Recht naar beneden kijken in die diepte lijkt me toch wel gaaf.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:04 schreef Blik het volgende:
wat belachelijk, net of je het niet goed ziet als je op de rand van de afgrond staat...
Nog geen foto's waar je veel op ziet maar iig wel echte foto's:quote:Op zondag 25 februari 2007 19:06 schreef Fogel het volgende:
Zijn er ook echte fotos ipv deze artist impressions? Met nog maar 1 maand te gaan voor de opening lijkt me dat er wel iets beschikbaar zou moeten zijn (maar ik vind voorlopig alleen maar exact dezelfde plaatjes met google image search).
Lijkt me wel cool om daar even overheen te lopen op zich.
Hoe wou je daar komen, recht daaronder is de rivier (zonder mogelijkheden om aan land te gaan met een boot ofzo)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:56 schreef Gripper het volgende:
Ziet er gaaf uit zeg. Kunnen al die mensen op de brug mooie bikkelfoto's van me maken als ik precies in die cirkel uitkom.
Want je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat aandachtsgeile klimmers juist in die cirkel hun route willen eindigen...
Ik zag op die tekening dat er tussen de rivier en de wand nog ruimte is, dus daar kun je vast wel lopen. En je kunt op enkele plaatsen tot op de bodem van de canyon komen. Desnoods ga je er met een raft in en laat je je ergens aan land zetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe wou je daar komen, recht daaronder is de rivier (zonder mogelijkheden om aan land te gaan met een boot ofzo)
Volgens mij kan dat niet. Ik hoorde ergens dat de Colorado River daar zo wild is dat hij bijna onbevaarbaar is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zag op die tekening dat er tussen de rivier en de wand nog ruimte is, dus daar kun je vast wel lopen. En je kunt op enkele plaatsen tot op de bodem van de canyon komen. Desnoods ga je er met een raft in en laat je je ergens aan land zetten.
[..]
Als je dat toch doet neem dan een vlucht door en over de Grand Canyon met een een klein vliegtuig. Wel iets duurder maar zoveel gaver.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:53 schreef Bora-Bora het volgende:
Lijkt me wel gaaf! Thanks voor de tip!
Wij gaan in mei naar Las Vegas; toch 's kijken of we daar iets mee kunnen combineren!
We wilden toch al heel lang door Arizona cruisen!![]()
quote:
Vergeet Bryce en Zion niet in Utah. In Zion kun je een prachtige wandeling maken "Angels Landing" echt de moeite waard !quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Als je nog tips hebt van wat absoluut de moeite waard is, in de regio, dan hoor ik het graag! Grand Canyon, Arizona...
Nounou, dat is toch niet helemaal van glas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:53 schreef Jack. het volgende:
[..]
Nog geen foto's waar je veel op ziet maar iig wel echte foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En tenslotte nog een stukje video: klik
Allemaal gevonden op de officiele site trouwens: http://www.grandcanyonskywalk.com
Bedankt! Ga ik 's naar kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Vergeet Bryce en Zion niet in Utah. In Zion kun je een prachtige wandeling maken "Angels Landing" echt de moeite waard !
Goeie!!quote:
Vond de Hoover Dam zelf ook niet zo bijzonder, maar Las Vegas is toch wel iets wat je gezien moet hebben als je in de buurt bent. Ik weet niet of je ook naar California gaat, maar dan moet je zeker Yosemite NP bezoeken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Okee! Goed dat je er iets over zegt, want we zagen er nét toevallig gisteren een reportage over (over dat "hoefijzer"), en het viel ons eerlijk gezegd een beetje tegen!
Dus het wordt waarschijnlijk toch een andere planning. We gaan denk ik een in ieder geval een auto huren en, misschien afgezien van een paar ideeën, een beetje improviseren. Ook afhankelijk van de lengte van ons verblijf, natuurlijk.
Als je nog tips hebt van wat absoluut de moeite waard is, in de regio, dan hoor ik het graag! Grand Canyon, Arizona...
(We voelen ons persoonlijk bv niet zo aangetrokken tot het Lake Mead en de Hoover Dam enzo, maar als we er toch langskomen, nemen we natuurlijk wel een kijkje!)
Ja we gaan Vegas als uitvalsbasis nemen, want daar hebben we wat te vieren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:42 schreef Blik het volgende:
Vond de Hoover Dam zelf ook niet zo bijzonder, maar Las Vegas is toch wel iets wat je gezien moet hebben als je in de buurt bent. Ik weet niet of je ook naar California gaat, maar dan moet je zeker Yosemite NP bezoeken.
Vanaf LV is Sequoia al een goede dag rijden als ik me niet vergis, ik heb nog een overnachting in de DeathValley meegepakt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja we gaan Vegas als uitvalsbasis nemen, want daar hebben we wat te vieren.![]()
Waar heb je het precies over, nummer zoveel?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit is ideaal voor toeristen die niet genoeg tijd hebben de canyon goed te verkennen of erin af te dalen en voor wie de helicoptervlucht eroverheen te duur is.
Maar mooi is anders.
Oja sorry! domdom...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, die skywalk natuurlijk.
Hier lijkt de rand ook duidelijk hoger dan de mensen die er in staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja inderdaad; ik verwachtte ook dat het voor de veiligheid vrijwel overdekt zou zijn (met glas) ;
ben er best wel verbaasd over dat het zo "springgevoelig" is (voor Amerika!).![]()
Ik had ook gedacht dat het een vrijwel geheel glazen constructie zou zijn, dat zou een groter 'gevoel van vrijheid' geven dan die dikke stalen balken met een halve meter zicht naar onder ertussen.quote:Het geeft natuurlijk wel een groter gevoel van "vrijheid", zo open en bloot boven het ravijn!
Doet mij aan 2 dingen denken:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:22 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja inderdaad; ik verwachtte ook dat het voor de veiligheid vrijwel overdekt zou zijn (met glas) ;
ben er best wel verbaasd over dat het zo "springgevoelig" is (voor Amerika!).![]()
Het geeft natuurlijk wel een groter gevoel van "vrijheid", zo open en bloot boven het ravijn!
Bedankt voor de link naar de foto-reportage, HuubTuub.
Tussen de GC en Flagstaff is een imax theatre waar ze films van een helicopter vlucht laten zien; voor het geval je echt geen tijd hebtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit is ideaal voor toeristen die niet genoeg tijd hebben de canyon goed te verkennen of erin af te dalen en voor wie de helicoptervlucht eroverheen te duur is.
Ja dat vind ik dus ook helemaal absurd!!quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef devzero het volgende:
Tussen de GC en Flagstaff is een imax theatre waar ze films van een helicopter vlucht laten zien; voor het geval je echt geen tijd hebt![]()
Ja daar moest ik zo om lachen. Dat IMAX theater staat nog geen 10 minunten van de echte Canyon af.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen de GC en Flagstaff is een imax theatre waar ze films van een helicopter vlucht laten zien; voor het geval je echt geen tijd hebt
Volgende keer dat ik er heen ga, wil ik met een kano of raft erdoor
Wij hebben helaas een vrij strak reisschema, dus weet niet of we tijd hebben voor een afdaling. Anders lijkt de helicoptervlucht me wel wat.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Tussen de GC en Flagstaff is een imax theatre waar ze films van een helicopter vlucht laten zien; voor het geval je echt geen tijd hebt
Volgende keer dat ik er heen ga, wil ik met een kano of raft erdoor
ja is dat zo?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef HuubTuub het volgende:
voor het afdalen in de Canyon te voet is een vergunning nodig
En glazen tunnel waar de zon de hele dag volop staat waardoor je een soort broeikas krijgt lijkt me ook niet erg prettig.quote:Op zondag 25 maart 2007 09:31 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat het geen hele glazen "tunnel" is waar je door loopt, zo is het erg gevoelig voor suicidale types en thrillseekers.
In Amerika hebben ze toch zoiezo overal airco?!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:10 schreef Fogel het volgende:
En glazen tunnel waar de zon de hele dag volop staat waardoor je een soort broeikas krijgt lijkt me ook niet erg prettig.
hoe stom kun je zijn....quote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ja is dat zo?
Ik ben met 3 vrienden ook zomaar naar beneden gelopen zonder eten/drinken en 0,0 ervaring.
Als dat zo is zullen er iig zeker geen Japanse/Koreaanse toeristen komen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:48 schreef vats het volgende:
die skywalk is trouwens een aardige tourist trap als ik dat zo lees overal. Je bent 100 dollar kwijt voor je over dat ding heen gewandeld heb, je mag niet omdraaien en je fototoestel mag ook niet mee. En die artist impression is heel wat anders zoals het er in het echt uitziet!
heb je foto's?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:48 schreef vats het volgende:
die skywalk is trouwens een aardige tourist trap als ik dat zo lees overal. Je bent 100 dollar kwijt voor je over dat ding heen gewandeld heb, je mag niet omdraaien en je fototoestel mag ook niet mee. En die artist impression is heel wat anders zoals het er in het echt uitziet!
0,0 voorbereiding en dan krijg je dat.quote:
Prijs incl shuttle en een tour per paardewagen naar een indiaans dorpquote:Adult: $81.20
Child 4-11: $61.16
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |