abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46558367
Hallo, mijn naam is Burgertrutje en vandaag ben ik de morele verliezer.
Dat is een mooie term voor iets veel minder moois.

Eerlijk gezegd ben ik het spoor in mijn leven een beetje bijster. Dat was eigenlijk altijd al wel de rode draad, maar deze keer is het wel flink goed mis.

Niet alle sporen ben ik bijster, gelukkig. Dat het met M. heel goed zit, dat is wat mij betreft een feit. M’n studie is dan wel een dreigend zwaard van Damocles, maar het feit dat ik die Bachelor wil gaan halen is op dit moment motivatie genoeg.

Het grote probleem voor vandaag is dan ook Mijn Werk. Even een korte samenvatting:

Afgelopen mei had ik weer een "ik-moet-en-ik-zal-werken"-periode. En zo geschiedde. Vanaf juni ben ik via een uitzendbureau als administratieve kracht bij een ministerie gaan werken. Dat zou voor ongeveer een half jaar zijn. In augustus kwam er op dezelfde afdeling een (ook administratieve) vacature vrij. Heel spannend, een echte procedure met twee gesprekken enzovoorts. Ik werd het dus, niet geheel uit eigenbelang van mijn baas: nu had ze, ook als de andere administratieve kracht de jaarlijkse zes weken met vakantie ging altijd een harde werker achter de hand.

Wat ik er mee opschoot? De zekerheid van een aanstelling voor twee jaar en een heel redelijk salaris. Op 1 oktober zou ik (na twee weken vakantie) beginnen.

Detail is dat toen de spanning (euforie) van "ze willen me hebben!" over was, ik er als een blok tegenop zag. Waar was ik aan begonnen? Twee jaar lang 32 uur per week werken als ambtenaar, op mn (toen nog) 21ste, met een halflevende studie er nog eens bij. Om over reistijd nog maar niet te spreken.

Na twee maanden (en drie overspannen, verplaatste en anti-depressiva slikkende collega's later) bleek het toch allemaal wat veel te zijn. Bezoekje aan de bedrijfsarts dus maar. Conclusie: tegen een opkomende ambtenaar-burn-out helpt maar 1 ding: minder werken.
Per 1 december werd er dus nog maar 24 uur gewerkt.

Toen ging het een poosje prima. Al weet ik wel zeker dat het uitzicht op twee weken in fantastisch Brazilie met kerst er ook in meespeelde. 2007 begon dus heel goed. Bruin, uitgerust en vol goede moed.

Helaas is van dat bruine, uitgeruste en positieve vandaag de dag nog maar weinig over. Ik zit met de handen in het haar. Ik baal van mijn werk. Van de sfeer (collega's die zeuren over functie-inhoud, de stand van het bureau, brandende ogen van de airco), het eindeloze naar beneden getrap en afgeschuif ('daar kom ik later op terug'), de alles-moet-kunnen-mentaliteit (onbeperkt lunchpauze, zes weken de boel als puinzooi aan je collega - moi - acherlaten, verhuizen en 'niet weten wanneer je er weer bent'). Maar meer dan alles nog het feit dat er geen klap te doen is. Waarom die vacature zo'n ontzettende must was, is me na ruim vier maanden nog steeds niet duidelijk. Werk 'onder mijn niveau' is voor mij geen punt. Wel als er geen werk is. Het werk wat ik doe, wordt of niet gewaardeerd (dood aan agendabeheer en mensen die in mij een veredelde secretaresse zien!) of gewoon uit desinteresse niet opgemerkt.

Ik hoop dan ook dat er veel ambtenaren geschrapt gaan worden.

Voor mij is dat dan nog geen oplossing. Ik kan stoppen ('sorry, ik kan me niet vinden in het ambtenaren-wereldje'), doorgaan (en het 'bespreekbaar' maken), iets anders zoeken. Maar wat? Wat geeft me de garantie dat ik niet weer over vier maanden op dit punt aankom?
Zelfs voor mensen als ik moet er toch iets mogelijk zijn, zou je zeggen.

Het is op dit moment gewoon van het grootste belang dat ik tot rust kom, mijn Bachelor haal, iets van geld daarnaast verdien om het tot rust komen in middelen mogelijk te maken, en een leuke vriendin voor M. ben. Dat verdient hij namelijk ook.

Maar hoe kom ik tot rust? Niet op deze manier, dat is duidelijk. Elke dag smeer ik make-up op mijn snuit en elke dag eindigt het in een pandatafereel. Dat kan nooit de bedoeling zijn. En dan heb ik het nog niet eens over mensen van mijn leeftijd die in de spoelkeuken staan, niet eens kunnen dromen van 1000 euro salaris in de maand, maar die wel gelukkig zijn.

Iemand ervaringen of advies te delen?
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:32:14 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46558486
je zegt het zelf al
quote:
stoppen ('sorry, ik kan me niet vinden in het ambtenaren-wereldje'),
Geen enkele baan is het waard om je zo kut te voelen. Wegwezen daar, paar weken chillen en een leuke baan zoeken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46558516
Ander werk zoeken?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_46558552
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef teamlead het volgende:
je zegt het zelf al
[..]

Geen enkele baan is het waard om je zo kut te voelen. Wegwezen daar, paar weken chillen en een leuke baan zoeken
Lijkt me heel duidelijk ja, meteen je ontslag indienen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46558575
als je maar geen uitkering gaat trekken
pi_46558638
Iets te vroeg volwassen willen worden.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_46558687
Misschien is het beter je weer 100% procent op je studie te richten ? Beter voor je zelfbeeld, beter voor je toekomst etc. Mocht je dat financieel niet redden zou ik niet meer werken dan absoluut noodzakelijk om je studie te bekostigen.

Je lijkt me nog veel te jong voor dit soort burnout ellende. Meer genieten van het leven helpt vast
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:38:40 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46558700
Sjezus zeg, je bent pas 22, waar hebben we het hier in godsnaam over.

Neem gewoon ontslag bij dat achterlijke ministerie en ga wat anders doen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46558701
Wat doet je vriend? Kun je je niet een tijdje lekker laten vertroetelen terwijl je lekker bezig gaat met het afronden van je studie? Daarna kun je nog lang genoeg werken hoor
some things you lose, and some things you just give away
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:42:14 #10
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46558793
Welk ministerie is het trouwens? Ik heb ook nog mooie verhalen over 'werken bij de overheid'. Gelukkig nooit echt in dienst geweest, maar altijd als inhuur. Dan kun je erg makkelijk weer weg.
pi_46558806
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef GateWayX het volgende:
Misschien is het beter je weer 100% procent op je studie te richten ? Beter voor je zelfbeeld, beter voor je toekomst etc. Mocht je dat financieel niet redden zou ik niet meer werken dan absoluut noodzakelijk om je studie te bekostigen.
Daar zit ik inderdaad ook over te denken. Ik studeer sinds ik bij 'dat acherlijke ministerie' zit in deeltijd. Voltijd gaan studeren gaat een stuk sneller en dan is dat ook van mijn schouders. Financieel red ik dat zeker niet, dus iets bijverdienen zal toch wel moeten.
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef Ms.Poes het volgende:
Wat doet je vriend? Kun je je niet een tijdje lekker laten vertroetelen terwijl je lekker bezig gaat met het afronden van je studie? Daarna kun je nog lang genoeg werken hoor
Klinkt goed.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:43:27 #12
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46558833
Niet je ouwe schoenen weggooien voor je nieuwe hebt
Thinking about thinking of you.
pi_46558844
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:42 schreef Lemmeb het volgende:
Welk ministerie is het trouwens? Ik heb ook nog mooie verhalen over 'werken bij de overheid'. Gelukkig nooit echt in dienst geweest, maar altijd als inhuur. Dan kun je erg makkelijk weer weg.
Doet er niet echt toe, volgens mij is het overal wel zo'n beetje hetzelfde. Kon in mijn aanstellingspapiertje niks vinden over een opzegtermijn, maar het zal wel een maand zijn of zo. Vakantiedagen genoeg, dat was dan wel weer mooi.
pi_46558858
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:43 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik vind dat we haar een lintje moeten geven

Overwerkt raken als ambtenaar
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:45:47 #15
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_46558908
quote:
lekker kansloze instelling heb je dan
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:47:44 #16
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_46558979
Ik denk dat je je zo rot voelt omdat je je studie (onbewust) toch een beetje ontvlucht door zo veel te werken. Waarschijnlijk voel je je al zoveel beter als je na flink leren een goed resultaat haalt.
pi_46558985
Wat een gezeik zeg, je moet verdomme nog een jaar of 45 werken (minstens) grow up,take control.
En een ambtenaren burnout??? wtf??
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:50:14 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46559057
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef -chiel- het volgende:
Wat een gezeik zeg, je moet verdomme nog een jaar of 45 werken (minstens) grow up,take control.
En een ambtenaren burnout??? wtf??
Burnout wordt niet alleen veroorzaakt door teveel werken, maar kan ook veroorzaakt worden door te weinig werk, niet gewaardeerd worden etc
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46559104
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Hoezo kansloos? Studie lijkt me iets belangrijker dan het huidige baantje. Stel nou dat Ts haar vriend fulltime werkt, en ze wonen wellicht in hetzelfde huis, dan lijkt het me niet meer dan normaal als hij haar een beetje zou ontzien teneinde Burgertrutje haar studie op haar gemak af te laten maken. Betekent niet meteen dat hij alles maar klakkeloos moet betalen en doen, maar daar kunnen ze samen wel een gulden middenweg in vinden hoop ik
some things you lose, and some things you just give away
pi_46559121
quote:

[..]

Hoezo? Ik vind dat ze gelijk heeft; nou ja gedeeltelijk dan, om die vriend nou voor alles op te laten draaien gaat me wat te ver, maar ze heeft de rest van haar leven nog om te werken. Ik zou het rustig aan doen, en mijn studie afronden.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_46559124
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

Burnout wordt niet alleen veroorzaakt door teveel werken, maar kan ook veroorzaakt worden door te weinig werk, niet gewaardeerd worden etc
punt is dat je op je 22e je niet zo moet zitten janken over dat je werk niet leuk is, je niet opgemerkt wordt vanuit desinteresse etc. damn moet je nagaan als iedereen dat zou doen

btw, ik vind het overigens wel sneu voor TS, daar niet van
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:53:30 #22
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46559166
quote:

[..]

Ach, wat maakt dat nou uit? Ze is pas 22! Boeiend dat ze er even tussenuit gaat om d'r studie af te maken, lijkt me alleen maar logisch.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:54:32 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46559198
quote:
Helaas is van dat bruine, uitgeruste en positieve vandaag de dag nog maar weinig over. Ik zit met de handen in het haar. Ik baal van mijn werk. Van de sfeer (collega's die zeuren over functie-inhoud, de stand van het bureau, brandende ogen van de airco), het eindeloze naar beneden getrap en afgeschuif ('daar kom ik later op terug'), de alles-moet-kunnen-mentaliteit (onbeperkt lunchpauze, zes weken de boel als puinzooi aan je collega - moi - acherlaten, verhuizen en 'niet weten wanneer je er weer bent'). Maar meer dan alles nog het feit dat er geen klap te doen is. Waarom die vacature zo'n ontzettende must was, is me na ruim vier maanden nog steeds niet duidelijk. Werk 'onder mijn niveau' is voor mij geen punt. Wel als er geen werk is. Het werk wat ik doe, wordt of niet gewaardeerd (dood aan agendabeheer en mensen die in mij een veredelde secretaresse zien!) of gewoon uit desinteresse niet opgemerkt.
Dit lijkt me toch echt niet een probleem dat bij jou ligt. Dat je je irriteert en verveeld en noem al die negatieve emoties maar op worden veroorzaakt door je werk. Oplossing: wegwezen. Alleen wegwezen met beleid is verstandig.

Leer je 1 ding aan: zodra je dag erop zit laat dan je werk achterwege. Niet na 17:00 (of eerder als het eerder is ) nog bezig zijn met werk. Laten vallen en focussen op het belangrijkste ding in je leven: JEZELF en evt familie/man/vriend/huisdier etc.

Ik ben het niet eens met teamlead mbt de werkwijze. Ik zou beginnen met (onder werktijd!) te zoeken naar een andere baan. En neem de tijd zodat je ook ZEKER weet dat die baan leuk is. Ik zou namelijk niet weten waarom jij niet een tijdje geld kunt vangen van je werkgever als die werkgever een zooitje maakt van jouw relaties met je collega en je werkomgeving. Ookal is het ook mijn geld
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:55:36 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46559227
Overigens.. GEEN GELD??? What the fuck happened to studiefinanciering??? Desnoods leen je lekker ff wat bij totdat je studie klaar is.

Echt serieus, dit gaat allemaal nergens over.
pi_46559293
je moet een werk vinden waar je ervan genieten. anders moet je ff weer studeren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:01:10 #26
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_46559381
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef Ms.Poes het volgende:

[..]

Hoezo kansloos? Studie lijkt me iets belangrijker dan het huidige baantje. Stel nou dat Ts haar vriend fulltime werkt, en ze wonen wellicht in hetzelfde huis, dan lijkt het me niet meer dan normaal als hij haar een beetje zou ontzien teneinde Burgertrutje haar studie op haar gemak af te laten maken. Betekent niet meteen dat hij alles maar klakkeloos moet betalen en doen, maar daar kunnen ze samen wel een gulden middenweg in vinden hoop ik
En wat als vriendlief ook wel zin heeft om een tijdje thuis te zitten? Wat als hij haar 3 jaar lang onderhoud tot ze klaar is met de studie, en dan raakt zij op hem uitgekeken? En ik dacht dat relaties vooral gebaseerd moeten zijn op gelijkwaardigheid? Om maar een paar dingen te noemen. En dan ga ik nog met je mee in de aanname dat ze samenwonen en dat hij fulltime werkt.
pi_46559435
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef teamlead het volgende:

Te weinig werk kan natuurlijk wel daar ja, maar misschien doet ze haar werk zo slecht dat waardering misplaatst is.
pi_46559473
Sporten schijnt ook altijd goed te werken! En ik zou je idd. op je studie gaan richten met een bijbaantje in de horeca...
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_46559532
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:38 schreef Lemmeb het volgende:
Sjezus zeg, je bent pas 22, waar hebben we het hier in godsnaam over.

Neem gewoon ontslag bij dat achterlijke ministerie en ga wat anders doen.
Zo simpel is het.

Je hebt nog 43 jaar voor de boeg, dus het is zaak om iets te vinden wat die 43 jaar bijzonder aangenaam maakt. Dus richt je op de studie, leen desnoods bij de ib-groep, en zoek tussendoor iets tijdelijks wat níet het uiterste van je vraagt. Want dan kan je nog zo gekwalificeerd ervoor zijn, als de sfeer en de collega's kut zijn, dan gaat dat alles bepalen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46559961
Je werkt om een prettig leven te kunnen hebben, op dit moment is daar geen sprake van. Integendeel zelfs. Werk dus op zo'n manier dat je leven wel prettig wordt.

Jouw fout is dat je van het middel (werk) het doel maakt.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_46560414
man man man wat moet ik dan wel allemaal niet meemaken elke dag..

ben voor mijn werk (zaken) komende maand 5 werkdagen in Nederland en de rest rondzwervende over deze aardkloot, daarnaast nog cursus als ik tijd heb.

Om het spannend te maken werk ik ook nog bij de brandweer voor een uurtje of 12-16 per week..

En over waardering gesproken... ja ik moet ook nog zeuren om een arbo gekeurde bureaustoel anders krijg ik er eentje van de action.
pi_46560495
Stop met dat werk. Gebruik je frustratie over die tijd om je erna gewéldig te voelen: jong, studerend, in bezit van M. .

Als je later nog eens onverstandig wil zijn en een baan zoeken die niet bij je past, kan je je werktijd van nu op je cv laten pronken.
En als je verstandig bent ga je nu van het leven genieten en blijf je dat doen, en laat je je niet opnieuw vangen door zoiets stupides als je brood verdienen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:44:55 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46560877
Burgertrutje, ik heb echt een beetje met je te doen, komt misschien door je herkenbare verhaal over dat pandatafereel.

Maar je moet je echt realiseren dat er gewoon helemaal niks aan de hand is. Je past niet tussen de ambtenaren, soit. Wees blij dat je daar nu al achterkomt en niet over dertig jaar, want dan had je geen keus meer. Nu zet je dit lekker op je CV en ga je gewoon wat anders doen. Banen zat, en je hebt altijd nog de stufi, lijkt me.
pi_46561005
Begrijp ik nou goed dat je een burn out hebt van een deeltijd studie en een 24 u/w baan terwijl je ook nog eens pas 22 bent? Apart hoor. De meeste studenten werken naast hun VOLTIJD studie 16 tot 24 uur. Misschien dat je gewoon even op moet houden met jammeren, een leukere baan zoeken, en gewoon je schouders eronder moet zetten.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:54:28 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46561238
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef mirannie het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je een burn out hebt van een deeltijd studie en een 24 u/w baan terwijl je ook nog eens pas 22 bent? Apart hoor.
Dat ligt waarschijnlijk niet aan haar, maar komt gewoon door die ambtenarensfeer joh. Ze praten mekaar daar allemaal een burnout aan, en ondertussen wordt er niet of nauwelijks gewerkt. Als je de hele dag geen flikker hoeft te doen en een beetje opgesloten zit in zo'n 'functie', dan raak je vanzelf depressief. Vervolgens komt de oplossing van de bedrijfsarts: 'minder werken'. Zo typisch.
pi_46563043
Je kunt even doorzetten, die 24 uur per week werken en zodra je klaar bent met je studie opzeggen nadat je een andere job hebt gevonden. Je hebt gelukkig het vooruitzicht dat je niet je hele leven aan deze saaie baan vastzit. Je verdient aardig, dat is mooi meegenomen. Als er dagen zijn dat er geen klap te doen is, neem gewoon iets mee van je studie, ga je lekker wat leren of uitwerken op de computer. (Heb ik vroeger ook gedaan, er was de hele dag nauwelijks iets te doen op mijn werk en daar kon ik niet tegen, dus cursus mee naar het werk en een diploma behaald. Geen mens die het door heeft en over een tijdje ben je toch weg. Iets anders zoeken kan natuurlijk ook, maar dan zul je waarschijnlijk meer uren moeten draaien en echt gaan werken.
pi_46563827
TS, zoek je nu eigenlijk bevestiging van dingen die je zelf allang weet of gewoon een excuus om niet zelf er wat aan te doen?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_46564562
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Nosh het volgende:

[..]

Zo simpel is het.

Je hebt nog 43 jaar voor de boeg, dus het is zaak om iets te vinden wat die 43 jaar bijzonder aangenaam maakt. Dus richt je op de studie, leen desnoods bij de ib-groep, en zoek tussendoor iets tijdelijks wat níet het uiterste van je vraagt. Want dan kan je nog zo gekwalificeerd ervoor zijn, als de sfeer en de collega's kut zijn, dan gaat dat alles bepalen.
Volledig hiermee eens. Je bent 22, nog een heel leven voor je, genoeg mogelijkheden om te grijpen en je twijfelt of je weg wilt? Ik had het wel geweten.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:25:30 #39
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_46564565
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat ligt waarschijnlijk niet aan haar, maar komt gewoon door die ambtenarensfeer joh. Ze praten mekaar daar allemaal een burnout aan, en ondertussen wordt er niet of nauwelijks gewerkt. Als je de hele dag geen flikker hoeft te doen en een beetje opgesloten zit in zo'n 'functie', dan raak je vanzelf depressief. Vervolgens komt de oplossing van de bedrijfsarts: 'minder werken'. Zo typisch.
De hele dag geen flikker doen en toch betaald krijgen lijkt mij anders hartstikke prima
pi_46564582
Als je per sé wilt werken is een call center een idee? Doe ik ook en het verdient supergoed, je kan redelijk goed zelf je tijd indelen en er is altijd wat te doen. Prima te doen naast je studie en nog gezellig ook. Verder inderdaad gewoon doorzetten of misschien toch een tijdje helemaal niet werken en goed tot rust komen? Je studie laten lijden onder je werk kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Go for it!
pi_46564683
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:25 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

De hele dag geen flikker doen en toch betaald krijgen lijkt mij anders hartstikke prima
Doe het eens een keertje, zou ik zeggen.
pi_46566012
Werken is sowieso kut.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46567444
Ontopic : pas 22 en nu al een burnout Neem ontslag, maak je studie af (incl. breezah naar binnen werken en uitgewoond worden) Dan komt alles goed

[ Bericht 21% gewijzigd door Nosh op 22-02-2007 19:12:03 ]
pi_46568175
Har har. Lam zuipen en uitwonen. De grap is overgekomen.
Nu weer normaal, svp.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46568283
Twee maanden werken, geen hol te doen hebben en tóch een burnout scoren. Ik vind het knap
Big dick.
pi_46570157
Er is uiteraard geen garantie te geven dat je bij een andere baan niet na 4 maanden weer op hetzelfde punt belandt. Kwestie van wat dingen uitproberen en kijken waar je je lekker bij voelt. Je hoeft toch ook nog helemaal niet nu al de baan voor de rest van je leven te vinden?
pi_46576927
Je doet je naam in ieder geval wel eer aan ja.
pi_46595302
quote:
Door dit soort figuren heb ik een instelling: Geweldig die tweeverdieners!
pi_46697429
Update; ik heb zojuist ontslag genomen. Tot zover mijn ambtelijke loopbaan. Ik laat het hierbij in dit topic, bedankt voor sommige nuttige adviezen!
pi_46697558
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:51 schreef Burgertrutje het volgende:
Update; ik heb zojuist ontslag genomen. Tot zover mijn ambtelijke loopbaan. Ik laat het hierbij in dit topic, bedankt voor sommige nuttige adviezen!
Goed gedaan meid .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')