abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50460080
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Tomasso het volgende:
Hopen dan dat het hier in combinatie met Orange wordt gedaan
Ik hoop juist zó van niet. Daar heb ik amper bereik mee. Het liefst KPN. Ik wacht overigens nog een poosje met aanschaffen, eerst maar eens ff aankijken of 't wat is.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:21:55 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_50460740
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef CoT het volgende:
Nothing beats the Nokia N95, die ik heb
Erg coole phone
Die is nog meer overrated dan de iPhone.

Maar daar is een ander topic voor.
Confidence through competence
pi_50566898
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik verwacht persoonlijk zelf T-Mobile voor Europa. Vodafone gaat er net naast grijpen.

En dat er mensen KPN of Orange durven te suggereren
Ik verwacht dat juist Vodafone de rechten krijgt. Die hebben een iets wijder bereik in Europa dan T-Mobile. En dan kan ik mooi m'n abonnement verlengen samen met deze heerlijke telefoon
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_50603603
De iPhone wordt verkocht in 4GB ($500) en 8GB ($600). Geheugen uitbreiden kan niet. Ik vind zelfs 8GB nog erg weinig.

Misschien toch maar even wachten op de volgende uitgave.
pi_50605694
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Genverbrander het volgende:
De iPhone wordt verkocht in 4GB ($500) en 8GB ($600). Geheugen uitbreiden kan niet. Ik vind zelfs 8GB nog erg weinig.
Dat wist je nog niet? .
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:21:55 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50607649
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 08:22 schreef Genverbrander het volgende:

Misschien toch maar even wachten op de volgende uitgave.
de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:42:16 #57
55709 Stereotomy
pi_50608334
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

de nano heeft zelfde geheugen en dat verkoopt toch ook als een gek. Dus dat mag geen probleem zijn
En die kost ook 500-600 USD?

Moeilijk he, dingen in perspectief zien Wanneer mensen niet zoveel waarde hechten aan de featurephone-trekjes van de iPhone, maar wel op draagbaarheid en muziek, dan geef je gewoon 5x minder uit aan een iPod Nano. Zit je ook niet vast aan dat tweejarig contract bij AT&T.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:22:43 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50609840
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En die kost ook 500-600 USD?

Moeilijk he, dingen in perspectief zien Wanneer mensen niet zoveel waarde hechten aan de featurephone-trekjes van de iPhone, maar wel op draagbaarheid en muziek, dan geef je gewoon 5x minder uit aan een iPod Nano. Zit je ook niet vast aan dat tweejarig contract bij AT&T.
Kan je met een Nano bellen dan

Ik heb het puur over de ruimte die je krijgt voor je muziek. Dat is even veel/weinig als de nana. Ik heb het nergens over de prijs gehad
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:26:06 #59
55709 Stereotomy
pi_50609957
Precies. En daarom slaat je vergelijking met:
quote:
helemaal nergens op. De mensen die dat apparaat kopen, maken een heel andere prijs/kwaliteit afweging dan met de iPhone, waarvan het geheugen er slechts een is.

Net zoiets als: "een ferrari met een 1.6 dieselmotor gaat ook goed verkopen, want de Opel Vectra met 1.6 dieselmotor verkoopt ook goed." Ja, en dan hebben we het inderdaad hier nog niet eens over de prijs gehad.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:32:04 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50610167
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Precies. En daarom slaat je vergelijking met:
[..]

helemaal nergens op. De mensen die dat apparaat kopen, maken een heel andere prijs/kwaliteit afweging dan met de iPhone, waarvan het geheugen er slechts een is.

Net zoiets als: "een ferrari met een 1.6 dieselmotor gaat ook goed verkopen, want de Opel Vectra met 1.6 dieselmotor verkoopt ook goed." Ja, en dan hebben we het inderdaad hier nog niet eens over de prijs gehad.
Het gaat puur om de groote van de ruimte van de nano en de iphone. Trouwens reken anders even de prijs van een losse telefoon met zo goed als de zelfde specs en de nano 4GB bij elkaar op. En kijk dan of die iphone nog zo duur is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:47:36 #61
55709 Stereotomy
pi_50610740
Bullshit. Zoals ik zei: een Ferrari-koper zal nooit genoegen nemen met een klein prutmotortje die je ook in een Opel Vectra kunt vinden. Het moet zeker voor die prijs aantoonbaar beter zijn.

Voor de iPhone moet je een bak geld neerleggen, en dan is beperkte geheugenruimte zeker een domper om af te wachten en voor de volgende generatie te gaan, voodat je twee jaar aan het ding vastzit. De iPhone zal zeker gaan verkopen, maar het geheugenruimte gaat zeker een let-down zijn voor andere mensen, om het voor die prijs niet te kopen.

En daar draaide de discussie om.

Jouw vergelijking met de Nano loopt enorm spaak, omdat mensen die voor de Nano gaan veel minder hoeven uit te geven en dus het verwachtingspatroon veel lager is, dus het is echt onzin om te zeggen dat die beperkte geheugenruimte van de iPhone *geen* negatieve invloed heeft op de uiteindelijke koopkeuze van mensen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:42:42 #62
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_50762021
Is deze video al gepost? Het ziet er allemaal zó gaaf uit, maar ik vraag me af of het ook wel zo handig werkt in het echt met al die kleine toetsjes en of het niet snel onder de vingerafdrukken staat... Ik ga hem iig wel even proberen bij de lokale Apple boer.
pi_50762612
Vrijdag is het zover, dan komt hij uit in de US
pi_50772969
Heeft dat ding ingebouwde GPS? If so, dan koop ik 'm volgende week wel denk ik Gaat volgens mij $499 kosten in de USA he? Dat is zonder abonnement neem ik aan?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:25:32 #65
55709 Stereotomy
pi_50774015
Geen GPS. En zelfs al was er GPS ingebouwd, er is geen GPS-navigatiesoftware, en die zal er ook niet snel komen omdat er geen software voor ontwikkeld mag worden die je erop kan zetten.
pi_50774114
Hmmm... Beetje teleurstellend. Dan vind ik die 500 dollar ook teveel geld voor zo'n gadget. Hoewel ik nu wel met het dilemma zit dat ik én een nieuwe telefoon nodig heb, én een MP3 speler wil.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:36:29 #67
55709 Stereotomy
pi_50774440
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Hmmm... Beetje teleurstellend. Dan vind ik die 500 dollar ook teveel geld voor zo'n gadget. Hoewel ik nu wel met het dilemma zit dat ik én een nieuwe telefoon nodig heb, én een MP3 speler wil.
Is ook veel geld natuurlijk. Vergeet het tweejarig contract bij AT&T niet, met bijbehorende datakosten.
pi_50774868
Zit je MET die 500 dollar ook vast aan een 2-jarig contract??? I'll skip
Trieste bende.
pi_50781728
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is ook veel geld natuurlijk. Vergeet het tweejarig contract bij AT&T niet, met bijbehorende datakosten.
Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt. AT&T mag als enige het ding verkopen in combinatie met een abonnement, maar Apple zal de iPhone neem ik aan toch ook zelf verkopen (simlockvrij), zeker omdat ze het ook presenteren als de nieuwe iPod.
pi_50782016
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat je aan een contract met AT&T vast zit als je het ding gewoon in de Apple Store koopt. AT&T mag als enige het ding verkopen in combinatie met een abonnement, maar Apple zal de iPhone neem ik aan toch ook zelf verkopen (simlockvrij), zeker omdat ze het ook presenteren als de nieuwe iPod.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar volgens mij is dit toch niet zo
  zondag 24 juni 2007 @ 15:15:18 #71
55709 Stereotomy
pi_50788113
quote:
Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Da's leuk, maar de iPhone zit zo diep in het AT&T netwerk geintegreerd vooralsnog (denk aan visual voicemail) dat dat een no-go is. Alle eerste generatie iPhones gaan exclusief op het AT&T-netwerk draaien.

Wel grappig dat mensen opeens hun eigen regels gaan verzinnen en hopen op het meest positieve voor hun.
pi_50791192
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Da's leuk, maar de iPhone zit zo diep in het AT&T netwerk geintegreerd vooralsnog (denk aan visual voicemail) dat dat een no-go is. Alle eerste generatie iPhones gaan exclusief op het AT&T-netwerk draaien.

Wel grappig dat mensen opeens hun eigen regels gaan verzinnen en hopen op het meest positieve voor hun.
Ik vind het juist grappig dat mensen het veel moeilijker maken dan het is.

De iPhone is gewoon een telefoon hoor waar een simkaart in past. Als je provider bepaalde functies niet ondersteunt (zoals visual voicemail) dan werken die functies gewoon niet, zoals dat nu ook al het geval is bij speciale functies van zowat iedere telefoon.

De commerciële wereld zit niet zo in elkaar dat de consument heel erg geluk moet hebben als hij een bepaald product mag kopen. Apple wil zoveel mogelijk iPhones verkopen lijkt me zo, ze stappen een nieuwe markt in en er is een enorm risico dat ze geweldig gaan floppen. Ze zijn er dus niet bij gebaat als de iPhone alleen tegen bizarre voorwaarden te verkrijgen is. Verder gaat IT&T natuurlijk nooit telefoons aanbieden van 600 dollar exclusief abonnementskosten. Je zou het bijna vergeten maar de meeste mensen kunnen dat niet betalen.

Volgens mij is het dus gewoon zo dat IT&T de enige is die het in combinatie met abonnementen mag verkopen en dus mag stunten (iPhone voor 50 dollar bij 2jarig abonnement bijv.), en dat ie verder gewoon voor de volle prijs simlockvrij in de Apple Store ligt.
  zondag 24 juni 2007 @ 17:22:05 #73
55709 Stereotomy
pi_50791756
Ten eerste, het is *AT&T*.

Ten tweede, de genoemde prijzen van 499 en 599 USD zijn toestelprijzen EXCLUSIEF een contract bij AT&T en exclusief datakosten. Maandelijks komen daar dus nog kosten overheen.

Ten derde: de iPhone wordt niet zonder Simlock verkocht. Onder welke steen kom jij vandaan? Kom met één officiele link waarin staat dat de iPhone simlocked wordt verkocht, zodat het niet op het AT&T netwerk *moet* draaien?

Serieus, de discussie wordt er niet beter op als je allemaal dingen in je hoofd haalt zonder naar de beschikbare informatie op het net te kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 24-06-2007 17:29:52 ]
pi_50814349
quote:
Op zondag 24 juni 2007 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
EXCLUSIEF
Dit is een grap... 600 euro exclusief abonnementskosten.

Het is ze een beetje naar de bol gestegen bij apple
  maandag 25 juni 2007 @ 12:26:44 #75
55709 Stereotomy
pi_50816291
Mwah niet eens hoor, meer bij de mensen die het gaan kopen.

Maargoed, als je een ton per jaar verdient en perse de nieuwste gadgets wil hebben die over een jaar niks meer waard zijn, dan zou ik er ook een kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')