Hey lekkerdingquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeey Snowdogg![]()
al zin in de volgende meet ??![]()
Ow zekerquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeey Snowdogg![]()
al zin in de volgende meet ??![]()
Tof, ga je weer de nacht door?quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:12 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ow zeker25 mei is wel weer snel zeg
![]()
Ga snel op bed liggen, en blaas je laatste adem uit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:15 schreef Godshand het volgende:
nog ff
ogen vallen nu bijna dicht...
haha wishfull thinkingquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga snel op bed liggen, en blaas je laatste adem uit...
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof, ga je weer de nacht door?.
Alles goedquote:
Hé, de beschuitjes zijn klaar hoor. Ik moest ze nog makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:31 schreef Sebasser het volgende:
stormlooptopic
Naar bed jij!quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:44 schreef Cynix ® het volgende:
*meldt*
Zat ik inderdaad nét aan te denken.quote:
Is er zélfs geen film met Doris Day?quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:47 schreef HostiMeister het volgende:
en waarom is er niets op teevee???
whehehehe, dichtkunsten om 4 uur des nachts...quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Is er zélfs geen film met Doris Day?
En wat dacht je van net twee? Ein Wiener operette?
Nee! Er zit een knop op je TV, die helpt je zo uit de puree!
Druk hem in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Euh? Als ik zo brutaal mag zijn ernaar te informeren: hoe oud ben je? Heb je de jaren 80 van de vorige eeuw bewust meegemaakt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
whehehehe, dichtkunsten om 4 uur des nachts...
leuk hoor...
Het is je vergeven. Het liedje 'Doris Day' komt uit 1982. Als 'oude lul' (zeit 1969) heb ik e.e.a. volop meegemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:57 schreef HostiMeister het volgende:
ik ben in 83 geboren, mijn excuus, nooit fan van doe maar geweest...
Ben bang dat er geen winter meer komt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 04:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups![]()
komt die vorst er al aan![]()
Voor deze week en volgende week helaas niet. Sterker nog, ik denk dat we niks meer krijgenquote:Op donderdag 22 februari 2007 04:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups![]()
komt die vorst er al aan![]()
wehhehe ownd dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 04:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor deze week en volgende week helaas niet. Sterker nog, ik denk dat we niks meer krijgen![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 04:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
ach ja, dat wordt wachten tot nov/dec
weltrustenquote:
Dat bovenste volg ik nog, daaronder niet.quote:
Ik loop vast bij vraag 6quote:Op donderdag 22 februari 2007 05:15 schreef Sebasser het volgende:
hey bob, does deze test?
http://www.jellinek.nl/testjegebruik/questions.php?quiz=32&
ik had;
Je score is 9 punten. Je scoort daarmee tussen de 6 en 15 punten. De kans dat als gevolg van cannabisgebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Zeker als je score dichter bij de 15 dan bij de 6 punten ligt.
Ik haak af bij de eerste vraag,quote:Op donderdag 22 februari 2007 05:15 schreef Sebasser het volgende:
hey bob, does deze test?
http://www.jellinek.nl/testjegebruik/questions.php?quiz=32&
ik had;
Je score is 9 punten. Je scoort daarmee tussen de 6 en 15 punten. De kans dat als gevolg van cannabisgebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Zeker als je score dichter bij de 15 dan bij de 6 punten ligt.
Heet jij bob?quote:Op donderdag 22 februari 2007 05:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik haak af bij de eerste vraag,.
Wat een kut-onderzoek,quote:Op donderdag 22 februari 2007 05:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik haak af bij de eerste vraag,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |