MAar.... het is fruitquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
3 tot 4 blows. en dan zoveel bananen. Dan is wiet goedkoper volgens mij..
beschuitje ook goed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:38 schreef Facies het volgende:
Hee gezellig, ik ben nog een beetje aan het uitzieken van carnaval.. Wie wil een lekker saucijzenbroodje eten met mij?
Nou, niet zo.. Maar wrs wel beter voor mijn maag nu. Zorg je ook voor iets lekkers erop dan?quote:
Ik had beloofd om een deel na deze te maken:quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ouderwets wordt weer nieuwerwets?
Puikquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik had beloofd om een deel na deze te maken:
[afbeelding]
Het zal een meer dan waardig afscheid worden.
Jam, kaas, hagelslag, muisjes, eh, wat kan er nog meer op?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:40 schreef Facies het volgende:
[..]
Nou, niet zo.. Maar wrs wel beter voor mijn maag nu. Zorg je ook voor iets lekkers erop dan?
Hmmz, van die bruine suiker is altijd wel lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jam, kaas, hagelslag, muisjes, eh, wat kan er nog meer op?![]()
geef mij maar white suikerquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:43 schreef Facies het volgende:
[..]
Hmmz, van die bruine suiker is altijd wel lekker
Kom je de beschuitjes wel halen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:43 schreef Facies het volgende:
[..]
Hmmz, van die bruine suiker is altijd wel lekker
Geen vooractquote:Aanvang: 20.30 uur
Zaal open: 19.00 uur
Explosions in the Sky, concert, Paradisoquote:
the sky is the limitquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Explosions in the Sky, concert, Paradiso
Das euhhhhhhh wel/niet tofquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef -skippybal- het volgende:
Bier wordt duurder
OMGWTFBBQ!!/!!?!?!?//!!?1![]()
Ik merk er anders maar weinig vanquote:
Je brouwt zelf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik merk er anders maar weinig van
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |