abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46566444
Ja dat soort dingen zijn onwijs irritant, maar als die chick echt into jou is zal ze daar echt niet voor vallen .
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:25:34 #32
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46566547
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:14 schreef Agent327m het volgende:
Slarioux: De Trouwplannen kwamen van ons allebei. We gingen gewoon voor de volle 100% voor elkaar.... En voor wat betreft het andere Topic; ik ben benieuwd naar jouw mening....
Ja ik weet niet hoor, trouwen, vriendschapsringen, de hele bups. Die griet is 16, jij bent een jaar of 30, 35? Vind je jezelf niet een beetje te oud voor zo'n meisje? Alle respect maar je snapt toch wel dat jullie nauwelijks gelijkwaardig aan elkaar zijn?
pi_46566845
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:06 schreef Agent327m het volgende:

[..]

tsja..... Sorry AVOTAR..... Hij was zoooo mooi, dat ik het gewoon NIET kon laten.....
Ben namelijk zelf gek van The Matrix (heb 4 kostuums uit de films, waaronder ook eentje van een AGENT)

Maar misschien kan ik mijn diefstal ergens mee goed maken?
Kijk maar eens op mijn site..... misschien kan je daar iets bij mij wegpikken?

Jouw Avatar rulez....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46567056
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ja ik weet niet hoor, trouwen, vriendschapsringen, de hele bups. Die griet is 16, jij bent een jaar of 30, 35? Vind je jezelf niet een beetje te oud voor zo'n meisje? Alle respect maar je snapt toch wel dat jullie nauwelijks gelijkwaardig aan elkaar zijn?
Tsja..... misschien niet....
Maar het feit blijft overeind staan dat het blijkbaar 9 maanden lang bijzonder goed "klikte" tussen ons.
Zelfde interesses, zelfde kijk op het leven. Zij was een pienter Gymnasium meisje en ik een beetje een "laatbloeier" van het Atheneum.... en nogal NAIEF, zoals Space-Chinees terecht opmerkt.
Verder zijn er heel veel gelukkige stelletjes waarbij het leeftijdsverschil net zo groot is...
(Soms zelfs groter; denk maar aan Patrick Stewart)
The truth is out there...
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:49:54 #35
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46567389
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Agent327m het volgende:

[..]

Tsja..... misschien niet....
Maar het feit blijft overeind staan dat het blijkbaar 9 maanden lang bijzonder goed "klikte" tussen ons.
Zelfde interesses, zelfde kijk op het leven. Zij was een pienter Gymnasium meisje en ik een beetje een "laatbloeier" van het Atheneum.... en nogal NAIEF, zoals Space-Chinees terecht opmerkt.
Dan ben je, voor zover ik het kan beoordelen als anonieme forummer, dáár de fout in gegaan. Het had moeten blijven klikken.
quote:
Verder zijn er heel veel gelukkige stelletjes waarbij het leeftijdsverschil net zo groot is...
(Soms zelfs groter; denk maar aan Patrick Stewart)
Ja, maar daarbij zijn de absolute leeftijden wat hoger; 16 en 35 (ik noem maar wat) is wat anders dan 32 en 51.
pi_46567544
omg, even tussendoor, ik keek naar je msn profiel, je loopt serieus alle science fiction party's af ofniet...

Nog nooit zo iemand gezien
pi_46575725
Heej Agentje327m, Het wordt tijd dat je eindelijk eens wakker word:
Je kunt wel blijven zeiken over haar ouders, maar je vriendin was gewoon DOM !

Trouwens, nu je het toch over haar hebt:
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef Goldfishie het volgende:
Hersenloze chick als ze zich zo makkelijk laat versieren. Als een duffe gozer mij probeert te versieren zeg ik poeslief "zeg herhaal dat nog maar eens als mn man erbij is" Meestal houden ze dan wel hun gemak
Dus Goldfishie; wie ben JIJ nou om te zeiken dat het wijf van Gateh een "hersenloze chick" is, terwijl je ZELF gewoon destijds letterlijk en figuurlyk door die suffe DODO genaaid bent !?
Of ga je soms nu vertellen dat je nog dommer was dan die sukkel ?
Agent327m denkt er veels te makkuluk over door alle schuld op je ouders af te schuiven.
(En ja Goldfishie; Agent327m heeft het hele verhaal al tig keer aan mij verteld ! Zum )

En toen Agent327m je "man" was mocht hij niet eens voor je opkomen ! Zellufs nie wanneer die DODO jou grof beledigde ! Geen fuckin' eigenwaarde misschien? Maar Agent327m is nog steeds razend op die gast, dusss ehh... datte beloof nog wat zeg !
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben een aso zonder manieren
dus ga ik andermans chick versieren
OK Goldfishie; die DODO's weet je eindelijk goed te beschrijven, alleen zo jammer dat je Agent327m daar 8 jaar op laat wachten.....
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Goldfishie het volgende:
Ik ben een gemene snollerige chick,
dus lik ik lekker voor een bioscoopkaartje aan ieders pik.
De breezers zijn op,
maar pijpen voor n zakje m&ms vind ik ook wel top
Alsof JIJ nou zoveel moois hebt overgehouden aan die DODO uit Waddinxveen?
En dan te bedenken wat je allemaal ook vergooid hebt voor die DODO...
Je had een mooie toekomst kunnen hebben met Agent327m..... Je eigen huis, je eigen Knight-Rider....
En hou nou eindelijk eens op met dat gewauwel over "manipulatie".
Natuurlijk ben je gemanipuleerd, maar NIET door Agent327m !

Dus Agent327m: Tijd om wakker te worden?
Link between the real world and The Matrix
pi_46582326
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:55 schreef covie het volgende:
omg, even tussendoor, ik keek naar je msn profiel, je loopt serieus alle science fiction party's af ofniet...

Nog nooit zo iemand gezien
Ja Covie; ik ben helemaal gek van Science-Fiction en ik maak kostuums uit SF-films na die voor 95% correct moeten zijn, zodat je -bij wijze van spreken- mee zou kunnen doen in een nieuwe SF-film

Verder verzamel ik alles van goede SF-films (en sf-series)
Mijn huis is een compleet SF-museum

Maar ikgeloof dat ik nu off-topic raak?
pi_46582496
He Trainman: GEDRAAG JE EEN BEETJE !!!!!

Je hebt het hier wel over mijn ex-vriendin!
Je kent het verhaal, en ik kan je NIET op onzin betrappen, maar ik wil niet dat je zo tekeer gaat tegen haar! Je schijnt te vergeten dat ze toen nog jong was, en met ouders zoals die van haar is het niet vreemd dat ze de weg kwijt is geraakt: Want hoe moeilijk is het wel niet als je je eigen ouders niet eens meer kunt vertrouwen?
pi_46582673
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Slarioux het volgende:

Ja, maar daarbij zijn de absolute leeftijden wat hoger; 16 en 35 (ik noem maar wat) is wat anders dan 32 en 51.
OK Slarioux, wat dacht je dan van 21 en 73 ? (Patrick Stewart)
En ik ken ook bijv. een stel van 14 en 31 .....

En even voor de duidelijkheid:
Op je 16e verjaardag gaat de Nederlandse Staat er van uit, dat je oud en wijs genoeg bent om te kiezen of je al dan niet sex met iemand wilt, en met wie. En daar bij mag je dus voor iedereen kiezen tussen 16 en 99 jaar oud...

Bij grotere leeftijdverschillen is de kans dat het 'klikt' misschien kleiner, maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Wie zijn WIJ om te bepalen of twee mensen van elkaar mogen houden?
pi_46582920
Mwhehe, ik heb ook de chick van mn beste mattie (toen) afgepakt. Maar hij deed slecht tegen haar. Stommerd.
pi_46583086
trouwen met een meisje van 16
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 23 februari 2007 @ 07:52:35 #44
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46584842
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:20 schreef Godshand het volgende:
die vriend is exit, maar mn ex ook..
lekker optiefen en nooit meer terugkomen
Oh... my.... God!
Dude serieus hoe de fuck heeft jou chick dat kunnen doen!?
Dat die "vriend" met jou zat aan te pappen is tot daar aan toe... had toch meer de status "kennis" zoals je zelf zegt dus whatever.
Maar damnit je chick IS JE CHICK!
Hoe fucking laag en lame kun je zijn?
Leef met je mee gast.
Ik bedoel ik heb ook wel wat dingen gezien en mee gemaakt maar hier kan ik echt zo fucking pissed om worden!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:34:47 #45
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46585117
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef Agent327m het volgende:

[..]

OK Slarioux, wat dacht je dan van 21 en 73 ? (Patrick Stewart)
En ik ken ook bijv. een stel van 14 en 31 .....
In principe net zo fout, maar in het eerste geval (Stewart) is dat meisje gewoon wat ouder. In het tweede geval, dat vind ik gewoon erg slecht.
quote:
En even voor de duidelijkheid:
Op je 16e verjaardag gaat de Nederlandse Staat er van uit, dat je oud en wijs genoeg bent om te kiezen of je al dan niet sex met iemand wilt, en met wie. En daar bij mag je dus voor iedereen kiezen tussen 16 en 99 jaar oud...
Ja leuk, maar je wéét dat niet alleen het leeftijdsverschil maar ook het geestelijke niveau tussen de twee partners ontzettend groot is. Ik bedoel, een meisje van 16, waar is die nou helemaal mee bezig? Die is de Barbies net ontgroeid en zit met vriendinnetjes te giechelen.
quote:
Bij grotere leeftijdverschillen is de kans dat het 'klikt' misschien kleiner, maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Wie zijn WIJ om te bepalen of twee mensen van elkaar mogen houden?
Ik betwijfel gewoon of de liefde van zo'n meisje oprecht is. Maar al was die oprecht, ik vind het fout van de oudere partner dat hij met zo'n jong meisje aanpapt. Net als dat "stelltje" van 14 en 31.... Een meisje van 14 vindt het waarschijnlijk alleen maar spannend, zo'n relatie.

Een gelijkwaardige relatie krijg je zo niet en dat zou je moeten weten. Júist als je de oudere partner bent.
pi_46600507
Beste Slarioux: Toevallig is dat stelletje van 14 en 31 al jaren samen (meer dan 15 jaar) en ze
zijn zelfs getrouwd ! Bovendien: Wie zegt dat de oudere partner met het jongere
meisje "aanpapte"? Misschien was het wel andersom?

Verder kan je nooit met absolute zekerheid zeggen dat het verschil in "geestelijk-niveau" tussen beide nooit overbrugbaar zou zijn. De oudere kan best een "achterstand" (?) hebben, en de jongere is misschien heel erg slim?

Maar zelfs als je helemaal gelijk hebt:
- Moeten we dat stel van 14 en 31 nu dan (15 jaar verder) alsnog uit elkaar halen?
- Moeten we die man die toen 31 was, nu alsnog "opsluiten" ?!

Bovendien, in MIJN geval:
- Was alles dan ineens geregdvaardigd onder het motto: "Het doel heiligt de middelen"?
- Moeten de ouders van mijn ex dan hun dochter (tot huilen aan toe) misleiden met een eng lasterend verhaal?
- Moet ze dan nog even perse misbruikt, gemanipuleerd, en gekwetst worden?
- En moet een vriendschappelijk afscheid tussen mij en haar dan nog eens expres gesaboteerd worden?
(om maar te zwijgen van de rest, want dat zal ik je besparen)

Ik heb haar ouders destijds van te voren de keuze gegeven om over hun dochter te beslissen:
- WEL een relatie
of
- GEEN relatie (zelfs met volledig contact verbreken, indien gewenst)

--> Haar ouders kozen voor: WEL EEN RELATIE
--> Achteraf dan de boel gaan manipuleren en lasteren en expres voor onnoemelijk veel leed zorgen, staat dan niet meer in mijn boekje van geoorloofd gedrag!

Zoals een expert in deze zaak concludeerde: "Ze heeft VERKNIPTE ouders"
pi_46602589
volgens mij hoort dit meer in R&P, of beter in ONZ.

Met sex heeft het in ieder geval weinig te maken.
pi_46611154
Hoi Ruud!

Jij hebt het goed gezien! SEX werd slechts als excuus gebruikt om MIJ zwart te maken!

Het hoort inderdaad bij R&P

Maar als je bedenkt waar mijn ex-vriendin allemaal is ingetrapt, zou ik ook denken: ONZ
ONZIN voor het Leven!!! (zucht)
pi_46637908
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Agent327m het volgende:
Beste Slarioux: Toevallig is dat stelletje van 14 en 31 al jaren samen (meer dan 15 jaar) en ze
zijn zelfs getrouwd ! Bovendien: Wie zegt dat de oudere partner met het jongere
meisje "aanpapte"? Misschien was het wel andersom?

Verder kan je nooit met absolute zekerheid zeggen dat het verschil in "geestelijk-niveau" tussen beide nooit overbrugbaar zou zijn. De oudere kan best een "achterstand" (?) hebben, en de jongere is misschien heel erg slim?

Maar zelfs als je helemaal gelijk hebt:
- Moeten we dat stel van 14 en 31 nu dan (15 jaar verder) alsnog uit elkaar halen?
- Moeten we die man die toen 31 was, nu alsnog "opsluiten" ?!

Bovendien, in MIJN geval:
- Was alles dan ineens geregdvaardigd onder het motto: "Het doel heiligt de middelen"?
- Moeten de ouders van mijn ex dan hun dochter (tot huilen aan toe) misleiden met een eng lasterend verhaal?
- Moet ze dan nog even perse misbruikt, gemanipuleerd, en gekwetst worden?
- En moet een vriendschappelijk afscheid tussen mij en haar dan nog eens expres gesaboteerd worden?
(om maar te zwijgen van de rest, want dat zal ik je besparen)

Ik heb haar ouders destijds van te voren de keuze gegeven om over hun dochter te beslissen:
- WEL een relatie
of
- GEEN relatie (zelfs met volledig contact verbreken, indien gewenst)

--> Haar ouders kozen voor: WEL EEN RELATIE
--> Achteraf dan de boel gaan manipuleren en lasteren en expres voor onnoemelijk veel leed zorgen, staat dan niet meer in mijn boekje van geoorloofd gedrag!

Zoals een expert in deze zaak concludeerde: "Ze heeft VERKNIPTE ouders"
begonnen toen die van 14, -1 was??
Keep on Tripp'n
pi_46639098
Nee beste Miestor: Het stelletje wat ik als voorbeeld noem, begon hun relatie toen zij 14 jaar was en hij 31 jaar. We zijn nu ruim 15 jaar verder, dus hij is nu 46 jaar oud, en zij is nu dus 29 jaar oud ;-)
pi_46639402
haha dat is een trieste zaak maarja op een latere leeftijd is dat minder belangrijk maar 14 en 31? ewww, vriend die je chick jat heb je ook niks aan.. wel eens met een meisje afgesproke en dat mn 'maat' dan met haar zat te sjansen.. zulke vrienden heb je weinig aan
pi_46640147
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haehehhehe
[afbeelding]

Dodo 1, 2, (ex)-vriendin en chaperonne?
Sorry, maar dat zijn ze niet

DODO-nr1 is een klingon-wannabee (en dat zal die altijd wel blijven ook! )
DODO-nr2 was een feddie look-alike
Mijn ex-vriendin was een Vulcan

En ik was toen (meestal) een Klingon...
pi_46640276
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:41 schreef Stiletto het volgende:
zulke vrienden heb je weinig aan
Welnee Stiletto, je begrijpt het verkeerd.
Zulke vrienden heb je juist heel veel aan:
Als je weer eens een nieuwe asbak nodig hebt voor op de tafel, kan je hun schedel daar heel handig voor gebruiken!

(Wel ff laten oppoetsen door een Predator, anders blijft die schedel zo stinken!)
pi_46642020
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 07:52 schreef Deetch het volgende:
en verder is het een verkapt kijk-mij-eens-een-sportwagen-hebben topic.
Whehehe dat was het eerste wat ik dacht
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:04 schreef Agent327m het volgende:

(Wel ff laten oppoetsen door een Predator, anders blijft die schedel zo stinken!)
Gelukkig ben jij geen rare sci-fi-nerd
Whatever you're about to discover we off that.
pi_46646655
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef nVincible het volgende:
Mwhehe, ik heb ook de chick van mn beste mattie (toen) afgepakt. Maar hij deed slecht tegen haar. Stommerd.
als je had gewacht was ze ook wel naar je toe gekomen...

klootzak.

ik hoop dat die leipo de vriendschap verbroken heeft met jou..

anders is die gast echt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46647781
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef Agent327m het volgende:

[..]

Sorry, maar dat zijn ze niet

DODO-nr1 is een klingon-wannabee (en dat zal die altijd wel blijven ook! )
DODO-nr2 was een feddie look-alike
Mijn ex-vriendin was een Vulcan

En ik was toen (meestal) een Klingon...
Je had ook een mens moeten nemen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_46649208
Afblijven van die chick.... is van mij
-plaatje verwijderd-

[ Bericht 28% gewijzigd door Tally op 26-02-2007 14:35:31 ]
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_46664494
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Whehehe dat was het eerste wat ik dacht
[..]
ik mag aannemen dat je je mening inmiddels hebt bijgesteld?
Deze BS gaat me behoorlijk aan het hart, dus daarom heb ik het maar eens "in de groep gegooid"
pi_46664639
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:00 schreef BOKA het volgende:

[..]

Je had ook een mens moeten nemen.
Ja..... Maar ik dacht dat VULCANS altijd heel intelligent waren?
Ik dacht dus: Die laat zich NOOIT door enge pubertjes belazeren, of in een ONZINVERHAAL trappen van haar ouders dat ik haar "gemanipuleerd" zou hebben?

(zie ook mijn andere topic)
pi_46664745
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:43 schreef boixe het volgende:
Afblijven van die chick.... is van mij

[afbeelding]
Hoi Boixe; die CHICK die je daar laat zien mag je van mij houden hoor

Mijn topic hoort eigenlijk ook onder LIEFDE en niet onder SEX (sorry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')