ik wou het niet posten maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef Laton het volgende:
uiteraard kan dit topic niet verder zonder foto's van voorgenoemde decollete
Owww wat een interessante draai aan dit topic.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
A: Zo heel klein zijn ze niet, ik bedoel dat het bh'tje zo klein mogelijk moet zijn, haha
B: als hier toch zoveel geile mannen zijn, Vertel me dan maar een verhaaltje wat je allemaal met me zou doen als je mocht: tips:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
ik weet het, maar k vraag om advies enzo, en ik krijg alleen van die "geile" antwoorden, vandaag dat ik dat typte.quote:
Je MSN-adres posten en daarna ineens na maanden een rel veroorzaken omdat er foto's van je uitlekken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
A: Zo heel klein zijn ze niet, ik bedoel dat het bh'tje zo klein mogelijk moet zijn, haha
B: als hier toch zoveel geile mannen zijn, Vertel me dan maar een verhaaltje wat je allemaal met me zou doen als je mocht: tips:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
ik verwacht ook ieder moment haar telefoon-nummer in dit topic... dat moet gezien de eerdere info wel beginnen met 0906quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww wat een interessante draai aan dit topic.
En je vriendje vindt dit wel oke ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef klavertje44 het volgende:
[..]
ik weet het, maar k vraag om advies enzo, en ik krijg alleen van die "geile" antwoorden, vandaag dat ik dat typte.
goed lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:35 schreef klavertje44 het volgende:
ik en hij vinden het gewoon geil om op vakantie een hele hoop jongens jaloers te maken. ik wil mijn borsten dan best voor een groot stuk laten zien, maar niet mijn tepel. dus ik zoek een truitje wat eigenlijk net tot mijn tepel komt.
iemand iedeen? V hals of ronde hals of nog andere spannende dingen? en daarom zoek ik dus ook een lekker laag bh'tje. iemand ideeen? merken ofzo? foto? het liefste eentje die mijn borsten dus nog extra omhoog duwd.
foto's komen misschien wel als ik iets gevonden heb.
hartstikke bedankt ejquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:35 schreef Tazmaniac het volgende:
zoals ik al zei: demi cup is denk ik wat je zoekt, en ja die hebben ze ook in een push-up versie..
ff zoeken bij victoria's secret ofzo
dat of een dik wijf van 44quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:38 schreef 2cv het volgende:
Klavertje44 = man die andere mannen op wil hitsen ?
doe toch eerst die foto maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
neej, klavertje 4 was al bezet,dus dan maar 44quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dat of een dik wijf van 44
Dat is te zwaar. Sluit topic maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:47 schreef klavertje44 het volgende:
[..]
neej, klavertje 4 was al bezet,dus dan maar 44
mar ik geef toe, dat ik graag mag luisteren naar "geile" verhalen..
ps ik ben trouwens 19 en weeg 65kg
Kies uit de volgende mogelijkhedenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
als hier toch zoveel geile mannen zijn, Vertel me dan maar een verhaaltje wat je allemaal met me zou doen als je moch
ik zou je uitnodigen bij me thuis en dan zou ik je samen met mijn man uitwonenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
Klinkt nogal drastischquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
ik zou je uitnodigen bij me thuis en dan zou ik je samen met mijn man uitwonen
drastisch niet, ze gaat het wel overlevenquote:
ja da's ook altijd fijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:58 schreef 2cv het volgende:
Anaal bevredigen met een kango is ook leuk.
mss kun je beter bij tmf gaan chatten ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:06 schreef klavertje44 het volgende:
allemaal zeer geile verhalen hoor, ik wordt er helemaal nat van;)haha
invitation accepted I presume?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:06 schreef klavertje44 het volgende:
Post pics en we maken je kleddernat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:06 schreef klavertje44 het volgende:
dump je vriend en ga met een fokkerquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:16 schreef klavertje44 het volgende:
nog meer mensen advies over mijn vakantie?
Je vergeet je "PS ik ben 19 en heb lekkere borsten en een kaal kutje"quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:16 schreef klavertje44 het volgende:
post eens op het forum van sugababes.nlquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:16 schreef klavertje44 het volgende:
was het maar kut, dan was het nog watquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:19 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Nog steeds een kuttopic.....
Lachen zeg!quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:19 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
was het maar kut, dan was het nog wat![]()
begin jij dan maar alvastquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:19 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
was het maar kut, dan was het nog wat![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:19 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Nog steeds een kuttopic.....
Hey, verrek, das mijn buurmeisje!quote:
Wat zeg je d'r van, een wijkfeest, morgenavond bij jou thuis om 20.00 uur?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, verrek, das mijn buurmeisje!![]()
Mooi hè buurman?quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hey, verrek, das mijn buurmeisje!![]()
ik bedoelde een kut, niet je aambeienquote:
volgens mij ging het niet om mijn decolletéquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik bedoelde een kut, niet je aambeien![]()
kom anders maar met een decolleté daar begon het allemaal mee
post jij ook eens een foto van je eigenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef Jett het volgende:
tov topic!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:17 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
dump je vriend en ga met een fokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |