Brian?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is ook of DGK idd net zo interessant blijft om te kijken als Natasia weg is.
Een goede reality heeft een mensen nodig waar je je als een gek aan stoort.
En hij zal op zachte, begripvolle maar toch ietwat teleurgestelde toon zeggen "ik heb je nog zo gewaarschuwd kindje, dat Huub jou daar naar toe zou proberen te bewekstelligen" en meer van die griezelige shit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef itsme het volgende:
[..]
precies. En zal zeggen dat zij de volgende is op hun lijst als Natasia weg is.
Absoluut, daar is de amusementswaarde nu wel van af, die is nu alleen nog ziekelijk irritant. Ik zap weg, op streams en optv, als die falie in beeld verschijnt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef partyyboyy het volgende:
Natasia is toch al uitgemolken.
Weg:quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef Scrupules het volgende:
kan er iemand even een update geven qua aankomende bewoners? hoeveel moeten er nu nog bij ivm vrijwillige vertrekkers/gediskwalificeerden? en kunnen ze daar niet eens een beetje vaart achter zetten...
Idd, tuurlijk wil je het liefst de "nare" mensen weg zoals Brian en Natasia maar dan duvelt de boel wel immekaar en krijg je hele dooie streams en uitzendingen (remember BB6 toen alleen Tijn, Rik, Jeroen, en de zusjes er nog inzaten)quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
De vraag is ook of DGK idd net zo interessant blijft om te kijken als Natasia weg is.
Very true indeed. Waar is Superman zonder Bambi, Batman zonder sneeuwitje. Goed ik haal wat namen door elkaar maar het algemene idee moet hiermee toch duidelijk worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Maar Natasia is al helemaal uitgemolken. Wat zien we daar nu voor nieuwe dingen van?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft een bakje van de take away Teriyaki-toko bewaard en als ie daar heel lang heel intensief naar kijkt, lijkt het net alsof het zo groot als een huis is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef Sporti het volgende:
Ik lees op de site van Tien dat Brian tegen Bart zou hebben gezegd ik heb een appartement in Japan je bent altijd welkom wdf. komt die loser aan een appartement daar?
ik ook. Als ze op de streams of TV is dan zet ik ze uit, of spoel het door.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar Natasia is al helemaal uitgemolken. Wat zien we daar nu voor nieuwe dingen van?
Ik erger me allang niet meer aan haar, omdat ik er niet eens meer naar luister. Wordt er alleen nog moe van.
Toch blijft Natasia de enige die het bloed onder je nagels vandaan kan halen. Brian is ook erg, maar die zegt niet zo heel veel en maakt veel minder vaak ruzie. Dus zonder Natasia zal het wel eens een gezapig zooitje kunnen worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar Natasia is al helemaal uitgemolken. Wat zien we daar nu voor nieuwe dingen van?
Ik erger me allang niet meer aan haar, omdat ik er niet eens meer naar luister. Wordt er alleen nog moe van.
Nou zodra zij weg is ga ik de TV-uitzendingen weer kijken..Ik stoor me heel erg aan haar en ik kan de streams uitzetten waar zij op is..quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
thanksquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Weg:
Natanael-> Eric
Ilona: ?
Nena -> Amanda
bart ?
Dan gooi ik al zn kleren in het zwembad en zn fotos.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:02 schreef itsme het volgende:
Ze gaan roken in het huis, niet in de slaapkamers
Syl zegt iets slims. Dan moeten we wel onze sigaretten verstoppen want die gooit hij in het zwembad
Huub dan verscheur ik al zijn foto's
Ik eigenlijk ook vaak, maar toch vraag ik me af hoe het wordt als ze eruit is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Als ze op de streams of TV is dan zet ik ze uit, of spoel het door.
Dan maar even een gezapig zooitje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch blijft Natasia de enige die het bloed onder je nagels vandaan kan halen. Brian is ook erg, maar die zegt niet zo heel veel en maakt veel minder vaak ruzie. Dus zonder Natasia zal het wel eens een gezapig zooitje kunnen worden.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft een bakje van de take away Teriyaki-toko bewaard en als ie daar heel lang heel intensief naar kijkt, lijkt het net alsof het zo groot als een huis is.
Angelique?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Mika25 het volgende:
Angelique, Ilona en Bart moeten alledrie vervangen worden. En afgaande op tien.tv en verschillende uitspraken van de bewoners komen er dus snel 3 bij...
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef crimescene het volgende:
hoe kunnen jullie zoveel weten, doen die streams het gbij jullie ewoon constant ofzo???
Alle vorige ontslagronde's vonden plaats om 20:00uur dus ik verwacht dat het vanavond niet anders zal zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet aangegeven dus? Jammer![]()
Niet super maar hoor wel bijna alles.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef crimescene het volgende:
hoe kunnen jullie zoveel weten, doen die streams het bij jullie gewoon constant ofzo???
Nope, die stoppen ook al....quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Doet het nog aardig
Ik ook maar deze week had ik bezoek en die wilde ik een stukje van haar gebrul laten horen, zij had haar dochtertje van 4 jaar bij zich die raakte helemaal in paniek van Natasia's gebrul tegen Ericquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Als ze op de streams of TV is dan zet ik ze uit, of spoel het door.
Ja, wie snapt dit nog??quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef CARLAK het volgende:
Natasia vindt het laten zetten van wimpers voor 160 euro goedkoop. Ja, zoiets zeg je natuurlijk als je van een uitkering leeft, twee kinderen hebt waarvan 1 erg ziek en je mannetje niet anders doet dan op en neer naar Suriname vliegen en in een Alfa rijdt.
![]()
stond hiet ook al aan ja, 2tellen beeld en dan iets van 10sec buffer.................hopen dat ze het vanavond weer beter doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Doet het nog aardig
Hij moet zijn gitaar natuurlijk niet vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan gooi ik al zn kleren in het zwembad en zn fotos.
Dat verstond ik![]()
Denk het wel. Die is er door JdM uitgezet (de bewoners moesten kiezen tussen Anglique en Sylvia). Die kan dus gewoon vervangen worden. Er is nog maar 1 bewoner op de officiele manier eruit gestemd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Angelique?
Geloof niet dat daar een voor terug komt hoor.
Het ligt ook aan welke persoon/personen er nog in DGK komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook vaak, maar toch vraag ik me af hoe het wordt als ze eruit is.
Dankquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alle vorige ontslagronde's vonden plaats om 20:00uur dus ik verwacht dat het vanavond niet anders zal zijn
Ze gaat het proberen, meer kan ze niet doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Erik smeekt aan Amanda om Brian te overtuigen om tegen Natasia te stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat Brian overstag gaat, dan heeft hij sowieso geen rotsvaste backup meerquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze gaat het proberen, meer kan ze niet doen
3 is ook nog mogelijk, Angelique is nog steeds niet vervangen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef Scrupules het volgende:
thanks
hmm nog 2 nieuwe dus...hopen dat ze opschieten
Gaat niet lukken, alhoewel ik er wel een schietgebedje tegenaan gooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Erik smeekt aan Amanda om Brian te overtuigen om tegen Natasia te stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |