quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef pascalheister het volgende:
ik heb nog wat saucijzenbroodjes over, iemand nog trek?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, heb me toch een partij pijn aan m'n schouder, straalt helemaal door naar me nek. Echt niet lekker dit.
Hoe komt het?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, heb me toch een partij pijn aan m'n schouder, straalt helemaal door naar me nek. Echt niet lekker dit.
eerst even kijken of mijn antwoord goed is tongquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:56 schreef tong80 het volgende:
Ben weer eens naar den Bosch. Tot laters.
Geen idee, kreeg er in de trein ineens last van. Niet mee opgestaan in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:26 schreef VoreG het volgende:
ik val nu al bijna in slaap
Dit soort gasten mag je wat mij betreft zo zwaar straffen, fucking gevaren op de weg.quote:Automobilist valt in slaap tijdens aanhouding
Een 42-jarige beschonken automobilist is woensdag tijdens zijn aanhouding in slaap gevallen. Hij hield zijn ogen niet meer open tijdens het wachten op vervoer naar het politiebureau, meldt de politie in Den Haag donderdag.
De man werd aangehouden omdat zijn linker buitenspiegel ontbrak. Hij bleek geen rijbewijs te hebben. Bovendien was hij onder invloed van alcohol.
Je moet je oude toch inleveren, als je hem gaat inwisselenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Gratis tip:
Knip je ID kaart niet kapot, en gooi deze niet weg, nadat ze niet meer geldig is.
Scheelt je toch al snel 22 hamburgers bij de Mac, en en bezoekje aan oom agent!
Klopt, en daarom moest ik procesverbaal op laten maken voor 'verlies' en 22 euries extra dokken voor een nieuw paspoort!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Je moet je oude toch inleveren, als je hem gaat inwisselen![]()
Kan zo rsi zijn hoor, je gebruikt ook je linkerschouder bij het computeren. Ik heb ook veel last van die schouder, moet van de dokter veel rust nemen en kijken of het over gaat...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg er in de trein ineens last van. Niet mee opgestaan in ieder geval.
Ohja, het is m'n linkerschouder, en ik muis met rechts, dus RSI denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |