De CP's van Bart liggen daar dus ook, wel oplettenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nope, als brian de drank verstopt gaat huub uit een fles glassex drinken om ze op de kast te jagen (natuurlijk zit er iets anders in de glassex fles), plan hebben ze het al een paar keer over gehad
Die is inmiddels met een beetje mazzel uit zijn vliegtuigje gesprongen zonder parachutequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef Sug4r het volgende:
Waar is Brian?
Ik vind het ook stijlvol.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het best wel eigenzinnig van Bart hoe hij is vertrokken...toch wel leuk zo op het laatste moment overduidelijk laten merken dat hij pist op de gang van zaken daar
wie zei dat? Patricia..quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:45 schreef Day het volgende:
Oh, Lesley wacht dus achter de schermen op Bart.
Hier niet anders helaasquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:45 schreef F04 het volgende:
Ik haak effe af. Hij buffert echt enorm.
Ja zielig gedoe. Dit is om van te kotsen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:45 schreef FSR het volgende:
Wel klasse van de redactie om een "bevriende" kapper telaten komen op de dag van een stemming !
Patrice zegt net dat ze een briefje van Bart aan Lesley heeft gegeven.....
Gaat weer goed.....
Tja.....ik moet tussendoor ook boodschappen in huis halen en mijn (computer-)werk doen......zucht.....t'is niet anders........maar dast is dus gebeurt.......valt me mee dan.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Je mist weer eens iets. Hij heeft al afscheid van Brian genomen.
heel ontroerend.![]()
Ja omdat Bart de keiharde waarheid wilde zeggen over het misselijkmakende gedoe achter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:45 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet waarom de radatie niks heeft georganiseerd? Bij de rest kwamen er toespraakjes...
Gaat NIET lukken, Brian blocked de stemming subietquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Begint de redactie hem al te knijpen? Huub komt aardig in de richting van een unanieme stemming tegen Natasia
Ik denk niet dat Bart nog genegen was iets te doen wat de redactie gewenst vond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:45 schreef farceman het volgende:
Snap ook niet waarom de radatie niks heeft georganiseerd? Bij de rest kwamen er toespraakjes...
Als dat lukt ga ik vanavond juichend door mijn woning springen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef kissa het volgende:
Huub probeert Amanda over te halen om Braaain Stasia weg te laten stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |