Zegguh....als je nou zo anti-stropdas ben, doe het dan ook bij bea hequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hoort als je bij de koningin op bezoek bent. Niet meer dan logisch (ook al knipte Claus hem wel af).
Een stropdas afknippen lijkt me eerder hele foute kantoorhumor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hoort als je bij de koningin op bezoek bent. Niet meer dan logisch (ook al knipte deed Claus hem wel af).
Hoort bij het Duitse carnaval.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:16 schreef freako het volgende:
Een stropdas afknippen lijkt me eerder hele foute kantoorhumor..
En Hirsch Ballin hangt scheef.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Tirion het volgende:
Gezellig, Rouvoet laat wel flink wat ruimte tussen hem en Balkenende.![]()
hij schurkt liever tegen hirsch ballin aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef Tirion het volgende:
Nu je het zegt, die staat inderdaad flink tegen de wind in.
Ze wilde voor deze foto ook de Koningin erbij hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zien dus de regering op de foto, niet het kabinet.
Ja, zij is onderdeel van de regering.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ze wilde voor deze foto ook de Koningin erbij hebben.
Je hebt gelijk. Ik zie ook geen kabinet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zij is onderdeel van de regering.
Ik zie echter geen kabinet.
Hij had het tegen de persquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog zo eentje:
Van Middelkoop: "we zijn er niet alleen voor u en het theater".
Oh? Voor wie dan wel?
quote:De nieuwe minister van Defensie Eimert van Middelkoop (ChristenUnie) zei het niet erg te vinden om de komende vier jaar "saai te regeren". "We zijn er niet alleen voor u en voor het theater", zei hij tegen de pers. Volgens Van Middelkoop zitten in het kabinet "geen persoonlijkheden die problemen kunnen veroorzaken".
De kledingcode is toch dat men niet opvallender moet zijn dan de koningin? Zie nu niet echt veel verschil..quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
..
Die bontkraag van van der Hoeven:![]()
Dat had ik nou echt niet van haar verwacht. Valt me zwaar tegen.
Onlangs zei Bos (in één of ander tv-programma) dat hij naar de Koningin altijd een stropdas omdoet en hem daarna weer afdoet. Hij vindt dat het zo hoort een stropdas bij de Koningin. Of zij het ook belangrijk vind, wist hij niet. Hij zou het eens vragen, zei hij in datzelfde tv-programma.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Ludger het volgende:
[afbeelding]
Bea: Zeg Wouter, je had die stropdas ook wel thuis kunnen laten, doe je anders ook' Wouter: 't is ook nooit goed.
Het is een andere versiequote:Op zondag 25 februari 2007 20:36 schreef Ludger het volgende:
Hm, kijk hier 's..
Het lijkt wel of ze gesleuteld hebben aan de bordesfoto bij de CU :p Rouvoet staat nu we close naast Balkenende
http://www.christenunie.nl/nl/
Het lijkt er op of men op die foto er al op voorbereid is dat Vogelaar exit gaatquote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is een andere versieDie knakker helemaal links leunt nl. nu ook niet tegen Rouvoet aan
En Bea lult niet tegen Bos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |