ja zo goed als.. ga slapen.. ( is mn vaste uitdrukking... slaap nogal vastquote:
Nou drie woorden is al voldoende Ik wil NEUKENquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef LuNaTiC het volgende:
wat een domme lui, ze praten al meer dan een half uur langs elkaar heen over iets wat binnen een paar zinne uit te praten is
Die kennen Brian ondertussen, dit gaat nog wel ff duren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef mootie het volgende:
Echt jammer dat HES niet even op Amanda wacht.
Maanden, ik ga ff kotsen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij wil amanda het gesprek nu toch echt afkappen. Brian natuurlijk niet, die kan nog uren zo doorlullen...
Leuk verhaal voor aan de ontbijttafelquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd hoe Amanda zo ombuigt als een blad aan een boom. Een paar uur geleden wou ze nog sexen met huub als ze met z'n 2-en over bleven.
kansloos, want Huub wringt zich er toch wel weer tussen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Missy_1974 het volgende:
ik voorspelde het toch, aman mag niet meer alleen met hun zijn, en vooral geen plezier maken.
en weg is het kleine stukje lachen wat er weer was weg.
Ik hoop niet dat ie eindigt als die film die laatst op de VPRO was.. dan heeft ze een kuiltje aan beide wangetjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Nicoss het volgende:
Je kan hier zo een docu van draaien met als tilel: hoe gaat een loverboy te werk
HUH ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |