En dan ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ahh, dank!
Counting down, 57 minutes to go...
edit: 56
Zie jij een ontwikkeling in Brian, die afgelopen weken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
Brian weet wel wat er mis is met Britney. Heeft Tupac hem vast ingefluisterd.
Ik hou zelf wel van gitaargeluiden op de achtergrond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:20 schreef anno-i-mus het volgende:
fuck off met dat gepingel brian .... redactie ... laat hem stoppen
Tsja, daar begint het wel op te lijken, ja. Grappig genoeg doen de bewoners niet zo emotioneel als doorgaans bij een vertrek. Ik denk ook dat ze deze keer al met vuilspuien beginnen voor Bart het pand heeft verlaten, ipv daarna.quote:
Eenschquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:20 schreef FSR het volgende:
Film voor Nena (mooie meid hoor)
http://media.putfile.com/Filmpje-voor-Nena
Daarom is het heel verstandig dat hij gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt wat gevoelsarm op Barts aankomende vertrek gereageerd.
Wel wat tragisch, eigenlijk heeft hij niemand meer in de villa.
Hoor je palma ???quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja, daar begint het wel op te lijken, ja. Grappig genoeg doen de bewoners niet zo emotioneel als doorgaans bij een vertrek. Ik denk ook dat ze deze keer al met vuilspuien beginnen voor Bart het pand heeft verlaten, ipv daarna.
Voor Bart is dit (denk ik) wel de beste oplossing. Lekker bij zijn meissie, en weg bij die idioten. Good Luck, Bart, maak wat van je leven!
Mee eens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:22 schreef dieenebart het volgende:
Voor Bart is dit (denk ik) wel de beste oplossing. Lekker bij zijn meissie, en weg bij die idioten. Good Luck, Bart, maak wat van je leven!
Nee he? Het is meer een spel geworden wie het beste de aanwijzingen van de redactie kan opvolgen, lijkt het wel. Drie keer raden wie dit spelletje gaat winnen... - ik denk degene met de meeste (geheime) info...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom is het heel verstandig dat hij gaat.
Bart was niet mijn favoriet maar de laatste week met Huub was hij wel leuk.
bart is gekomen voor een spel,maar het programma heeft niks meer met een spel te maken.
Ik vind hem helemaal niet stabiel. Nooit gevonden ook. In de eerste weken was hij stabiel maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan met hem. Tien plaatste 2 dagen geleden nog een bericht of het tijd was voor mannen met witte jassen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zie jij een ontwikkeling in Brian, die afgelopen weken?
Ik vind hem de laatste tijd erg stabiel, en hij neemt rustmomenten in stressituaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |