Volgens mij eerder het vertrouwen in iemand achter. Denk dat hij iets had afgesproken om geen familie en vrienden in het spel te betrekken ofzo. En dat was dus wel het geval met die roddelquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hmm, Lesly? Is ze dan toch vreemd gegaan?
Hmja ik vermoed ook zo iets...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ja het is voor nasty he, niet gek opkijken als het huis straks helemaal volloopt.
Zou dat ook maar iets helpen denk je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmja ik vermoed ook zo iets...
Maar ik denk dat de andere bewoners (logisch gezien ) dan in protest gaan
Die mensen hebben normaal een IQ dat hoger is dan 80, dus dan ben je bij de selectie al bij voorbaat uitgesloten...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Wat dat betreft is het bijna opvallend dat er geen mensen zijn die in de psychiatrie werken die zich aanmelden:
ig dat je heel goed kunt begrijpen dat ze graag voor het grote geld gaan.
volgens mij heeft hij het over z'n vertrouwens persoon van achter, Stijn volgens mij ? ..dat is de enige die hij zou moet kunnen vertrouwen maar daar kan hij niet meer op vertrouwen ..dus daarom gaat ie dus ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:22 schreef jakees het volgende:
Doelt Bart met de partij Nathanael?
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:28 schreef Carlaa het volgende:
Jongens, effe off topic...
Ik zie dat Huub en Sylvia samen aan het schaken zijn, en Sylvia écht nog niets van schaken weet. Nu wil ik haar een schaak boek toesturen, maar ik kan nergens het adres van DGK vinden terwijl ik het hier toch echt een paar keer voorbij heb zien komen.
Kan iemand mij het adres even geven zodat ik het op kan sturen??
Ik word er helemaal gek van :<quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Kinga het volgende:
Streams haperen wel weer lekker...
Ik dacht al dat ik Bart iets had horen zeggen over het doen van een IQ test als onderdeel van de toelatingseisen, maar nu begrijp ik het: je moet dus gek of geniaal zijn..... onder de 80 of boven de 130 scoren...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Die mensen hebben normaal een IQ dat hoger is dan 80, dus dan ben je bij de selectie al bij voorbaat uitgesloten...
Talpa Productiesquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:28 schreef Carlaa het volgende:
Jongens, effe off topic...
Ik zie dat Huub en Sylvia samen aan het schaken zijn, en Sylvia écht nog niets van schaken weet. Nu wil ik haar een schaak boek toesturen, maar ik kan nergens het adres van DGK vinden terwijl ik het hier toch echt een paar keer voorbij heb zien komen.
Kan iemand mij het adres even geven zodat ik het op kan sturen??
Moet je eens kijke als ze met z'n 7nen naar de poort lopen !!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zou dat ook maar iets helpen denk je?![]()
cool, dank je. Ik heb er een kort briefje bijgedaan en me voorgesteld als een streamer via FOK. Wie weet krijgen ze het en is dit via de streams te zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef n1ek het volgende:
[..]
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ze zal toch nog wel een maandje of wat blijven zitten dus ik zit te wachten op het moment dat de extensions niet meer in het budget passen (als ze ook al euroshopper honing hebben immers...)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:30 schreef Lunaflame het volgende:
Mevrouw nasty lijkt wel beledigd dat Patries geen lekkers heeft meegenomen.
Zondag komt Patries weer en dan wordt dus alweer nasty haar haar gedaan. Overdreven gedoe, scheren die kop en een pruik erop.![]()
ik heb dat bb programmaatje maar weer eens uit de kast gehaald (BBstreams)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Missy_1974 het volgende:
zelfs de directe streams buffereniemand een oplossing ?
Ow nee oke dan. Weet bijna zeker dat het hier bij mij aan @home zelf ligt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef Brici het volgende:
[..]
ik heb glasvezel.
concepts is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |