hei, graag of niet, hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
heerlijk zeg tegelijk met cup-a-soup.
Ik nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
Is het trouwens toeval dat zoveel mensen hier naar The Killers gaan?
Ga je niet nog een keer dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:02 schreef lienelien het volgende:
Ik ben al geweest![]()
In Paradiso, helemaal vooraan![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben de laatste tijd naar zóveel concerten geweest, dat ik ff rust nodig hadquote:
Jep, en het is gewoon leuk om te horenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Damzkieee het volgende:
Is het trouwens toeval dat zoveel mensen hier naar The Killers gaan?
quote:
HMH is redelijk groot, dat is wel een nadeel. Maar ik ben nooit echt (half) dood geplet daar. Ik heb er gestaan met SOAD en Limp Bizkit.. geen probleem hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste tijd naar zóveel concerten geweest, dat ik ff rust nodig had
In Paradiso was het echt geweldig, maar de HMH vind ik echt erg vervelend. 2xhalf doodgeplet daar
Ja, ik ben 1.67quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef Goover het volgende:
[..]
HMH is redelijk groot, dat is wel een nadeel. Maar ik ben nooit echt (half) dood geplet daar. Ik heb er gestaan met SOAD en Limp Bizkit.. geen probleem hoor
(Maar ik ben natuurlijk wel lange jongen, en jij een wat minder lang meisje.. scheelt wel iets)
Ga anders gewoon links of rechtsvoor staan, is het ook niet zo'n pletboelquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.67
Ik heb er Franz Ferdinand en The Strokes gezien![]()
Ik heb FF er ook gezien, en nog tig meer bandjes. Maar dit waren de 2 ruigste denk ik... Vandaar dat ik ze als voorbeeld gebruikte. Ik denk dat ik onderhand al tegen de 20 keer in de HMH ben geweest.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.67
Ik heb er Franz Ferdinand en The Strokes gezien![]()
Schevenekplekquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga anders gewoon links of rechtsvoor staan, is het ook niet zo'n pletboel
11
whehe ik sta midvoor, maar daar net iets links vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Schevenekplek
En vooraan in het midden is gewoon het gaafst
helpt in de HMH nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga anders gewoon links of rechtsvoor staan, is het ook niet zo'n pletboel
11
Wij nog 18, oleeeequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
bijna naar huis
nog 23 min (was vanmorgen 10 min later dan normaal)
Zet gvd die scanner eens uit manquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
Jah
Kapot gemaakt gekquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zet gvd die scanner eens uit man![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |