Hahaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, het was geen bullshit. Ik kende die gozer nog van vroeger, toen was hij al erg handig met computers, kabels, modden etc. MBO IT klasgenootje van me. Hij kon met deze modchip allé Wii games spelen, zowel PAL als NTSC, zelf gedownload en gebrand.
Hij kreeg een extra functie op zijn channelscherm waarmee hij hem aan/uit kon schakelen.
Lijkt me erg ver gezocht. En dan nog, dan sloop je hem er toch gewoon uit en reset je je Wii?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die chip moet ook weer aan te zetten zijn. Daarvoor is een verbinding nodig en een stukje software nodig dat toegankelijk is. Wat dus te detecteren is.
en dat zegt ie of je hebt het echt gezien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, het was geen bullshit. Ik kende die gozer nog van vroeger, toen was hij al erg handig met computers, kabels, modden etc. MBO IT klasgenootje van me. Hij kon met deze modchip allé Wii games spelen, zowel PAL als NTSC, zelf gedownload en gebrand.
Hij kreeg een extra functie op zijn channelscherm waarmee hij hem aan/uit kon schakelen.
zo ver gezocht is het echt niet. nintendo is niet dom. ze zullen echt wel zo hebben gebouwd dat de integriteit van het systeem kan worden gecontroleerd. de xbox kan dat ook en illegale modificaties detecteren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Lijkt me erg ver gezocht. En dan nog, dan sloop je hem er toch gewoon uit en reset je je Wii?
Hij had geen reden om te liegen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en dat zegt ie of je hebt het echt gezien?
Laten we het hopen. Het is nu wel erg makkelijk om Wii spelen te downloaden en te spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo ver gezocht is het echt niet. nintendo is niet dom. ze zullen echt wel zo hebben gebouwd dat de integriteit van het systeem kan worden gecontroleerd. de xbox kan dat ook en illegale modificaties detecteren.
Misschien gewoon niet meer updaten en wachten op 'speciale' updates? Hopelijk maakt Nintendo er geen heksenjacht van, ik bedoel hoogstens 1-2% gaat z'n wii modden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zo ver gezocht is het echt niet. nintendo is niet dom. ze zullen echt wel zo hebben gebouwd dat de integriteit van het systeem kan worden gecontroleerd. de xbox kan dat ook en illegale modificaties detecteren.
ik heb even die site bekeken, ze weten zelf niet waarover ze het hebben,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij had geen reden om te liegen.
Weet je, bel ombouwwinkel.nl dan even.. en stel je vragen aan hun!? Als je durft.
Bel ze dan, als je het allemaal beter weet..?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik heb even die site bekeken, ze weten zelf niet waarover ze het hebben,
zo hebben ze het over een 'omgebouwde ds'. er valt niks om te bouwen aan een ds om illegale bestanden af te spelen. alleen een speciale kaartje in het slot steken en hoppa!
' Vroegah' werden PAL versies van spellen simpelweg geconverteerd van de NTSC versie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
wat maakt dat hz uit?
Hij speelde Fire Emblem. En Dragon Ball Z. En hij had geen reden om daar over te liegen. Hoe en wat hij het deed, I don't care. Geloof me, het is een ubernerd waar ik over spreek. Zo'n type die boardgames speelt in winkels.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:09 schreef Liquidootje het volgende:
Regio-trans chip zijn er simpel weg nog niet. Eentje met die wiikey ofzo misschien voor een gedeelte. www.wiimodchip.nl / www.gbatemp.com
Waarom denk je dat iedereen zit te zeuren om een modchip die alle regio's kan bespelen. Wel vreemd dat je "vriend" er al eentje heeft met zijn ntsc kabel
Gezien je reactie's interesseert het je aardig wat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Je doet maar. Interesseert het mij wat, flauwerik.
Hangt echt af van wat voor chip hij heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij speelde Fire Emblem. En Dragon Ball Z. En hij had geen reden om daar over te liegen. Hoe en wat hij het deed, I don't care. Geloof me, het is een ubernerd waar ik over spreek. Zo'n type die boardgames speelt in winkels.
Het lijkt me gewoon niet mogelijk op dit moment op die manier. Maar het interesseert me echt niet zo dat ik er een winkel voor zou gaan bellenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
Gezien je reactie's interesseert het je aardig wat.
Hmmm.. okay, goed verhaal. Beter dan het gemalloot van Savje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Hangt echt af van wat voor chip hij heeft.
Er is maar 1 chip op de markt die claimt import te ondersteunen (en dat voor 70% van de titels ongeveer).
Deze chip, Wiikey, is echter pas net uit en ik heb nog geen ervaringen over de import funtionaliteit gehoord. Of NTSC spellen het op een pal Wii doen is sowieso nog de vraag.
Misschien heeft hij een amerikaanse Wii met een Wiikey, dan zou het kunnen.
Als hij de ombouw al een tijdje terug heeft laten doen, kan het alleen een Cyclowiz of Wiinja zijn.
Dat staat ook op die ombouwsite, dat er een Cyclowiz gebruikt wordt.
Dat zijn 'simpele' drive modchips. Wel met stealth mode, zodat ze niet te detecteren zijn (net als sommige Xbox360 chips). Maar deze beweren niet eens imports aan te kunnen en doen dat ook echt niet.
Fire Emblem is alleen Japans uit, dus dat kan met zo'n chip gewoonweg niet op een US of PAL Wii.
Sommige mensen hoeven overigens geen reden te hebben om te liegen, en dikken graag verhalen aan, zonder reden, behalve misschien 'stoer' over te komen. Ik weet niet hoe goed je die jongen kent verder...
Jij bent niet aardig meer. Savje probeert enkel het verhaal van je kennis te ontkrachten (met de waarheid aan zijn zijde trouwens). Ik vind het geen reden om hem hiervoor uit te schelden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hmmm.. okay, goed verhaal. Beter dan het gemalloot van Savje.
Gelukkig. Ik voel mij best wel bekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef _petjan het volgende:
Kassa gaat vanavond (om 7 uur) over de Wii.
quote:In een serie van de populaire spelcomputer Xbox lijkt een productiefout te zijn geslopen: de spel-cd's komen er met krassen weer uit en zijn daarna onbruikbaar.
Kassa toont aan wat de fout in de Xbox is. Wat doet fabrikant Microsoft voor de gedupeerde klanten die tot nu toe van het kastje naar de muur werden gestuurd?
dat lijkt me dan meer op 3dxIII of zoiets, weet niet meer hoe het precies heettequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef SPiDeY. het volgende:
Ben wel benieuwd naar DDR op de Wii eigenlijk, lijkt me wel lachen handen- en voetenwerk tegelijk
Micro$hit Xd00squote:
360 ownzquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Micro$hit Xd00s![]()
:!! D
:
!!!11!
---
In hoeverre is dit relevant voor het topic?
Gaan we nu ineens tof doen Ruzbeh?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Micro$hit Xd00s![]()
:!! D
:
!!!11!
---
In hoeverre is dit relevant voor het topic?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef FJD het volgende:
Dacht echt dat ik alle levels gehad had maar volgens SMB heb ik pas 94 levels gehad terwijl er 96 in zouden moeten zittenHoe zuur
Ik heb alle dingen en paden zoals die volgens een walkthrough staan beschreven. Ben het voor de zekerheid maar even langs gelopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:14 schreef Nebo het volgende:
Heb je dat ene level op die brug al zodanig uitgespeeld dat je met een plant het water ingaat naar een ster?
Ach ik vind het alweer best. Zo nodig hoef ik die laatste twee ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier staan alle geheime exits: http://www.themushroomkingdom.net/smw_guide.shtml
Was vandaag beetje grieperig dus lekker op de bank hangen. In een uurtje of 5 was ik vanaf level 3 naar Bowser inclusief de bonus levels. Die zijn overigens wel belachelijk moeilijk zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef linebear het volgende:
heb pas 12 levelsheb ook niet zo super veel tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |