freeloader voor wii is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
Meteen maar wat vragen:Wat zijn stoere VC titels? Ik heb zelf Super Mario (SNES), Comix Zone (Sega) en Gunstar Heroes (Sega) al op het oog. Hij is volstrekt backwards compatible toch? Ook met Freeloader?
Ok, dan bewaar ik daar de GC voorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Freeloader werkt niet. Action Replay ook niet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb er eentje...veel eerder dan verwacht.
Er stond er eentje in de vitrine bij de FRS. Ik was alleen daar om een DVD-tje te kopen, maar toen ik de Wii zag kon ik hem niet laten staan!
Zelda, extra controller en componentkabels waren ook aanwezig.
[afbeelding]
wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef gamefreek het volgende:
Zeker nog niemand Kororinpa gekocht![]()
Ik heb het spel een tijdje mogen spelen.. Het is echt niet veel aan. De A.I. is slecht.. de omgevingen zijn oninteressant en de wapens zijn extreem standaard. Het verhaal word op een hele matige manier verteld en komt dus ook niet goed over.. Matige game.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:29 schreef MaHawK het volgende:
Hey, ik vroeg me af of RedSteel echt zo gaar is als de meeste reviews schetsen. een 6.5 of 6.7 is toch niet bepaald een goed spel in mijn ogen. Iemand ervaring met RedSteel?
Jammer, het ziet er op het eerste oog interessant uit. Goed dan maar wachten op betere games. Thanks.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het spel een tijdje mogen spelen.. Het is echt niet veel aan. De A.I. is slecht.. de omgevingen zijn oninteressant en de wapens zijn extreem standaard. Het verhaal word op een hele matige manier verteld en komt dus ook niet goed over.. Matige game.
Gister heb ik het even overwogen, ben toch maar voor Excite Truck gegaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef gamefreek het volgende:
Ben er net in begonnen (geleend van een vriend die op vakantie is).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het spel een tijdje mogen spelen.. Het is echt niet veel aan. De A.I. is slecht.. de omgevingen zijn oninteressant en de wapens zijn extreem standaard. Het verhaal word op een hele matige manier verteld en komt dus ook niet goed over.. Matige game.
wat is je wii nummer ?!?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Stoer!
Ik ga zo even naar de Makro voor zo'n classic controller en wat spellen.
Sports is leuk, maar niet voor eeuwig, zeg maar
Heb ik ook, ik heb een rits importspellen (ikaruga, 4 swords, Zelda Wind waker en bonus disk) die dus niet op m'n Wii werken en daarom staat m'n lieve paarse kubus dus nog fijn naast de Wii..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dan bewaar ik daar de GC voor
Bij de lokale game shop hier in Tilburg, hadden ze de nieuwe versie van de Freeloader liggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dan bewaar ik daar de GC voor
dat schijnt wel de standaardprijs te zijn. Het is het wel waard, beeldkwaliteit is duidelijk beter. Vooral bij tekst merk je dat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:49 schreef Wunk het volgende:
Zijn die Wii Scart/RGB kabels nog een beetje voor een normale prijs ergens te krijgen ?, ik zie ze overal voor rond de 30 euro, vind ik toch vrij prijzig..
Ik zit nu rond de 33% en rond de 30% wordt hij toch echt wel leuk dan heb je ook de controls onder de knie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik krijg hem morge mijn order was vandaag verwerkt.( vorige week besteld )quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef gamefreek het volgende:
een wat? neem gewoon een draadloze router, werkt probleemloos en je ds kan er ook nog eens mee onlinequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn Joytech component switch doet moeilijk met de Wii
Ik denk dat ie een switch bedoeld voor component aansluitingen als je meerdere apparaten hebt en maar 1 component aansluiting op je tv.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een wat? neem gewoon een draadloze router, werkt probleemloos en je ds kan er ook nog eens mee online
Om nou echt enthousiast te worden nee, maar Galaga wil ik wel hebbenquote:Japanese Virtual Console dates
NES
February 27 - Kirby’s Adventure (Nintendo)
March 2007 - Lode Runner (Hudson)
March 2007 - Yoshi no Tamago (Nintendo)
March 2007 - Valkyrie no Bouken: Toki no Kagi Densetsu (Bandao Namco)
March 2007 - Excite Bike (Nintendo)
March 2007 - Donkey Kong Jr. no Sansuu Asobi (Nintendo)
Super NES
March 2007 - Ganbare Goemon: Yukihime Kyuushutsu Emaki (Konami)
March2007 - Hercules no Eikou III (Data East)
March2007 - Actraiser (Square Enix)
Nintendo 64 (1200 points)
Feb 27 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo)
Sega Genesis
Feb 27 - Bare Knuckle (Sega)
Feb 27 - Story of Thor (Sega)
Feb 27 - Vectorman (Sega)
Feb 27 - Vermilion (Sega)
March 2007- Puzzle & Action: Tant-R (Sega)
March 2007 - Sonic Spinball (Sega)
March 2007 - Dyna Brothers (Sega/CRI)
March 2007 - Wonder Boy V: Monster World III (Sega)
March 2007 - Virtua Fighter 2 ~Genesis Version~ (Sega)
March 2007 - Alex Kidd Tenkuu Mashiro (Sega)
March 2007 - Alien Storm (Sega)
TG16
Feb 27 - Wonder-Momo (Bandai Namco)
March 2007 - Double Dungeons (Hudson/NCS)
March 2007 - Fire Pro Wrestling Combination Tag (Spike)
March 2007 - Galaga’88 (Bandai Namco)
March 2007 - Kaizou Chounin Shubibinman (Hudson)
MSX
Spring 2007 - Eggy (D4 Enterprise)
Spring 2007 - Aleste (D4 Enterprise)
Ik op 70% en denk er net zo over (vooral dat bunny-level is De Shit! ) Hij is net niet te moeilijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef depax het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 33% en rond de 30% wordt hij toch echt wel leuk dan heb je ook de controls onder de knie.
Vuurwerk is goed uitgewerkt ja. Valt me wel op dat ubi ook hier dus Rayman Raving Rabbits elementen in gedaan heeft. Wat wel leuk is. Want als je die bunnies hoort dan hoor je een versnelde versie van de bunnies in rayman.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:40 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik op 70% en denk er net zo over (vooral dat bunny-level is De Shit! ) Hij is net niet te moeilijk.
Je haalt composite en component door elkaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef __Saviour__ het volgende:
ow zo'n ding. je moet dan wel een switch hebben die alle pinnetjes doorgeeft, want die componentkabel gebruikt ze ook allemaal
edit: nee wacht, da's bij rgb kabel met alle pinnetjes
EA komt volgende week ook nog met een aankondiging voor wat nieuwe games, met weer wat orginele exclusieve Wiigamesquote:Matt Casamassina: Unknown incredible Wii games are being developed #1
There are some potentially crazy-awesome games coming down the pipeline for Wii, by the way. You guys have no idea. I know that's vague -- has to be, but I've seen some stuff that you simply have no idea even exists and frankly, if you did, you'd flip out. Comments like these have a way of backfiring on me and i'm sure some people will be annoyed that I've even brought up, since I'm unable to give even a hint about the projects in question. Others will undoubtedly say that I'm merely making crap up because there's no way anybody can disprove statements that are intentionally so unrevealing. But whatev. I know that if I was in your position, I'd be happy just to know that some very cool, unexpected stuff is brewing somewhere way behind-the-scenes. I swear, when this stuff finally shows up, I'll let you know that I blogged about it way back when. In the meantime, this is probably good material for the IGN Wii message boards.
ik ga zo maar ook eens verder met Red Steel, het is een aardig spel om een beetje rond te knallen met je Wiimote.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef depax het volgende:
[..]
Ik zit nu rond de 33% en rond de 30% wordt hij toch echt wel leuk dan heb je ook de controls onder de knie.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb de wii nu bijna 2,5 maand ofzo. Zelda pas 10 uurtjes gespeeld. Zo tof vind ik de wii eigenlijk niet
En volledige bullshit. Een "NTSC kabel" wtf is dat? En nog iets: er is nog helemaal geen modchip die wii import op pal consoles kan draaien. Een channel op je wii is ook bullshit. Deze site gebruikt de cyclowiz chip.. Die chip kan niet eens fatsoenlijk PAL backups afspelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef Oksel het volgende:
Ik sprak iemand in de trein die zijn Wii had laten modden bij www.ombouwnederland.nl, koste hem ¤100,- Er komt dan bij je Channels een extra channel met de optie de chip aan/uit te schakelen, zodat je nooit problemen kan hebben met updates.
Verder had hij een NTSC kabel gekocht, en downloade hij gewoon alle Wii spellen (o.a Fire Emblem, in het Japans) van Torrentsites, branden op DVD en klaar..
Frustrerend makkelijk.
Een chip die een wii channel kan aanmaken is zonder meer te detecteren.. En naar mijn weten bestaat er nog niet eens een chip die dit kan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef Oksel het volgende:
Er zitten gewoon 2 chips in je Wii, en je kan ze dus omschakelen. Niet te detecteren lijkt mij.
Die chip moet ook weer aan te zetten zijn. Daarvoor is een verbinding nodig en een stukje software nodig dat toegankelijk is. Wat dus te detecteren is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef Oksel het volgende:
Er zitten gewoon 2 chips in je Wii, en je kan ze dus omschakelen. Niet te detecteren lijkt mij.
Nee, het was geen bullshit. Ik kende die gozer nog van vroeger, toen was hij al erg handig met computers, kabels, modden etc. MBO IT klasgenootje van me. Hij kon met deze modchip allé Wii games spelen, zowel PAL als NTSC, zelf gedownload en gebrand.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef BMH het volgende:
[..]
En volledige bullshit. Een "NTSC kabel" wtf is dat? En nog iets: er is nog helemaal geen modchip die wii import op pal consoles kan draaien. Een channel op je wii is ook bullshit. Deze site gebruikt de cyclowiz chip.. Die chip kan niet eens fatsoenlijk PAL backups afspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |