Ik heb geen grasquote:Op maandag 12 maart 2007 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Alles heeft groene punten hier in de tuin
Ook dingen waar ik niet precies meer weet wat het is of moet worden qua stek van mijn zus
Wel vandaag het gras gemaaid
En buiten koffie gedronken.
Dat noemen meteorologen "tuineffect"quote:Op maandag 12 maart 2007 01:22 schreef Killer_Mom het volgende:
20 graden vanmiddag in de achtertuin. ik denk dat ik ook zonder winters t jaar doorkom, heerlijk
In de bloemen en planten van maart staat een artikel over rood in de tuin. Misschien brengt dat je op leuke ideeën.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef SHE het volgende:
Jongens en meisjes, ik wil gaan planten, maar weet niet wat![]()
Ik wil veel rood in de tuin dit voorjaar...wie bied??
Ps; mijn grond is behoorlijk uitgedroogd..hoe ga ik 'm weer soepel krijgen?
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef Killer_Mom het volgende:
De stekjes zijn vanmiddag op de post gedaan, benieuwd wie de grootste plant heeft tegen November,![]()
ze kunnen meteen de grond in, of nog even in t water.
met kans op ( nacht )vorst moeten ze naar binnen.
Hoe doe je datquote:Op maandag 12 maart 2007 18:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Bluezz!!! Je windes beginnen te groeien!!!
Ik vind het echt top!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef Killer_Mom het volgende:
De stekjes zijn vanmiddag op de post gedaan, benieuwd wie de grootste plant heeft tegen November,![]()
Dank je wel!quote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef Killer_Mom het volgende:
Ik lees ze elke dag een hoofdstukje literatuur voor...quote:
Is mart smeets ook goed denk je?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik lees ze elke dag een hoofdstukje literatuur voor...![]()
Hangt ervan af hoe snobistisch het zaad is? Ik las ze tot nu toe uit "ecologisch tuinieren" van Velt...quote:
Ja, hier ook, keurig ingepakt en nog goed vochtig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Xebber het volgende:
De Brugmansia-stekken zijn zojuist in goede gezondheid gearriveerd!![]()
Nogmaals bedankt KM!![]()
Heb de stek nu even in water gezet, straks maar in een pot binnen dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef dutch-mamma het volgende:
Bluezz, volgens mij is hij hardstikke (nacht)vorstgevoelig, dus tot mei nog even binnen houden...?
knutselwerk van mijn oudste zoon, met die verrekte schouder kon ik t niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:15 schreef Bluezz het volgende:
Binnen
Wat had je dat goed verpakt zeg
[afbeelding]
Advies = eerst in een pot aarde buiten en dan eventueel in de volle grond of kan dat nu al
Ik kan je nu vertellen dat het perfect werkt!!! Bedankt, je hebt mijn zaaisel gered!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef Sorbootje het volgende:
Ik las net in de groei en bloei dat je het middel superol (?) tegen keelontsteking (geloof ik hoor, ik doe het nu even uit mn hoofd) moet oplossen in water en dat over de met schimmel aangetaste zaaibak moet spuiten. Dat schijnt de schimmel te doden. Ik zal het artikel nog wle even opzoeken.
Hoe is het nou met vinger?quote:Ik was net wat aan het snoeien buiten, knip ik zo met de snoeischaar het topje van mijn linker middelvinger half los. De huisarts heeft het gehecht, maar tuinieren kan ik wel even vergeten... en dat terwijl het zonnetje zo lekker schijnt
:(
Hoe lang ben je nog zoet met die schouder...?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:46 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
knutselwerk van mijn oudste zoon, met die verrekte schouder kon ik t niet alleen![]()
in een pot tuinaarde zetten, overdag kan t naar buiten, maar ik houd ze s'nachts nog binnen, tot half mei,
alsses is goed aangekomen, ik blij![]()
tig weken, de eerste arts op de eerst hulp dacht dat t sleutelbeen gebroken was, achteraf blijkt de pees of de aanhechting gescheurd is , met de lange wachttijden in Helmond ben ik 10 April aan de beurt om een Echo te laten maken, CZ gebeld... kan niet eerder, een hele berg regeltjes, en bla bla bla... dus afwachten . over een maand hoor ik of hechten nodig is, wat staat me te wachten. is afwachten, . na 2 weken is t niet veel beter geworden . pijnlije zaak, komt goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nog zoet met die schouder...?
Dat dacht ik nou ook! Ga alsjeblieft ziekenhuis-shoppen, want het klinkt me niet gezond in de oren om zo lang te moeten wachten! Tjee, wat een derdewereldsituatie, zeg...quote:Op woensdag 14 maart 2007 03:39 schreef Bluezz het volgende:
Killermom, waarom bel je zelf niet wat ziekenhuizen op?
CZ shopt, eenmalig op aanvraag.
Maar dat kan jij ook gewoon zelf! Elke dag
Niks regeltjes namelijk.
Je door laten verbinden bij allerlei ziekenhuizen met de radiologie, en vragen hoe snel je een echo kan krijgen.
Heb je de verwijzing van je huisarts wel in je bezit?
Klant is koning, als jij een zkh gevonden hebt waar het eerder kan, ga je daar naar toe.
(tis me werk vandaar)
Oostindische kers!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:01 schreef dutch-mamma het volgende:
Spruiten voorgezaaid. Jongste bloedje is not amused...
En een hele rand in de volkstuin van oostindische kers voorzien. Van die lange rankende. Die plant zou verplicht in elke tuin gezet moeten worden
quote:
Mozeskriebel... krachtpatser!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef Xebber het volgende:
Zo'n 10 kuub échte Flevolandse kleigrond uitspitten en afvoeren en daarna nog eens 6 kuub zand storten is niet bevordelijk voor mijn rug.
Morgen maak ik foto's!
Ah...quote:
Denk ook aan mij.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:46 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ah...![]()
Nou ja, even goeie vrienden...!
*in stil hoekje kruipt*
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens een goeie fles whiskey...?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef Xebber het volgende:
En het is heul mijn eigen tuin niet eens. Laat staan dat ik d'r voor betaald word.
*kuch* opstapjequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Holy shitzand, wat een werk!
* Bluezz legt vast een handdoekje over de massagetafel
Ik had trouwens zelf ook spierpijn in mijn benen van onkruid op mijn hurken eruit halen
Stijve doosch![]()
Ik drink geen alcohol.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:07 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Niet eens een goeie fles whiskey...?![]()
Een pak echte chocomel dan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |