quote:
Vertel MIJ wat man! Heel lullig voor je!
Maar zo'n gast die aan je vriendin probeert te komen IS dus helemaal geen vriend van je! (Hij doet alsof)
Zal ik je eens vertellen wat MIJ 8 jaar geleden overkomen is:
Mijn vriendin en ik hadden een PERFECTE relatie (zelfs trouwplannen), komt er een irritante DODO -die zich voordoet alsof hij een vriend van mij is- en probeert ie mijn vriendin te versieren!!!
Die vuile gast liep gewoon zijn *** achterna, maar had (gelukkig) aanvankelijk geen vat op mijn vriendin....
Dan komt DODO-nr2 om de hoek kijken (met dezelfde naam nota-bene!), doet zich ook voor alsof hij mijn vriend is, en gaat met MIJN vriendin een dagtochtje maken naar een Star Trek evenement in Duitsland.
Vervolgens komen de ouders van mijn vriendin ook nog eens in actie (
want die willen van mij af natuurlijk!), en wat doen die ouders?!
DODO-nr2 krijgt (tot de verbazing van mijn vriendin) gelijk toestemming om bij haar op de kamer te komen slapen (!)
Vervolgens probeert DODO-nr2 mij zwart te maken, en haar te ****** die nacht bij haar, en heb ik de volgende dag een huildend vogeltje aan de telefoon! (mijn vriendin dus)
Ik dus midden in de nacht met mijn sportwagen naar haar toe geraced (1 uur lang rijden), haar getroost, vriendschaps-ringen uitgewisseld, en het contact met DODO-nr2 verbroken....
Plan nummer-1 van haar ouders om mij te lozen mislukt......
Dan schrikken haar ouders zich ineens een ongeluk van de RING !
(Want sex met hun dochter vinden ze blijkbaar ok, zolang de
liefde maar NIET echt gemeend is!)
Dus dan trekken haar ouders alle registers open, en wordt het stoken ECHT gemeen:
Die lasterende verhalen zal ik je besparen, maar je begrijpt wel waar dit heen gaat.....
DODO-nr1 wordt nu betrokken in het complot om van mij af te komen!
(In zijn eentje kon die sukkel haar immers niet versieren).....
Het gestook en gemanipuleer van haar ouders neemt steeds ernstigere vormen aan, en DODO-nr1 doet vrolijk mee....
Op een gegeven moment maak ik een stom ongeluk met de auto (maar de relatie houdt nog stand)
Mijn vriendin belt mij op een gegeven moment wanhopig op, met het verzoek of ze bij mij mag intrekken, want ze kan het gestook van haar ouders niet langer verdragen..... Ik vraag haar vervolgens om 14 dagen geduld....
(Om uit te zoeken hoe het zit, wanneer je als 16-jarige bij je vriend wilt intrekken zonder toestemming van je ouders)
Enfin.... Je weet al hoe dit afloopt...
Van de ene op de andere dag belt ze huilend op dat de relatie "uit" is (wat op zich al vreemd genoeg is) :
Het resultaat van een eng fantasie-verhaal van haar ouders en DODO-nr1, wat tot op de dag van vandaag nog in haar hoofd leeft!
Vervolgens geef ik me gewonnen, en krijgen we toestemming om onze relatie vriendschappelijk af te sluiten...
(ahum) ..........Op de verjaardag van DODO-nr1 !
![]()
Hoe dom kun je zijn?
Dat ik DAAR in getrapt ben zeg!
Meer over de manier waarop ze toen misbruikt is zal ik je besparen....dus ik laat het hier even bij.....
Maar DODO's zijn een uitstervende diersoort, en dat zullen ze binnenkort allebei merken!