Gelukkig. Ik voel mij best wel bekochtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef _petjan het volgende:
Kassa gaat vanavond (om 7 uur) over de Wii.
quote:In een serie van de populaire spelcomputer Xbox lijkt een productiefout te zijn geslopen: de spel-cd's komen er met krassen weer uit en zijn daarna onbruikbaar.
Kassa toont aan wat de fout in de Xbox is. Wat doet fabrikant Microsoft voor de gedupeerde klanten die tot nu toe van het kastje naar de muur werden gestuurd?
dat lijkt me dan meer op 3dxIII of zoiets, weet niet meer hoe het precies heettequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:23 schreef SPiDeY. het volgende:
Ben wel benieuwd naar DDR op de Wii eigenlijk, lijkt me wel lachen handen- en voetenwerk tegelijk
Micro$hit Xd00squote:
360 ownzquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Micro$hit Xd00s![]()
:!! D
:
!!!11!
---
In hoeverre is dit relevant voor het topic?
Gaan we nu ineens tof doen Ruzbeh?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Micro$hit Xd00s![]()
:!! D
:
!!!11!
---
In hoeverre is dit relevant voor het topic?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef FJD het volgende:
Dacht echt dat ik alle levels gehad had maar volgens SMB heb ik pas 94 levels gehad terwijl er 96 in zouden moeten zittenHoe zuur
Ik heb alle dingen en paden zoals die volgens een walkthrough staan beschreven. Ben het voor de zekerheid maar even langs gelopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:14 schreef Nebo het volgende:
Heb je dat ene level op die brug al zodanig uitgespeeld dat je met een plant het water ingaat naar een ster?
Ach ik vind het alweer best. Zo nodig hoef ik die laatste twee ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier staan alle geheime exits: http://www.themushroomkingdom.net/smw_guide.shtml
Was vandaag beetje grieperig dus lekker op de bank hangen. In een uurtje of 5 was ik vanaf level 3 naar Bowser inclusief de bonus levels. Die zijn overigens wel belachelijk moeilijk zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef linebear het volgende:
heb pas 12 levelsheb ook niet zo super veel tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |