Ik hoop juist zó van niet. Daar heb ik amper bereik mee. Het liefst KPN. Ik wacht overigens nog een poosje met aanschaffen, eerst maar eens ff aankijken of 't wat is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Tomasso het volgende:
Hopen dan dat het hier in combinatie met Orange wordt gedaan
Die is nog meer overrated dan de iPhone.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef CoT het volgende:
Nothing beats the Nokia N95, die ik heb
Erg coole phone
Ik verwacht dat juist Vodafone de rechten krijgt. Die hebben een iets wijder bereik in Europa dan T-Mobile. En dan kan ik mooi m'n abonnement verlengen samen met deze heerlijke telefoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik verwacht persoonlijk zelf T-Mobile voor Europa. Vodafone gaat er net naast grijpen.
En dat er mensen KPN of Orange durven te suggereren
Dat wist je nog niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Genverbrander het volgende:
De iPhone wordt verkocht in 4GB ($500) en 8GB ($600). Geheugen uitbreiden kan niet. Ik vind zelfs 8GB nog erg weinig.
de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Genverbrander het volgende:
De iPhone wordt verkocht in 4GB ($500) en 8GB ($600). Geheugen uitbreiden kan niet. Ik vind zelfs 8GB nog erg weinig.![]()
Misschien toch maar even wachten op de volgende uitgave.
En die kost ook 500-600 USD?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijn
Kan je met een Nano bellen danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die kost ook 500-600 USD?
Moeilijk he, dingen in perspectief zienWanneer mensen niet zoveel waarde hechten aan de featurephone-trekjes van de iPhone, maar wel op draagbaarheid en muziek, dan geef je gewoon 5x minder uit aan een iPod Nano. Zit je ook niet vast aan dat tweejarig contract bij AT&T.
helemaal nergens op. De mensen die dat apparaat kopen, maken een heel andere prijs/kwaliteit afweging dan met de iPhone, waarvan het geheugen er slechts een is.quote:de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijn
Het gaat puur om de groote van de ruimte van de nano en de iphone. Trouwens reken anders even de prijs van een losse telefoon met zo goed als de zelfde specs en de nano 4GB bij elkaar op. En kijk dan of die iphone nog zo duur is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Precies. En daarom slaat je vergelijking met:
[..]
helemaal nergens op. De mensen die dat apparaat kopen, maken een heel andere prijs/kwaliteit afweging dan met de iPhone, waarvan het geheugen er slechts een is.
Net zoiets als: "een ferrari met een 1.6 dieselmotor gaat ook goed verkopen, want de Opel Vectra met 1.6 dieselmotor verkoopt ook goed." Ja, en dan hebben we het inderdaad hier nog niet eens over de prijs gehad.![]()
Is ook veel geld natuurlijk. Vergeet het tweejarig contract bij AT&T niet, met bijbehorende datakosten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Hmmm... Beetje teleurstellend. Dan vind ik die 500 dollar ook teveel geld voor zo'n gadget. Hoewel ik nu wel met het dilemma zit dat ik én een nieuwe telefoon nodig heb, én een MP3 speler wil.
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is ook veel geld natuurlijk. Vergeet het tweejarig contract bij AT&T niet, met bijbehorende datakosten.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij is dit toch niet zoquote:Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt.AT&T mag als enige het ding verkopen in combinatie met een abonnement, maar Apple zal de iPhone neem ik aan toch ook zelf verkopen (simlockvrij), zeker omdat ze het ook presenteren als de nieuwe iPod.
Da's leuk, maar de iPhone zit zo diep in het AT&T netwerk geintegreerd vooralsnog (denk aan visual voicemail) dat dat een no-go is. Alle eerste generatie iPhones gaan exclusief op het AT&T-netwerk draaien.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt.AT&T mag als enige het ding verkopen in combinatie met een abonnement, maar Apple zal de iPhone neem ik aan toch ook zelf verkopen (simlockvrij), zeker omdat ze het ook presenteren als de nieuwe iPod.
Ik vind het juist grappig dat mensen het veel moeilijker maken dan het is.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's leuk, maar de iPhone zit zo diep in het AT&T netwerk geintegreerd vooralsnog (denk aan visual voicemail) dat dat een no-go is. Alle eerste generatie iPhones gaan exclusief op het AT&T-netwerk draaien.
Wel grappig dat mensen opeens hun eigen regels gaan verzinnen en hopen op het meest positieve voor hun.
Dit is een grap... 600 euro exclusief abonnementskosten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |