abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46557150
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij mag best naar Den Bosch komen, als ie lief is.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:47:57 #102
82589 S-Two
barba macacu
pi_46557249
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan is er bij veel spelers van topclubs iets mis met hun mentaliteit. Er zijn zat spelers die geen zin hebben om in de provincie te gaan speler en liever bank of tribune zitter bij Ajax blijven.
Zie het als Aissati nu bij Twente, zoiets had met Maduro ook gewoon moeten gebeuren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46557250
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dan is er bij veel spelers van topclubs iets mis met hun mentaliteit. Er zijn zat spelers die geen zin hebben om in de provincie te gaan speler en liever bank of tribune zitter bij Ajax blijven.
Idd. Als bankzitter hoeft er maar een blessure te zijn en je kan je kans weer grijpen. Bij een kleinere club 'vervreemd' je helemaal van de top.
pi_46557255
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tijd voor inhoudelijke discussie! .
[..]

Contract verlenging voor Maduro, de ja - de nee?
Nee, hij is te traag en hij zal best talent hebben, maar we zien het niet.
pi_46557315
Ik hoop niet dat Maduro van de hand wordt gedaan. Hij is op dit moment bar slecht en lijkt net of ie pfeiffer heeft... maar ik denk dat je met wat aanpassingen van hem een redelijke voetballer kan maken. Voornamelijk zijn handelingssnelheid moet hoger. Dat ie niet altijd maar alle tijd neemt .. ik heb er vertrouwen in.
pi_46557335
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef S-Two het volgende:

[..]

Zie het als Aissati nu bij Twente, zoiets had met Maduro ook gewoon moeten gebeuren.
True true, maarja zoveel clubjes als Twente heb je niet. Dan kom je bij Feyenoord (Geen optie) Heerenveen, NAC, Roda (stuk minder niveau)
pi_46557401
Het gaat bij Maduro niet eens om het niveau, maar denk ik meer om het vertrouwen.
Houd van een lijntje.
pi_46557469
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Het gaat bij Maduro niet eens om het niveau, maar denk ik meer om het vertrouwen.
Erwtensoep zegt vaak dingen die hout snijden en dit is er 1 van.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46557479
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

True true, maarja zoveel clubjes als Twente heb je niet. Dan kom je bij Feyenoord (Geen optie) Heerenveen, NAC, Roda (stuk minder niveau)
Moet het wel een club zijn waar Maduro mid-mid als verdedigende middenvelder kan spelen. Welke clubs spelen zo?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46557529
Bij Jong Oranje - Jong Rusland speelde hij een helft mee en daar speelde hij foutloos. Hij was daar controlerende middenvelder en bracht veel rust in het spel.
Daar is hij natuurlijk een grote meneer en hij leek wel vertrouwen te hebben. Of hij komt daar gewoon beter tot zijn recht omdat het niveau daar veel lager ligt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:57:34 #111
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_46557532
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Moet het wel een club zijn waar Maduro mid-mid als verdedigende middenvelder kan spelen. Welke clubs spelen zo?
Bijvoorbeeld Heerenveen en Roda
pi_46557586
Maduro had verhuurt moeten worden naar het buitenland! Desnoods naar een tweede divisie, daar steekt ie meer van op dan van een Twente.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:59:35 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46557605
Of je nu aan Twente verhuurd wordt of aan Heracles ofzo. Maakt volgens mij niet zoveel verschil, zolang je maar veel speelt. Denk zelfs dat het voetballen tegen degradatie een extra dimensie toevoegt aan een speler die gewend is altijd om de prijzen te spelen. Maduro blijft nu in elk geval hangen in z'n ontwikkeling, maar laat op z'n tijd toch goede dingen zien.

Jammer dat hij die penalty veroorzaakte tegen Groningen, want tot dat moment was de oude Maduro weer aan het werk. Had 'ie die wedstrijd zonder die penalty gewoon volgemaakt had 'ie een heel stuk verder geweest in z'n comeback.

Hoe dan ook, ik denk dat Maduro het niveau wel aan kan, en gewoon een goede wedstrijd nodig heeft om de draad weer op te pikken. Gewoon verlengen tot 2010, veel verlies je er niet mee. Je kunt 'm dan altijd nog verkopen.
pi_46557630
Vanavond speelt Maduro toch in de basis? Mooie kans voor hem om op topniveau te laten zien wat hij waard is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_46557643
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef koningdavid het volgende:
Vanavond speelt Maduro toch in de basis? Mooie kans voor hem om op topniveau te laten zien wat hij waard is.
Klopt, we zullen zien.
pi_46557704
Het valt me op dat Robbert Schilder hier eigenlijk weinig besproken is.
Hij schijnt het naar behoren te doen bij Heracles en was zelfs MotM tegen PSV. Misschien een potentiele opvolger van Sneijder? Hij heeft ook een fantastische traptechniek.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:03:19 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46557720
Die jongen heeft het gewoon niet. Hij heeft het al veel te vaak kunnen laten zien, maar zakt zovaak door het ijs...
Gourmetten of steengrillen?
pi_46557737
Schilder volg ik wel een beetje en hij doet het goed bij Heracles, maar zelf denkt hij dat hij niet meer terug gaat naar AJAX.
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:03:54 #119
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_46557741
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:02 schreef koningdavid het volgende:
Het valt me op dat Robbert Schilder hier eigenlijk weinig besproken is.
Hij schijnt het naar behoren te doen bij Heracles en was zelfs MotM tegen PSV. Misschien een potentiele opvolger van Sneijder? Hij heeft ook een fantastische traptechniek.
Schilder is toch meer een verdedigende middenvelder?
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:04:28 #120
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46557752
Het lijkt er op dat Maduro zich gedurende de resterende wedstrijden zal moeten bewijzen om een nieuwe contract af te dwingen. Ik hoop van harte dat hij zal slagen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:05:36 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46557778
Schilder hadden we best goed kunnen gebruiken op 't moment. Waarom zou 'ie niet meer denken terug te gaan naar Ajax? Natuurlijk heeft 'ie de pech dat Emanuelson voor 'm zit, geen idee hoe Schilder in de verdedigende rol is. Maar aanvallend was 'ie tegen PSV echt heel goed bezig.
pi_46557785
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Schilder is toch meer een verdedigende middenvelder?
Ik weet niet precies. Maar hij is een beetje hetzelfde type speler als Sneijder. Klein, redelijk snel, overzicht en een mooie trap.
pi_46557790
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Vitesse, NEC, Heerenveen, NAC, Roda, Utrecht, Groningen
pi_46557792
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef twi het volgende:
Of je nu aan Twente verhuurd wordt of aan Heracles ofzo. Maakt volgens mij niet zoveel verschil, zolang je maar veel speelt. Denk zelfs dat het voetballen tegen degradatie een extra dimensie toevoegt aan een speler die gewend is altijd om de prijzen te spelen. Maduro blijft nu in elk geval hangen in z'n ontwikkeling, maar laat op z'n tijd toch goede dingen zien.
Ben ik het zeer mee oneens. Bij een degradatiekandidaat is het veel te weinig voetballen en veel te veel andere dingen. De beuk erin, ballen wegroeien tijdrekken etc. Daarnaast als je in een team speelt wat slecht rendeert (en misschien ook gewoon niet beter kan) word je vaak zelf ook meegetrokken in die neerwaartse spiraal.

Zo adviseerde Foppe de Haan, Prince Rajcomar (destijds zijn pupil bij Jong Oranje) om beter bij een topclub in de eerste divisie (Wat uiteindelijk Den Bosch werd) te gaan spelen dan bij een degradatiekandidaat in de eredivisie.. waar hij blijkbaar ook belangstelling genoot.
pi_46557854
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben ik het zeer mee oneens. Bij een degradatiekandidaat is het veel te weinig voetballen en veel te veel andere dingen. De beuk erin, ballen wegroeien tijdrekken etc. Daarnaast als je in een team speelt wat slecht rendeert (en misschien ook gewoon niet beter kan) word je vaak zelf ook meegetrokken in die neerwaartse spiraal.

Zo adviseerde Foppe de Haan, Prince Rajcomar (destijds zijn pupil bij Jong Oranje) om beter bij een topclub in de eerste divisie (Wat uiteindelijk Den Bosch werd) te gaan spelen dan bij een degradatiekandidaat in de eredivisie.. waar hij blijkbaar ook belangstelling genoot.
je hebt toch nog een beetje verstand van voetbal
pi_46557894
quote:

[..]

Mendes da Silva (beetje hetzelfde type speler als Maduro) zei juist dat hij veel geleerd heeft van het 'vechten tegen degredatie'. Verschilt per speler denk ik....
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:10:28 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46557902
Mentaal voegt het misschien wat meer toe dan sportief, maar het gaat gewoon om speeltijd. Bovendien hebben we het bij Maduro over een verdedigende speler, evenals bij Boakye, Schilder, Slijngard en Vertonghen.

En met alle respect voor jouw clubje, maar het niveau van de Jupiler League is toch niet een omgeving waar je je goed in kan ontwikkelen. De spelers die de overstap van de eerste naar ere maken zijn op een hand te tellen. Ja, wanneer een team promoveert...
pi_46557932
quote:

[..]

Als een speler van een degradatie kandidaat terug komt zal hij meer zijn basisplek koesteren. Plus, als je vecht tegen degradatie dan krijg je meer pit!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46558051
AJAX-spelers moeten wat meer pit tonen en vaker de beuk erin gooien. Helemaal zo'n slecht idee niet eigenlijk. Weten ze ook hoe het is om te verliezen bij een degradatiekandidaat.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46558073
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef twi het volgende:
En met alle respect voor jouw clubje, maar het niveau van de Jupiler League is toch niet een omgeving waar je je goed in kan ontwikkelen. De spelers die de overstap van de eerste naar ere maken zijn op een hand te tellen. Ja, wanneer een team promoveert...
Dat is niet waar.
pi_46558096
Vanavond afscheid Markus Rosenberg

Amsterdam, 22 feb 2007
Markus Rosenberg neemt donderdagavond afscheid van het Amsterdamse publiek, voorafgaand aan de UEFA Cupwedstrijd Ajax - Werder Bremen.
Omdat hij dit jaar in het Europese bekertoernooi al uitkwam voor Ajax, is hij niet gerechtigd om ook voor de Duitsers te spelen. De Zweedse international verkaste in januari van dit jaar van Ajax naar de tegenstander van vanavond. Voor Ajax speelde hij 63 officiële wedstrijden waarin hij 20 doelpunten maakte.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46558140
Over verhuurde spelers bij degredatiekandidaten gesproken, Poepon schijnt indruk te maken bij Willem II. Ik kijk bij de wedstrijdbeoordelingen in de Sportweek altijd even hoe onze huurlingen het ervan afbrengen. Poepon heeft de drie wedstrijden die hij heeft gespeeld elke keer een '7' gekregen, zeker niet vekreerd. Schijnt een snelle, sterke speler te zijn met enorm veel drive en werklust.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:18:25 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46558143
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Inderdaad, kijk maar eens even naar Klaas Jan Huntelaar. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:18:39 #134
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46558153
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Ik ben het wel met je eens, Robbie, maar feit is helaas wel dat het gat tussen de Jupiler League en de Eredivise steeds groter lijkt te worden.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:23:51 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46558283
zit je pm inbox vol ofzo montana?
pi_46558361
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, kijk maar eens even naar Klaas Jan Huntelaar. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Veel meer.
Michel Vorm heeft vorig jaar bij ons gekeept, doet het nu super bij FC Utrecht.
Paul Verhaegh van FC Den Bosch naar Vitesse, doet het daar ook prima.

En van dit seizoen:
Lopes van Dordrecht naar Heerenveen (verhuurt aan Sparta)
Loohuis van cambuur naar Heerenveen (aan het eind van het seizoen)
Marnix Kolder naar Groningen
Janssen en van kouwen van vvv naar Roda
Slory en Bruins zijn in principe gewoon eerste divisie spelers naar Feyenoord.
Macdonald van AGOVV naar West Bromwich Albion
etc...
pi_46558394
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef SiemeN het volgende:
Het lijkt er op dat Maduro zich gedurende de resterende wedstrijden zal moeten bewijzen om een nieuwe contract af te dwingen. Ik hoop van harte dat hij zal slagen.
Maduro kan zich wel verbazen, maar hij is zijn krediet aan snel tempo aan het verspelen bij Ajax. Hij bakt er niks meer van.
Ik denk dat het ideaal zou zijn als hij bij een grote club langzaam gebracht zou kunnen worden, in de schaduw van een grote speler, in een ervaren elftal. Zoals Afelay achter Cocu.
pi_46558428
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:17 schreef denthemen het volgende:
Vanavond afscheid Markus Rosenberg

Amsterdam, 22 feb 2007
Markus Rosenberg neemt donderdagavond afscheid van het Amsterdamse publiek, voorafgaand aan de UEFA Cupwedstrijd Ajax - Werder Bremen.
Omdat hij dit jaar in het Europese bekertoernooi al uitkwam voor Ajax, is hij niet gerechtigd om ook voor de Duitsers te spelen. De Zweedse international verkaste in januari van dit jaar van Ajax naar de tegenstander van vanavond. Voor Ajax speelde hij 63 officiële wedstrijden waarin hij 20 doelpunten maakte.
Ben blij dat ik erbij ben! En als Rosales ook nog weggaat moet ie ook even komen zwaaien!

Rosenberg
Rosales
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46558505
quote:
Juventus maakt deal Grygera wereldkundig
22/2/2007 14:02

Wat al langer rond zong is nu officieel. De Tsjechische verdediger Zdenek Grygera verruilt komende zomer Ajax voor Juventus, maakte de Italiaanse club bekend op haar eigen website.
Voor Grygera, die in Turijn tekent tot medio 2012, hoeft Juventus geen afkoopsom te betalen. Het contract van de international in Amsterdam loopt komende zomer af, wat hem een transfervrije status oplevert.

Ajax-trainer Henk ten Cate had Grygera graag willen houden in Amsterdam. Ondanks een nieuwe poging tot een vergelijk te komen werden de vastgelopen onderhandelingen niet vlotgetrokken

Ook gesprekken over een eerdere overstap liepen op niets uit. Ajax wees het bod van Juventus af om Grygera al in de winterstop naar Turijn te laten vertrekken.
VI.nl

Jammer.... maar het zat er aan te komen. Succes Gryga
pi_46558563
Markus-fanboy Jasza wil even iedereen vriendelijk verzoeken Rosenberg niet uit te fluiten en dat de media zijn 'haat' voor AJAX waarschijnlijk helemaal verdraaid hebben.

-End of transmission-
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:37:20 #141
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46558662
Hij had gewoon gelijk met wat hij zei, daar hoef je 'm neit voor uit te fluiten.
pi_46558734
Rosenberg heeft zich altijd voorbeeldig gedragen bij AJAX. Hij mag best wat kritiek uiten nadat hij vertrokken is. Dat doe ik ook als ik ergens ontslag neem. Is gewoon menselijk. En hij heeft gelijk dat het publiek grotendeels toekijkt en amper juicht oid. Als je een kijkje neemt op de curva nord bij LAZIO is dat wel even HEEL anders.
pi_46558751
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Over verhuurde spelers bij degredatiekandidaten gesproken, Poepon schijnt indruk te maken bij Willem II. Ik kijk bij de wedstrijdbeoordelingen in de Sportweek altijd even hoe onze huurlingen het ervan afbrengen. Poepon heeft de drie wedstrijden die hij heeft gespeeld elke keer een '7' gekregen, zeker niet vekreerd. Schijnt een snelle, sterke speler te zijn met enorm veel drive en werklust.
ik ga naar elke thuis-wedstrijd van WillemII en afgelopen wedstrijd deed hij t heel erg goed. Vooral dmv zijn snelheid liet hij een hoop verdedigers van Ado achter zich. Je kunt aan alles zien dat die jongen zich graag wil bewijzen. Ik denk dat hij wel wat fysieker mag worden.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:40:30 #144
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46558755
+ dat zijn woorden vast een beetje overdreven zijn in dat artikel.
pi_46558804
quote:
Talent Vito Wormgoor tekent contract: ‘Ik ga voor Ajax!’

Highlow.nl meldt dat jeugdspeler Vito Wormgoor een profcontract voor twee jaar bij Ajax heeft getekend. Wormgoor, een verdediger, kwam vorig jaar over van de hoofdklasse amateurs van DOVO, waar hij door John van den Brom opgemerkt was. In de jeugdopleiding van Ajax spelende, kwam Wormgoor al snel in de belangstelling van andere clubs te staan. "Er waren een aantal clubs, vijf of zo, maar mijn zaakwaarnemer zei tegen me, dat ik me daar niet teveel op moest richten. ‘Er staan een stuk of vijf clubs te kijken langs de lijn, maar blijf gewoon lekker voetballen. Dat heb je bij DOVO ook gedaan. Toen heb je je in de picture gespeeld bij Ajax.’ En daar heeft-ie wel gelijk in. Het is aan mij om goed te voetballen en gewoon mijn ding te doen. Het kan altijd beter, maar waarom zou ik weg willen? Ik ga voor Ajax!", aldus Wormgoor.
pi_46558856
welke positie speelt hij?
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:45:45 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46558904
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:23 schreef PLAE@ het volgende:

zit je pm inbox vol ofzo montana?
Nop.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46558948
Lezen, verdediger..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46559644
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef Ordinair het volgende:
Lezen, verdediger..
overheen gelezen
pi_46559853
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef koningdavid het volgende: