Kunnen we beter de op nog beetje bijwerken tot deze vol zitquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef MichielPH het volgende:
Anders maken we alvast eentje aan, zodat we een beetje kunne voorgenieten
De oude op is op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef miss-scofield het volgende:
Wat is de titel van het nieuwe topic?
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef MichielPH het volgende:
Anders maken we alvast eentje aan, zodat we een beetje kunne voorgenieten
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Deimento:
@ PieterBas: eigenlijk ook totaal offtopic idd, maar goed...
@ miss-scofield: wat dacht je van "The New & Improved"???
De nieuwe OP doet zijn intreden bij een nieuwe topicquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef Norro-tje het volgende:
ik zie nog niks van een vernieuwde OP of gaat dat pas bij het volegende topic in ?
ja en idd we moeten nog even stevig door fokken om hem vol te krijgen vandaag.
kom op met een goede collectieven samenwerking moet het lukken vandaag,
al zal mijn beijdrage niet erg groot zijn want ik heb het weer druk me veel dingen, rondrijden met de auto waardoor ik niet kan fokken.
Hmmquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet jezelf even aanpassen in de OP (die is namelijk ff up-to-date gemaakt) je staat nu bij 'mensen die niks zeggen'
en dan quote je jezelf ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
1. The New & Improved
2. De oude OP is op
3. De nieuwe OP is top
4. Nieuw, met de oefen OP
5. Give It 'Op' For The (eventueel New) OP
ja, maar nu post je toch in dit topic?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm
Ik ben gewoon niet 24/7 of 8/5 aan het fokken.... Ik werk namelijk wel
Ik snap het niet echtquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, maar nu post je toch in dit topic?als je vaker dan 1 keer per topic post (als TVP) dan zet je jezelf maar ff bij de actieve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |