Check de "bijna"quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Euh, Gent staat -als ze vanavond verliezen- nog steeds een punt boven Club hoor.
Is Club daar wel voor ingeschreven ? Standard liet vorig seizoen bv ook forfait gaan om al van in de zomer intertoto voetbal te gaan spelen hé ...quote:
Ik weet niet echt wanneer de inschrijvingen voor de Intertoto binnen moeten zijn? Volgens mij is daar ook nog wel ff tijd voor, of niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is Club daar wel voor ingeschreven ? Standard liet vorig seizoen bv ook forfait gaan om al van in de zomer intertoto voetbal te gaan spelen hé ...
De vorige seizoenen moest dat allang binnen zijn , geloof ik. Geen idee hoe dat dit jaar nu weer zit.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wanneer de inschrijvingen voor de Intertoto binnen moeten zijn? Volgens mij is daar ook nog wel ff tijd voor, of niet?
Ik heb er iig geen probleem mee als we Intertoto moeten gaan spelen ... weer wat europese verplaatsingen erbij. Ook al moeten we naar fucking Kazachstan oid
Tot nog toe schreeft Club zich elkaar jaar in voor de Intertoto, zelfs al stonden ze ruim op kop. Ik meen me trouwens te herinneren dat vorig jaar elk Belgisch team zich had ingeschreven, door de nieuwe aantrekkelijke formule?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is Club daar wel voor ingeschreven ? Standard liet vorig seizoen bv ook forfait gaan om al van in de zomer intertoto voetbal te gaan spelen hé ...
quote:Club snoept Janevski af voor de neus van Cercle
Cercle Brugge zat al om de tafel met coach Harm van Veldhoven, maar de twee partijen kwamen nog altijd niet tot een overeenkomst. "Robert Maaskant, de jonge Nederlandse coach van RBC, is ons aangeboden, maar er is nog niets beslist", zegt sportief beheerder Joris Lievens in Het Nieuwsblad.
"In principe was Cedomir Janevski de topkandidaat. Er werden zelfs verkennende gesprekken gevoerd. Tot Club Brugge op de proppen kwam..."
Die gaan we niet snel terugzien in België denk ik...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:59 schreef blueangel_ het volgende:
Ze mogen Ferrera hebben, past goed bij hun Calimero imago
Dat staat een paar posts boven jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Robert Maaskant ( Oud trainer RBC en Willem II ) wordt ook genoemd als trainer van Cercle Brugge.
Bij RBC krijg je helemaal niets,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vind ik wel vreemd van zo'n Maaskant. In Belgie zal die toch fors financieel moeten inleveren zou je denken
quote:'Anderlecht moet de dubbel winnen'
Geschreven door Pieter Hanson op dinsdag, 27 februari om 11:24
Anderlecht-manager Herman van Holsbeeck heeft de doelstellingen voor het huidige seizoen nog eens flink aangestipt. De beleidsmaker stelt vandaag tegenover Het Nieuwsblad dat hij enkel genoegen neemt met de Belgische dubbel.
Om deze doelstelling te kunnen halen zal Anderlecht in de komende weken flink aan de bak moeten. De Brusselse club speelt immers het bekerduel tegen RC Genk en heeft ook enkele belangrijke competitiewedstrijden voor de boeg. Van Holsbeeck rekent echter op een zegetocht.
"Met dit materiaal moeten we titel en beker halen", zo spreekt de directeur klare taal. "Het bestuur is ervan overtuigd dat we volledig gewapend zijn om kampioen te worden. Enkel Anderlecht kan Anderlecht van de titel houden.Als we geen kampioen worden, zou dat een enorme ontgoocheling zijn."
Van Holsbeeck beseft dat de druk volledig bij Anderlecht ligt. "Tom Soetaers zegt dat de druk in Brussel ligt en hij heeft gelijk. Dat onbekommerd spelen maakt Genk zo sterk. Alles mag, niets moet."
Serkul heeft ook geen rotte cent hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij RBC krijg je helemaal niets,
Ik zou het doen als ik hem was![]()
Ik kan mij vergissen, maar ik geloof dat Cercle destijds meer investeerde dan het toen zwaar in geldzorgen zijnde Club in de bouw van Jan Breydel. (toen nog Olympia) en zelfs nu nog een contract heeft tot 2012 om daar te spelen ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:05 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Serkul heeft ook geen rotte cent hoor
Als wij Jan Breydel niet bijna volledig betalen, hebben ze zelfs geen stadion![]()
(en zodra wij gaan bouwen, hebben ze ook gewoon geen stadion meer)
Dat klopt idd, Jan Breydel is zelfs volledig gebouwd omdat Club anders failliet ging ... maar dat neemt niet weg dat Club nu veel meer betaald voor Jan Breydel dan Serkul, en dat ze gratis gebruik maken van alle verbeteringen die wij aanbrachten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen, maar ik geloof dat Cercle destijds meer investeerde dan het toen zwaar in geldzorgen zijnde Club in de bouw van Jan Breydel. (toen nog Olympia) en zelfs nu nog een contract heeft tot 2012 om daar te spelen ...
Misschien hebben ze ook geen rotte cent, maar ze zijn een van de weinige ploegen die elk jaar probleemloos hun licentie blijven halen in eerste klasse. In een kluwen met Lierse's , Beverens, Moeskroens, en andere La Louviere's en KV Mechelens, verdient dat ook wel bewondering ... In tegenstelling tot een heel deel ploegen ben je bij Cercle tenminste wel zeker dat je het geld ziet dat in je contract staat ...
Nu, Cercle maakt behalve bij de derby ook maar gebruik van een half stadion natuurlijk. Ik denk dat ze trouwens ook liever in het originele stadion van zo'n 15 a 18000 plaatsen hadden blijven spelen dan in de betonnen kuip van nu die ze toch nooit vol krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:13 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Dat klopt idd, Jan Breydel is zelfs volledig gebouwd omdat Club anders failliet ging ... maar dat neemt niet weg dat Club nu veel meer betaald voor Jan Breydel dan Serkul, en dat ze gratis gebruik maken van alle verbeteringen die wij aanbrachten.
Dat 2de klopt ook ... ik wou enkel maar aangeven dat Serkul geen geld heeft. Dat ze geen schulden hebben, is idd een sterke prestatie van hun.
Toen Olympia werd gebouwd verklaarde de stad aan Cercle dat ze de ploeg altijd zouden huisvesten (in ruil voor de verkoop van hun toenmalig stadion) , dus die vinden daar ook wel iets op , denk ik. Je hebt in Brugge veel sportclubs die op verschillende plaatsen door de stadsuitbreiding eigenlijk weg zouden moeten, en veel scholen vragen in Brugge al langer om een stadssportcomplex in ruil voor de verkoop van hun eigen sportterreinen. Dus ik zie ze dat nog wel eens opbouwen tegen 2012 ofzo en Cercle daar ook nog ergens in huisvesten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:43 schreef blueangel_ het volgende:
15.000 plaatsen krijgen ze ook nooit vol hoor, tenzij met die ticketjes gratis te verkrijgen bij de aankoop van 2 worsten en een biefstuk in de GB
Maar dat klopt wel, zowel Club als Serkul willen weg uit dat gedrocht van een stadion. Alleen hebben ze geen geld voor een nieuw, dus vraag ik me af wat ze in godsnaam gaan doen
Was die Lolo niet net voor drie maanden ofzo geblesseerd geraakt ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef Heero87 het volgende:
Prachtige column van Mulder.
GBA-speler Igor Lolo werd trouwens geschorst voor zijn vuistslag in de wedstrijd tegen Cercle. Voor het eerst in de Belgische voetbalgeschiedenis werden daarvoor televisiebeelden gebruikt. Goeie zaak! Wellicht wordt Steven Defour binnenkort ook veroordeeld op basis van tv-beelden voor het spuwincident in Standard - Genk.
En vanavond vier bekerkwartfinales:
Club Brugge - KV Kortrijk
Antwerp - Standard
AA Gent - KV Mechelen
Racing Genk - Anderlecht (live op Canvas, 20u45)
Jongens toch, is dit de trainer van Anderlecht?quote:Vercauteren: "Voetbalt Genk dan zo veel beter?"
Vercauteren vindt dat Genk anders beoordeeld wordt dan Anderlecht. "Want voetbalt Genk zo veel beter dan Anderlecht, zoals iedereen beweert?"
"Was Genk dan zo goed op Gent? Of tegen Roeselare? Ik heb beide matchen gezien. Ik kan enkel maar besluiten dat Genk niet door dezelfde ogen wordt bekeken als Anderlecht", vindt Vercauteren.
Aldus het ventje die allicht Staelens hoogtepunten bij Club nooit meemaakte ...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:32 schreef blueangel_ het volgende:
Zo maar eens vertrekken ... anti-staelens spandoekjes zijn reeds klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |