doul?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zeg dr ff dat duol postings nhier niet mogen!
alleen we missen een fotoquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef EvilDucky het volgende:
Says who?
Ben niet alleen vrouw, ben ook rete eigenwijs!
hoe laat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn, sinds wanneer let jij op typos
ga je vanaond spelen of broodjes smeren?
4 uur sporten?????quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hoe laat?
want 5 tot 9 ben ik aan het sporten
jaquote:
schuift Baus naar vorenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef EvilDucky het volgende:
En aanvullend, dat handje houdt een gun vast.. Hoewel sommigen dat wellicht ubergeil zullen vinden. Neen dus!
Oeh jammiequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef EvilDucky het volgende:
En aanvullend, dat handje houdt een gun vast.. Hoewel sommigen dat wellicht ubergeil zullen vinden. Neen dus!
ik heb ook een Handgun alleen hij schiet witte kogeltjesquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb ook een Handgun alleen hij schiet witte kogeltjes
[..]
SPERMABOMMETJES FTW!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Klein kaliber .22 lrquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Oeh jammie![]()
Wat voor een gun als ik mag vragen![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor vechtsport??quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja
2uurtjes fitness
2uurtjes vechtsport![]()
ik zag het toen ik gepost had, jij zat er ook inquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:35 schreef FJD het volgende:
IJs
22 jaar en het spoor bijster, advies meer dan welkom.
Je rode kleur, wat doe je
Ik vind dat we haar een lintje moeten gevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
ik zag het toen ik gepost had, jij zat er ook in![]()
ach, wijf moet zich niet zo aanstellenrood is goed, maar dit is gewoon een verwend nest dat aandacht wil. volgende week staat er op de FP dat ze zichzelf heeft verhangen
![]()
staat erquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vind dat we haar een lintje moeten geven
Overwerkt raken als ambtenaar
Jij ging toch werkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef IJsmuts het volgende:
helaas houd het even op voor mij, ga de hond maar es voeren....
ach het is een kut dag, 0600 op, voor de diertjes zorgen, 8 uur naar rdam karren (vanuit bant) en nu weer op tijd naar huis om voor de diertjes te zorgenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ging toch werkenOf heb je je hond meegenomen
jujitie en judo in eenquote:
wil jij zeggen dat jij het niet hebquote:
allebeiquote:
En ik me AT weapon weer uit het stof halen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niels, waarschijnlijk kun je wel weer een keer tijdens FNFN apc hoeren
Kan ik lekker als tank hoer erachter aan kachelen
Prima doen wequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Niels, waarschijnlijk kun je wel weer een keer tijdens FNFN apc hoeren
Kan ik lekker als tank hoer erachter aan kachelen
LOL! Jullie schroeven er toch wel een grenadelauncher op heh?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
Wees zaterdag behoed voor deze auto, hij zal van leiden naar het Belgische Aywaille rijden... Dus pas op...
[afbeelding]
Ja we gaan eerst even langs De Grote Beurt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
LOL! Jullie schroeven er toch wel een grenadelauncher op heh?
Hier ga ik niet eens over nadenken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dag lieverd, hoe is het met je ei aan je kin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |