abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46548600
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef gateh het volgende:

zit er dus zo een gast me chick te versieren en het is dus nog wel een vriend van mij

klacht: vrienden die je chick jatten zoals in TT
Vertel MIJ wat man! Heel lullig voor je!
Maar zo'n gast die aan je vriendin probeert te komen IS dus helemaal geen vriend van je! (Hij doet alsof)

Zal ik je eens vertellen wat MIJ 8 jaar geleden overkomen is:

Mijn vriendin en ik hadden een PERFECTE relatie (zelfs trouwplannen), komt er een irritante DODO -die zich voordoet alsof hij een vriend van mij is- en probeert ie mijn vriendin te versieren!!!
Die vuile gast liep gewoon zijn *** achterna, maar had (gelukkig) aanvankelijk geen vat op mijn vriendin....

Dan komt DODO-nr2 om de hoek kijken (met dezelfde naam nota-bene!), doet zich ook voor alsof hij mijn vriend is, en gaat met MIJN vriendin een dagtochtje maken naar een Star Trek evenement in Duitsland.
Vervolgens komen de ouders van mijn vriendin ook nog eens in actie (want die willen van mij af natuurlijk!), en wat doen die ouders?!
DODO-nr2 krijgt (tot de verbazing van mijn vriendin) gelijk toestemming om bij haar op de kamer te komen slapen (!)
Vervolgens probeert DODO-nr2 mij zwart te maken, en haar te ****** die nacht bij haar, en heb ik de volgende dag een huildend vogeltje aan de telefoon! (mijn vriendin dus)

Ik dus midden in de nacht met mijn sportwagen naar haar toe geraced (1 uur lang rijden), haar getroost, vriendschaps-ringen uitgewisseld, en het contact met DODO-nr2 verbroken....
Plan nummer-1 van haar ouders om mij te lozen mislukt......

Dan schrikken haar ouders zich ineens een ongeluk van de RING !
(Want sex met hun dochter vinden ze blijkbaar ok, zolang de liefde maar NIET echt gemeend is!)
Dus dan trekken haar ouders alle registers open, en wordt het stoken ECHT gemeen:

Die lasterende verhalen zal ik je besparen, maar je begrijpt wel waar dit heen gaat.....
DODO-nr1 wordt nu betrokken in het complot om van mij af te komen!
(In zijn eentje kon die sukkel haar immers niet versieren).....
Het gestook en gemanipuleer van haar ouders neemt steeds ernstigere vormen aan, en DODO-nr1 doet vrolijk mee....

Op een gegeven moment maak ik een stom ongeluk met de auto (maar de relatie houdt nog stand)
Mijn vriendin belt mij op een gegeven moment wanhopig op, met het verzoek of ze bij mij mag intrekken, want ze kan het gestook van haar ouders niet langer verdragen..... Ik vraag haar vervolgens om 14 dagen geduld....
(Om uit te zoeken hoe het zit, wanneer je als 16-jarige bij je vriend wilt intrekken zonder toestemming van je ouders)

Enfin.... Je weet al hoe dit afloopt...
Van de ene op de andere dag belt ze huilend op dat de relatie "uit" is (wat op zich al vreemd genoeg is) :
Het resultaat van een eng fantasie-verhaal van haar ouders en DODO-nr1, wat tot op de dag van vandaag nog in haar hoofd leeft!

Vervolgens geef ik me gewonnen, en krijgen we toestemming om onze relatie vriendschappelijk af te sluiten...
(ahum) ..........Op de verjaardag van DODO-nr1 ! Hoe dom kun je zijn?
Dat ik DAAR in getrapt ben zeg!

Meer over de manier waarop ze toen misbruikt is zal ik je besparen....dus ik laat het hier even bij.....
Maar DODO's zijn een uitstervende diersoort, en dat zullen ze binnenkort allebei merken!
The truth is out there...
  donderdag 22 februari 2007 @ 02:15:20 #2
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46548650
die dodo's ook altijd

ken ook nog wel een dodo die ik graag zie uitsterven!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46548682
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 02:08 schreef Agent327m het volgende:
...en gaat met MIJN vriendin een dagtochtje maken naar een Star Trek evenement in Duitsland.
I don't think you lost a cancercure there.
Ik ga naar huis.
pi_46549014
quote:

[..]

Mijn vriendin en ik hadden een PERFECTE relatie (zelfs trouwplannen),

... wanneer je als 16-jarige bij je vriend wilt intrekken zonder toestemming van je ouders)
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 03:24:43 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46549032
quote:
Vervolgens komen de ouders van mijn vriendin ook nog eens in actie (want die willen van mij af natuurlijk!)
Waarom is dat zo natuurlijk? Het lijkt me alsof je heel andere problemen hebt dan die met al die DODO's.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 22 februari 2007 @ 03:25:51 #6
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_46549036
Vrouwen onder de 25 niet aan beginnen. daarboven misschien blijft dat langer stand houden dan de volgende verliefdheid.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 03:34:06 #7
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_46549055
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 03:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Precies wat ik meteen dacht.
TS is zelf ook een beetje een dodo, ofzeau.
pi_46549514
Waarschijnlijk was TS gewoon te oud voor dat meisje en verder is het een verkapt kijk-mij-eens-een-sportwagen-hebben topic.

Vrienden die je vriendin proberen af te pakken moet je lozen maar als je vriendin erin trapt moet je daar ook van af want die gaan dus niet voor de 100% voor je. Een vriendin moet je onvoorwaardelijk steunen en niet gaan twijfelen als anderen rare verhalen gaan ophangen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_46549557
WTF... gelukkig zijn de dodo's een uitgestorven soort.

Maar ff serieus er zijn best vrouwen onder de 25 met wie je een goede relatie kunt opbouwen als de liefde er is. Ze zijn er niet in overvloed, zoals de dames die zich nog teveel laten manipuleren door hun vrienden, vriendinnen en familie! Want die zijn er idd in overvloed en vaak is liefde alleen dan niet genoeg, omdat ze niet hun eigen gevoel volgen maar afgaan op hetgeen hun omgeving hen meegeeft.

Desalniettemin deed het natuurlijk wel fucking pijn voor TS... Mja achteraf gezien natuurlijk alleen maar goed, zo kun je echt zien wat voor vlees je in de kuip hebt... Als je van de 1 op de andere dag weg wil bij je ouders om bij je vriendje te gaan wonen... en vervolgens op de andere dag weer de relatie wilt beeindigen... Tsjah dan ben je er echt nog niet klaar voor Begin er dan niet aan labiele kutwijven
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_46549592
quote:

[..]

Nee hoeft niet het is al telang geleden

eerste drie sterretjes moet lul staan en bij de tweede met neuken staan kleuter
pi_46549613
Ben blij dat het niks geworden is man!

Een meisje dat naar een star trek-evenement gaat...
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:12:51 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_46549635
quote:

Geblaat.....
m'n avatar... wat doe je..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_46549661
quote:

[..]

Maar zo'n gast die aan je vriendin probeert te komen IS dus helemaal geen vriend van je! (Hij doet alsof)

Mijn vriendin en ik hadden een PERFECTE relatie (zelfs trouwplannen),
Blijkbaar was het toch niet zo perfect zodra het op de proef gesteld wordt?
Trouwplannen met een 16 jarig meisje bespreken? Ben je dan niet naief?
  donderdag 22 februari 2007 @ 08:41:00 #14
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46549872
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:12 schreef avotar het volgende:

[..]

ROFL!
pi_46549988
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:18 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Trouwplannen met een 16 jarig meisje bespreken? Ben je dan niet naief?
Misschien is het een turk, maar dan is die al beetje aan de late kant
pi_46554555
quote:

Mijn vriendin en ik hadden een PERFECTE relatie (zelfs trouwplannen), komt er een irritante DODO -die zich voordoet alsof hij een vriend van mij is- en probeert ie mijn vriendin te versieren!!!
Die vuile gast liep gewoon zijn *** achterna, maar had (gelukkig) aanvankelijk geen vat op mijn vriendin....

Dan komt DODO-nr2 om de hoek kijken (met dezelfde naam nota-bene!), doet zich ook voor alsof hij mijn vriend is, en gaat met MIJN vriendin een dagtochtje maken naar
Tot aan hier heb ik me nog enigsinds serieus in kunnen leven in het verhaal van wat er zou komen.
pi_46558725
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:12 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik dacht ook effe dat jij het was
pi_46559980
"vrienden" die je chick afpakken..

ook meegemaakt helaas

ik kende hem wel als kennis, maar hij probeerde mijn vriend te zijn.. alleen voor haar...

wat een kuthoerenstreek...

die vriend is exit, maar mn ex ook..
lekker optiefen en nooit meer terugkomen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_46561720
Een van mijn beste vrienden liet zich inpakken door mijn ex... Ik steeds zeggen da's een raar wijf die moet je niet willen (iets genuanceerder natuurlijk). Maar goed mijn maat en al mijn andere maten dachten dat ik hem die meid niet gunde... Nadat ze een nieuwe garderobe bij hem los gepeuterd had en een reisje naar Kreta werd hij dus even makkelijk aan de kant gezet...
(ze had nog iemand anders achter de hand gehouden).
Gevolg mijn reputatie is in ere hersteld, en mijn vrienden geloofden dat ik het goed bedoelde... Maar dit heeft wel een rottijd opgeleverd...

Conclusie vrouwen en vrienden gaan gewoon niet samen!
pi_46563701
dat mogen vrienden neit doen
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:39:07 #21
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_46564970
Sommige gasten lopen altijd hun lul achterna, kunnen best vrienden van je zijn, maar hou ze zo ver mogelijk uit de buurt van je vriendin.

@TS: 16, StarTrek, vervelende schoonouders en trouwplannen..

Het klinkt nou niet heel jofel maar we kennen de hele situatie niet natuurlijk..
pi_46565308
Tazmaniac: Misschien praten we wel over dezelfde DODO ?

Nashje: Je hebt helemaal gelijk met het Hamertje! Maar de trouwplannen waren voor 4 jaar later, en we waren allebei bloed-serieus omdat we samen op die "roze wolk" zaten....

Cynix: JIJ ziet het WARE probleem! :-) De DODO's waren slechts pionnen in het Schaakspel van haar ouders (zonder spelregels, wat hun betreft) Ze maakten (blijkbaar) bezwaar tegen het leeftijdsverschil. Maar bij aanvang van de relatie gaven ze toestemming, en 4 maanden later wilden ze ineens de boel terugdraaien: Dat vonden mijn vriendin en ik toen TE LAAT...

Sebasser: Wie is "TS" ?
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:51:15 #23
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46565364
Omfg, hoe oud was je zelf, 34? Zou me niks verbazen dat die ouders stoken, geweldig

En die trouwplannen, had jij ze of kwam zij ermee?
pi_46565678
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 07:52 schreef Deetch het volgende:

Vrienden die je vriendin proberen af te pakken moet je lozen maar als je vriendin erin trapt moet je daar ook van af want die gaan dus niet voor de 100% voor je. Een vriendin moet je onvoorwaardelijk steunen en niet gaan twijfelen als anderen rare verhalen gaan ophangen.
Tja Deetch, je hebt helemaal gelijk, maar zoiets overkomt je als je vriendin erg onzeker is, en veel te achterdochtig.
Maar het wordt pas ECHT naar als ze ook nog eens door haar ouders voorgelogen wordt....
pi_46565679
quote:

Dan komt DODO-nr2 om de hoek kijken (met dezelfde naam nota-bene!), doet zich ook voor alsof hij mijn vriend is, en gaat met MIJN vriendin een dagtochtje maken naar een Star Trek evenement in Duitsland.
Haehehhehe

Dodo 1, 2, (ex)-vriendin en chaperonne?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')