Ja, ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Xebber, my god wat een werk
Dan zijn die coniferenvan ons kinderspel
Senesta, jouw brugmansiaatje al buiten in het zonnetje
Ik voorspel een reeks!!
Lekker hoor alles, maar het wordt kouder en nattig zag ik.
Lieveheersbeestjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:29 schreef Sorbootje het volgende:
En dan heb ik tot slot nog een paar voorjaarsplaatjes geschoten. Die zal ik ook nog even showen en dan hou ik écht op met foto's spammen (voor vandaag)
[afbeelding]
Longkruid met lieveheersbeestjes![]()
Nee, een scimmia is het niet, die heb ik wel in de tuin staan, maar dat niet deze dus.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:01 schreef Killer_Mom het volgende:
lijkt dus op een hele dooie scimmiadie van pissie
inderdaad, daar lijkt t blad ook op. moet ik zure grond of zo, { onze was een armtieterig ding wat niet wilde groeien, en t loodje heeft gelegd.}quote:Op maandag 19 maart 2007 15:54 schreef assepoes het volgende:
http://images.google.com/images?hl=nl&rls=com.microsoft:en-US&sa=N&resnum=0&q=rhododendron&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&tab=wi
Misschien is het een rhododendron? Daar lijkt hij nog het meest op.
En toch denk ik dat je wel gelijk had met Hebe. Hebe speciosa:quote:Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ken hem... Kennissen van me hebben hem ook... Maar een naam, lieve help... Hebe misschien? (gokje). nee ook niet...
Goed he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:51 schreef Killer_Mom het volgende:
nu al? whow!
Hoe doe je datquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:29 schreef senesta het volgende:
Hallo,
Even een (slechte kwaliteit, genomen met telefoon) foto van mijn brugmansia, die al mooie blaadjes krijgt!
[afbeelding]
Ohhhh hier ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:15 schreef dutch-mamma het volgende:
Zijn die onderste geraniummetjes?
Zal morgen ook een picje maken als ik eraan denk. De winde van Bluezz staat zich walgelijk uit te sloven hier
Ik heb ook ff verder gegoogled op afbeeldingen van deze plant en het begint er idd aardig op te lijken dat dit 'm wel eens zou kunnen zijn ja. Kan haast niet missen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je wel gelijk had met Hebe. Hebe speciosa:
[afbeelding]
Bluezzemansia zit in een 25 doorsnee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef Xebber het volgende:
Welke maat potten gebruiken jullie eigenlijk voor de Brugmansia? Heb hier vanmiddag een 35 cm pot gekocht.
groot genoeg, de hoogte van de wortels onder t zand zetten is goed genoeg, gewone potgrond, en even water geven. ik voel me nu een echte moeimiep. uit ervaring word je wijs, mijne staan [2] nog in een koude berging waar t niet vriest, eerst moeten de wortels houvast hebben, die nieuwe groene scheuten kun je er beter afhalen. dat worden van die slappe takken die er bij de eerste windvlaag wegwaaien . eerst de wortelstronk verwennen, niet op de vensterbank dus, koel laten staan tot half mei , dan heb je echt een flinke kluit. met mooi weer afharden , en als je er zeker van bent dat t niet vriest, over een maand of zo kun je ze buiten zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef Xebber het volgende:
Welke maat potten gebruiken jullie eigenlijk voor de Brugmansia? Heb hier vanmiddag een 35 cm pot gekocht.
Dat was de volledige versie van Tolstoj's Oorlog en Vredequote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:03 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz haalt bluezzemansia weer van de vensterbank, en doet precies wat KM zegt
DM , het windekind, wat krijgt ze te eten
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
groot genoeg, de hoogte van de wortels onder t zand zetten is goed genoeg, gewone potgrond, en even water geven. ik voel me nu een echte moeimiep. uit ervaring word je wijs, mijne staan [2] nog in een koude berging waar t niet vriest, eerst moeten de wortels houvast hebben, die nieuwe groene scheuten kun je er beter afhalen. dat worden van die slappe takken die er bij de eerste windvlaag wegwaaien . eerst de wortelstronk verwennen, niet op de vensterbank dus, koel laten staan tot half mei , dan heb je echt een flinke kluit. met mooi weer afharden , en als je er zeker van bent dat t niet vriest, over een maand of zo kun je ze buiten zetten.
half mei in een hele grote pot planten of in de volle grond. sorry voor je trotse blaadje Senesta maar t is te vroeg. te warm. afknijpen . lastig onkruid he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |