Mac's zijn verre van onhandig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Hahaha, wat een trieste vergelijking die je daar maakt. Dat slaat echt NERGENS opKom op zeg
Ja, Apple verkoopt ook computers en laptops die onhandig zijn maar oh zo 'trendy'
, veel te dure MP3 spelers, en kutsoftware.
dat ding komt pas rond kerst of later dus dat ga je niet halenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
Ik kan ws in oktober m'n Vodafone-contract verlengen, dan wil ik hem eigk wel gratis erbij als gadget
denk dat je gratis wel kunt vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
Ik kan ws in oktober m'n Vodafone-contract verlengen, dan wil ik hem eigk wel gratis erbij als gadget
het valt me nog niet tegen. Dat glas wat erin zit is toch steviger dan ik had gedachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html![]()
Misschien moet je hem gewoon niet laten vallenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef Matty___ het volgende:
http://manuals.info.apple.com/en/iPhone_User_Guide.pdf
het manual voor de liefhebbers
maar het lijkt erop dat je de simcard wel kunt vervangen.
edit:
het display is uit echt glas gemaakt. dus een keer laten vallen en je hebt grote kans dat die stuk is
maar toch kan het gebeuren en als mijn 6210 valt dan hoef ik me nergens druk om te maken omdat ik weet dat die het gewoon nog doet.. maar zie mijn post hier bovenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon niet laten vallen.
Dat klopt van geen kant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Wookets het volgende:
http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.3995 is een mooie concurent voor de iphone. Kwa specificaties en prijs lijkt het me een stuk beter.
quote:Official word from China is that the Meizu MiniOne (AKA, M8, the original iPhone killer) is expected to go up for sale in early 2008. While the final specs and price have still not been confirmed, that hasn't stopped importers from listing the 16GB version of the 3G MiniOne for $988.50 and a claimed "in stock" date of December 7th -- a date which may live in infamy (again) if true.
Verdomme wat pijnlijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.pcworld.com/video/id,545-page,1-bid,0/video.html![]()
Daar kunnen toch ook barsten in het scherm komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef Matty___ het volgende:
[..]
maar toch kan het gebeuren en als mijn 6210 valt dan hoef ik me nergens druk om te maken omdat ik weet dat die het gewoon nog doet.. maar zie mijn post hier boven
De user experience, niet meer en minder.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is er eigenlijk precies zo innovatief aan Apple???????? Helemaal niks lijkt mij. Het is gewoon een dure telefoon. Meer ook niet.
dat wel maar maar ik bedoelde het glas aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daar kunnen toch ook barsten in het scherm komen?
http://www.newswireless.net/index.cfm/article/3466quote:A new 3G (European) version of the iPhone will be launched Monday in the UK by Apple - in a join promotion with Vodafone, T-Mobile of Germany, and Carphone Warehouse. It should answer the disappointment with the US version of the iPhone which has been widely slammed for its poor performance as a phone.
Dat, en het feit dat bij Apple die user experience niet ophoud buiten het apparaat zelf. Kijk maar eens naar het introductiefilmpje over 'activatie' op de Apple site. Je kunt je abo gewoon op je gemak thuis uitzoeken, zonder hijgende verkoper in je nek die je aanraad toch maar een abotje hoger te nemen enzo. ik zou het erg fijn vinden als andere fabrikanten dat van Apple gaan overnemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:45 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De user experience, niet meer en minder.
De specs zijn niet fantastisch, er zijn zat andere telefoons die hetzelfde of meer kunnen. Het grote verschil is dat deze telefoon niet sucked.
Gratis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil hem ook.
In de VS is toestelkorting bij nieuwe modellen zeldzaam en zijn abonnementen vaak duurder. Laatst een berekening gezien dat de Motorola Q over twee jaar gezien nog duurder was dan de iPhone.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Gratis?
In de VS kost hij minstens 500 euro met een abonnement van 50 dollar voor 2 jaar.
Dus dat gratis kan je wel vergeten.
Worden wel gewoon kortingen gegeven op mobiele telefoons hoor in de VS. Nokia N-series bijvoorbeeld. Maar dan moeten het wel US telefoons zijn. Dus met bijvoorbeeld US 3G (das anders dan hier). Of met dat CDMA systeem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de VS is toestelkorting bij nieuwe modellen zeldzaam en zijn abonnementen vaak duurder. Laatst een berekening gezien dat de Motorola Q over twee jaar gezien nog duurder was dan de iPhone.
Overigens denk ik ook niet dat de iPhone van het begin af aan gratis te krijgen is, maar een beetje korting kan er heus wel in zitten.
De youtube knopquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef Kantar het volgende:
Ik lees net dat mensen met te veel vrije tijd ontdekt hebben dat er blijkbaar een nieuwe app op de iPhone zit. In de (oude) promopics zag je namelijk dat er 11 icoontjes in het basismenu waren, en in de ads zijn de laatste 4 blijkbaar allemaal een plekje opgeschoven, en is er dus waarschijnlijk een extra icoontje erbij gekomen.
PROMO:
[afbeelding]
AD:
[afbeelding]
Thoughts?![]()
Goh, komt er ook eentje 26 dagen later aanzetten...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |