Mendes da Silva (beetje hetzelfde type speler als Maduro) zei juist dat hij veel geleerd heeft van het 'vechten tegen degredatie'. Verschilt per speler denk ik....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het zeer mee oneens. Bij een degradatiekandidaat is het veel te weinig voetballen en veel te veel andere dingen. De beuk erin, ballen wegroeien tijdrekken etc. Daarnaast als je in een team speelt wat slecht rendeert (en misschien ook gewoon niet beter kan) word je vaak zelf ook meegetrokken in die neerwaartse spiraal.
Zo adviseerde Foppe de Haan, Prince Rajcomar (destijds zijn pupil bij Jong Oranje) om beter bij een topclub in de eerste divisie (Wat uiteindelijk Den Bosch werd) te gaan spelen dan bij een degradatiekandidaat in de eredivisie.. waar hij blijkbaar ook belangstelling genoot.
Als een speler van een degradatie kandidaat terug komt zal hij meer zijn basisplek koesteren. Plus, als je vecht tegen degradatie dan krijg je meer pit!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben ik het zeer mee oneens. Bij een degradatiekandidaat is het veel te weinig voetballen en veel te veel andere dingen. De beuk erin, ballen wegroeien tijdrekken etc. Daarnaast als je in een team speelt wat slecht rendeert (en misschien ook gewoon niet beter kan) word je vaak zelf ook meegetrokken in die neerwaartse spiraal.
Zo adviseerde Foppe de Haan, Prince Rajcomar (destijds zijn pupil bij Jong Oranje) om beter bij een topclub in de eerste divisie (Wat uiteindelijk Den Bosch werd) te gaan spelen dan bij een degradatiekandidaat in de eredivisie.. waar hij blijkbaar ook belangstelling genoot.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef twi het volgende:
En met alle respect voor jouw clubje, maar het niveau van de Jupiler League is toch niet een omgeving waar je je goed in kan ontwikkelen. De spelers die de overstap van de eerste naar ere maken zijn op een hand te tellen. Ja, wanneer een team promoveert...
Inderdaad, kijk maar eens even naar Klaas Jan Huntelaar. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.quote:
Ik ben het wel met je eens, Robbie, maar feit is helaas wel dat het gat tussen de Jupiler League en de Eredivise steeds groter lijkt te worden.quote:
Veel meer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk maar eens even naar Klaas Jan Huntelaar. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Maduro kan zich wel verbazen, maar hij is zijn krediet aan snel tempo aan het verspelen bij Ajax. Hij bakt er niks meer van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef SiemeN het volgende:
Het lijkt er op dat Maduro zich gedurende de resterende wedstrijden zal moeten bewijzen om een nieuwe contract af te dwingen. Ik hoop van harte dat hij zal slagen.
Ben blij dat ik erbij ben! En als Rosales ook nog weggaat moet ie ook even komen zwaaien!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:17 schreef denthemen het volgende:
Vanavond afscheid Markus Rosenberg
Amsterdam, 22 feb 2007
Markus Rosenberg neemt donderdagavond afscheid van het Amsterdamse publiek, voorafgaand aan de UEFA Cupwedstrijd Ajax - Werder Bremen.
Omdat hij dit jaar in het Europese bekertoernooi al uitkwam voor Ajax, is hij niet gerechtigd om ook voor de Duitsers te spelen. De Zweedse international verkaste in januari van dit jaar van Ajax naar de tegenstander van vanavond. Voor Ajax speelde hij 63 officiële wedstrijden waarin hij 20 doelpunten maakte.
VI.nlquote:Juventus maakt deal Grygera wereldkundig
22/2/2007 14:02
Wat al langer rond zong is nu officieel. De Tsjechische verdediger Zdenek Grygera verruilt komende zomer Ajax voor Juventus, maakte de Italiaanse club bekend op haar eigen website.
Voor Grygera, die in Turijn tekent tot medio 2012, hoeft Juventus geen afkoopsom te betalen. Het contract van de international in Amsterdam loopt komende zomer af, wat hem een transfervrije status oplevert.
Ajax-trainer Henk ten Cate had Grygera graag willen houden in Amsterdam. Ondanks een nieuwe poging tot een vergelijk te komen werden de vastgelopen onderhandelingen niet vlotgetrokken
Ook gesprekken over een eerdere overstap liepen op niets uit. Ajax wees het bod van Juventus af om Grygera al in de winterstop naar Turijn te laten vertrekken.
ik ga naar elke thuis-wedstrijd van WillemII en afgelopen wedstrijd deed hij t heel erg goed. Vooral dmv zijn snelheid liet hij een hoop verdedigers van Ado achter zich. Je kunt aan alles zien dat die jongen zich graag wil bewijzen. Ik denk dat hij wel wat fysieker mag worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Over verhuurde spelers bij degredatiekandidaten gesproken, Poepon schijnt indruk te maken bij Willem II. Ik kijk bij de wedstrijdbeoordelingen in de Sportweek altijd even hoe onze huurlingen het ervan afbrengen. Poepon heeft de drie wedstrijden die hij heeft gespeeld elke keer een '7' gekregen, zeker niet vekreerd. Schijnt een snelle, sterke speler te zijn met enorm veel drive en werklust.
quote:Talent Vito Wormgoor tekent contract: ‘Ik ga voor Ajax!’
Highlow.nl meldt dat jeugdspeler Vito Wormgoor een profcontract voor twee jaar bij Ajax heeft getekend. Wormgoor, een verdediger, kwam vorig jaar over van de hoofdklasse amateurs van DOVO, waar hij door John van den Brom opgemerkt was. In de jeugdopleiding van Ajax spelende, kwam Wormgoor al snel in de belangstelling van andere clubs te staan. "Er waren een aantal clubs, vijf of zo, maar mijn zaakwaarnemer zei tegen me, dat ik me daar niet teveel op moest richten. ‘Er staan een stuk of vijf clubs te kijken langs de lijn, maar blijf gewoon lekker voetballen. Dat heb je bij DOVO ook gedaan. Toen heb je je in de picture gespeeld bij Ajax.’ En daar heeft-ie wel gelijk in. Het is aan mij om goed te voetballen en gewoon mijn ding te doen. Het kan altijd beter, maar waarom zou ik weg willen? Ik ga voor Ajax!", aldus Wormgoor.
Nop.quote:
overheen gelezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef Ordinair het volgende:
Lezen, verdediger..
Als ik iemand z'n droomtransfer gun, is het Gryga welquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
VI.nl
Jammer.... maar het zat er aan te komen. Succes Gryga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |