hij nam haar dus mee naar de bios wtf heequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:36 schreef roque79 het volgende:
gaat je vriendin erop in? Dan heb je in ieder geval geen echte vrienden maar ook zeker geen trouwe vriendin.
Als ze er niet op ingaat dan zou ik die zogenaamde vrienden lekker laten barsten en blij zijn met je trouwe vriendin
Met slagroom erin...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef Goldfishie het volgende:
Wat een gebaks doos
Wat zegt zij daar dan van tegenover jou?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef gateh het volgende:
[..]
hij nam haar dus mee naar de bios wtf hee![]()
ze zei dat ze naar de bios ging.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:41 schreef koentjuh18 het volgende:
Niks mis met de bios, maar ze meldde het wel vooraf? Dan zou ik me weinig zorgen maken!
Nee niksquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:46 schreef Goldfishie het volgende:
Slagroom? Zure room zal je bedoelen.
nou dat is ook geen taal voor een sissyquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:46 schreef gateh het volgende:
kanker flikker er maar een slotje op.
Andere vrienden om te beginnenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef nietteveranderen het volgende:
Ze gaat vreemd. Ze gaat me toch een partij lopen neuken in de bios hey. Ik zou andere vrienden en een nieuwe chick zoeken.
suc6
Ja dat zal zin hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef Goldfishie het volgende:
Ik zou terloops vragen welke film ze hebben 'gezien' en dan een review uit je hoofd leren en kritische vragen gaan stellen. Of nog beter..ga er zelf heen. En betrap ze zo door slimme vragen op een leugen.
Wat een softie ben je:quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef gateh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef gateh het volgende:
[..]
Een slechte bioscoopfilm is nog altijd een ideaal vinger-momentquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:52 schreef jogy het volgende:
Aan de andere kant, was het misschien een film die jij niet wilde zien en die andere knakker wel, dan had je op zich ook kunnen denken 'ok, ik vind er geen reet aan maar mijn dinnetje wel dus what the hell, we gaan gewoon' En kent die vriendin die andere gozer al langer dan dat ze een relatie heeft met jou?
Dan zou ik eerder heel erg hard aan die fluit gaan zuigen, maar goed, daar gaat dit topic niet overquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:56 schreef Goldfishie het volgende:
Ja ohh das geen vingeren hoor schatje, ik was mn laatste m&m kwijt ghahahahah
Jij begrijpt het.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder heel erg hard aan die fluit gaan zuigen, maar goed, daar gaat dit topic niet over
ja hoor jimquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:19 schreef SuperwormJim het volgende:
chick?
Je zat een kip te versieren? Met ballonnen en slingers of zo?
Nee met mosterd en chilisausquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:19 schreef SuperwormJim het volgende:
chick?
Je zat een kip te versieren? Met ballonnen en slingers of zo?
Maar een even aantal urenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Goldfishie het volgende:
Echte vrienden delen alles eerlijk samen. Das balen..een week heeft een oneven aantal dagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |