Grips zijn toch alleen maar een excuus om de wereld niet te laten merken dat je eigenlijk een damescamera gekocht hebt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef freud het volgende:
In mijn zoektocht naar een cheapo grip voor mijn kanon, kwam ik ook grips voor Nikon tegen. Nooit geweten dat ze voor dat merk ook de moeite namen. Dacht altijd dat tegen de tijd dat je het niveau van grip had bereikt, je wel naar canon zou switchen.
Grappig, weer iets geleerd.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Grips zijn toch alleen maar een excuus om de wereld niet te laten merken dat je eigenlijk een damescamera Canon gekocht hebt?
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 SC#14 in de archiefkast schuift en #15 op tafel legt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...
Inspiratieloosquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt betere tvp's gehad...
Ik ken dat probleemquote:
ze winnen toch lekker niksquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Beide hebben ook wel eens een betere avatar gehad
Gedraag je blaagquote:
Ik doe niet aan tvp'squote:Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
jij ook trouwens
![]()
Beide hebben ook wel eens een betere avatar gehad
Je hoeft er niks voor te doen en kan er iets tofs mee winnen... Dan boeien de voorwaarden verder niet toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL meedoen aan iets waarvan je niet weet wanneer het af is![]()
@HM-II ik mag niet lief doen tegen vreemde mannen van mijn vriendin![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL meedoen aan iets waarvan je niet weet wanneer het af is![]()
@HM-II ik mag niet lief doen tegen vreemde mannen van mijn vriendin![]()
Je weet het nooit met onze MODjes...quote:
Beter als met een klopboorquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Tandsteen verwijderen met een haakje is niet fijn als je ontstoken tandvlees hebt![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef -Marjo- het volgende:
Middag
Tandsteen verwijderen met een haakje is niet fijn als je ontstoken tandvlees hebt![]()
hier: Je mag zelf de JPEG compressie verder weg werken (k heb mn best al gedaan met paintquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gedraag je blaag
@CCL doe dan es lief en maak eens een toffe avatar voor mij met HM2 erin...![]()
![]()
Je bent er nog maar netquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:24 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke -b-b-tje is maar weer eens pleite...hang alweer veels te lang achter dit ding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |