houden...
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
heeft er iemand nog opties voor "screams" die het wel doen???
Ik gebruik altijd de DIRECTE streamlinks (die MMS dingen) maar bufferen ook, er zijn wat problemen heb ik begrepen en in de loop van de avond zou de boel weer 100% moeten zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Alleen oke als het meerderheids stemming zou worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Met zn allen Amanda aan het bewerken...
tevergeefs waarschijnlijk, maar toch.
20:00uur denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe laat is de stemming? 9 uur?
Als de directe link het niet doet, dan ligt het aan de dgk server.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
helaas. Wat zou ik blij zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef kissa het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Stasia er uitgestemd wordt![]()
En hij beseft ook onmiddelijk zodra Amanda bij hem komt met dat "ik ben je backup"-verhaaltje, dat ze door Huub is bewerkt en zal onmiddelijk een stichtelijk praatje houden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat lukt ga ik vanavond juichend door mijn woning springen.
Maar goed, Brian is niet dom, die beseft dat Natasia zijn enige backup is.
Óf aan je providerquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de directe link het niet doet, dan ligt het aan de dgk server.
Gaat niet gebeuren, RED wil Natasja niet weg en het stukje wat ik hier heb geschreven dat ik ze de voordeel van de twijfel geef is nu helemaal weg. Vroeg net een surinaamse vriend (ook streamkijker) wat Pat heeft gezegd tegen Nat en idd ze heeft dus in het surinaams gezegd dat Eric een stemmingsronde voor haar heeft aangevraagd maar dat was ons al duidelijk dus. Dat de RED. dit blijft toestaan is mij nu wel duidelijk. Winnaar DGK = Natasjaquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Missy_1974 het volgende:
ik hoop dat de stemming veranderd word in meerderheid van stemmen
want dan gaat natas NAAR HUIS![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef FSR het volgende:
Okay De redactie kan haar gezicht nog vandaag enigsinds redden :
Unaniem -1 !!!!!
precies. En zal zeggen dat zij de volgende is op hun lijst als Natasia weg is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij beseft ook onmiddelijk zodra Amanda bij hem komt met dat "ik ben je backup"-verhaaltje, dat ze door Huub is bewerkt en zal onmiddelijk een stichtelijk praatje houden.
Understatement...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef kissa het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Stasia er uitgestemd wordt![]()
dank je!! deze doet het tot nu toe..quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:53 schreef Elounda het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
EENSquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Understatement...
Dat zou de redding van het format zijn!
Ik vond hem samen met Nathanael heel erg naar. De laatste weken was hij wel leuker maar ik vond hem heel vaak arrogant en zijn grapjes waren meestal ten koste van iemand.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Leandra het volgende:
Ja daarom riep ze toch ook keihard. O Wat heb ik zin in vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, RED wil Natasja niet weg en het stukje wat ik hier heb geschreven dat ik ze de voordeel van de twijfel geef is nu helemaal weg. Vroeg net een surinaamse vriend (ook streamkijker) wat Pat heeft gezegd tegen Nat en idd ze heeft dus in het surinaams gezegd dat Eric een stemmingsronde voor haar heeft aangevraagd maar dat was ons al duidelijk dus. Dat de RED. dit blijft toestaan is mij nu wel duidelijk. Winnaar DGK = Natasja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |