quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Inderdaad, die vraag is geheel overbodig.
PI's "vergeten"quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:20 schreef Sebasser het volgende:
oh, ik vergat me PI van de schrik bob
tssk schandaligquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:20 schreef Sebasser het volgende:
oh, ik vergat me PI van de schrik bob
jalekkergeefmaarhier.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bier.
gedroogt toch zeker?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik rook nog één bananenschil en dan ga ik denk ik maar eens schlaffen.
met make up en alles?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb nog een krat in de koelkast, nou pak wat je wilt![b] Ik moet mijn bed nog opmaken[/b]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik rook nog één bananenschil en dan ga ik denk ik maar eens schlaffen.
Ouderwets wordt weer nieuwerwets?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ben overigens bezig met het laatste deel van de Miss Honey reeks
quote:85. Weird Drugs by The Jolly Roger
Bananas:
1. Obtain 15 pounds of ripe yellow bananas.
2. Peel all and eat the fruit. Save the peelings.
3. Scrape all the insides of the peels with a sharp knife.
4. Put all the scraped material in a large pot and add water.
5. Boil 3 or 4 hours until it has attained a solid paste consistency.
6. Spread paste onto cookie sheets and dry in oven for about 20 minutes. This will result in fine black powder. Usually one will feel the effects after smoking three to four cigarettes.
Jaja!quote:
3 tot 4 blows. en dan zoveel bananen. Dan is wiet goedkoper volgens mij.quote:
MAar.... het is fruitquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
3 tot 4 blows. en dan zoveel bananen. Dan is wiet goedkoper volgens mij..
beschuitje ook goed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:38 schreef Facies het volgende:
Hee gezellig, ik ben nog een beetje aan het uitzieken van carnaval.. Wie wil een lekker saucijzenbroodje eten met mij?
Nou, niet zo.. Maar wrs wel beter voor mijn maag nu. Zorg je ook voor iets lekkers erop dan?quote:
Ik had beloofd om een deel na deze te maken:quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ouderwets wordt weer nieuwerwets?
Puikquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:40 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik had beloofd om een deel na deze te maken:
[afbeelding]
Het zal een meer dan waardig afscheid worden.
Jam, kaas, hagelslag, muisjes, eh, wat kan er nog meer op?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:40 schreef Facies het volgende:
[..]
Nou, niet zo.. Maar wrs wel beter voor mijn maag nu. Zorg je ook voor iets lekkers erop dan?
Hmmz, van die bruine suiker is altijd wel lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jam, kaas, hagelslag, muisjes, eh, wat kan er nog meer op?![]()
geef mij maar white suikerquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:43 schreef Facies het volgende:
[..]
Hmmz, van die bruine suiker is altijd wel lekker
Kom je de beschuitjes wel halen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:43 schreef Facies het volgende:
[..]
Hmmz, van die bruine suiker is altijd wel lekker
Geen vooractquote:Aanvang: 20.30 uur
Zaal open: 19.00 uur
Explosions in the Sky, concert, Paradisoquote:
the sky is the limitquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Explosions in the Sky, concert, Paradiso
Das euhhhhhhh wel/niet tofquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:27 schreef -skippybal- het volgende:
Bier wordt duurder
OMGWTFBBQ!!/!!?!?!?//!!?1![]()
Ik merk er anders maar weinig vanquote:
Je brouwt zelf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik merk er anders maar weinig van
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |