ja is dat zo?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:26 schreef HuubTuub het volgende:
voor het afdalen in de Canyon te voet is een vergunning nodig
En glazen tunnel waar de zon de hele dag volop staat waardoor je een soort broeikas krijgt lijkt me ook niet erg prettig.quote:Op zondag 25 maart 2007 09:31 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat het geen hele glazen "tunnel" is waar je door loopt, zo is het erg gevoelig voor suicidale types en thrillseekers.
In Amerika hebben ze toch zoiezo overal airco?!quote:Op zondag 25 maart 2007 13:10 schreef Fogel het volgende:
En glazen tunnel waar de zon de hele dag volop staat waardoor je een soort broeikas krijgt lijkt me ook niet erg prettig.
hoe stom kun je zijn....quote:Op zondag 25 maart 2007 11:37 schreef Dizzee het volgende:
[..]
ja is dat zo?
Ik ben met 3 vrienden ook zomaar naar beneden gelopen zonder eten/drinken en 0,0 ervaring.
Als dat zo is zullen er iig zeker geen Japanse/Koreaanse toeristen komen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:48 schreef vats het volgende:
die skywalk is trouwens een aardige tourist trap als ik dat zo lees overal. Je bent 100 dollar kwijt voor je over dat ding heen gewandeld heb, je mag niet omdraaien en je fototoestel mag ook niet mee. En die artist impression is heel wat anders zoals het er in het echt uitziet!
heb je foto's?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:48 schreef vats het volgende:
die skywalk is trouwens een aardige tourist trap als ik dat zo lees overal. Je bent 100 dollar kwijt voor je over dat ding heen gewandeld heb, je mag niet omdraaien en je fototoestel mag ook niet mee. En die artist impression is heel wat anders zoals het er in het echt uitziet!
0,0 voorbereiding en dan krijg je dat.quote:
Prijs incl shuttle en een tour per paardewagen naar een indiaans dorpquote:Adult: $81.20
Child 4-11: $61.16
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |