freeloader voor wii is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Meteen maar wat vragen:Wat zijn stoere VC titels? Ik heb zelf Super Mario (SNES), Comix Zone (Sega) en Gunstar Heroes (Sega) al op het oog. Hij is volstrekt backwards compatible toch? Ook met Freeloader?
Ok, dan bewaar ik daar de GC voorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Freeloader werkt niet. Action Replay ook niet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er eentje...veel eerder dan verwacht.
Er stond er eentje in de vitrine bij de FRS. Ik was alleen daar om een DVD-tje te kopen, maar toen ik de Wii zag kon ik hem niet laten staan!
Zelda, extra controller en componentkabels waren ook aanwezig.
[afbeelding]
wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef gamefreek het volgende:
Zeker nog niemand Kororinpa gekocht![]()
Ik heb het spel een tijdje mogen spelen.. Het is echt niet veel aan. De A.I. is slecht.. de omgevingen zijn oninteressant en de wapens zijn extreem standaard. Het verhaal word op een hele matige manier verteld en komt dus ook niet goed over.. Matige game.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef MaHawK het volgende:
Hey, ik vroeg me af of RedSteel echt zo gaar is als de meeste reviews schetsen. een 6.5 of 6.7 is toch niet bepaald een goed spel in mijn ogen. Iemand ervaring met RedSteel?
Jammer, het ziet er op het eerste oog interessant uit. Goed dan maar wachten op betere games. Thanks.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het spel een tijdje mogen spelen.. Het is echt niet veel aan. De A.I. is slecht.. de omgevingen zijn oninteressant en de wapens zijn extreem standaard. Het verhaal word op een hele matige manier verteld en komt dus ook niet goed over.. Matige game.
Gister heb ik het even overwogen, ben toch maar voor Excite Truck gegaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef gamefreek het volgende:
Ben er net in begonnen (geleend van een vriend die op vakantie is).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het spel een tijdje mogen spelen.. Het is echt niet veel aan. De A.I. is slecht.. de omgevingen zijn oninteressant en de wapens zijn extreem standaard. Het verhaal word op een hele matige manier verteld en komt dus ook niet goed over.. Matige game.
wat is je wii nummer ?!?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Stoer!
Ik ga zo even naar de Makro voor zo'n classic controller en wat spellen.
Sports is leuk, maar niet voor eeuwig, zeg maar
Heb ik ook, ik heb een rits importspellen (ikaruga, 4 swords, Zelda Wind waker en bonus disk) die dus niet op m'n Wii werken en daarom staat m'n lieve paarse kubus dus nog fijn naast de Wii..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dan bewaar ik daar de GC voor
Bij de lokale game shop hier in Tilburg, hadden ze de nieuwe versie van de Freeloader liggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dan bewaar ik daar de GC voor
dat schijnt wel de standaardprijs te zijn. Het is het wel waard, beeldkwaliteit is duidelijk beter. Vooral bij tekst merk je dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef Wunk het volgende:
Zijn die Wii Scart/RGB kabels nog een beetje voor een normale prijs ergens te krijgen ?, ik zie ze overal voor rond de 30 euro, vind ik toch vrij prijzig..
Ik zit nu rond de 33% en rond de 30% wordt hij toch echt wel leuk dan heb je ook de controls onder de knie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik krijg hem morge mijn order was vandaag verwerkt.( vorige week besteld )quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef gamefreek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |