Da's nog niks, ik droog schapenuitwerpselen in de Zimbabwaanse zon en meng die gefrituurde krekelsquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:50 schreef cerror het volgende:
Ik snuif Zuid-marokkaans stuifzand door een opgezette kat zijn anus.
ik post daarinquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik open baggertopics in ONZ
dan hebben we de zelfde hobbyquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Je bent webloggerquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jij hebt geniale aparte humor jongen, ik zeg 't jequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:14 schreef cerror het volgende:
Soms bedenk ik greenpeace-liederen terwijl ik op de maat van 'I wanna be a hippy' zit te kokhalzen.
Beter dan poepen terwijl je in je neus peutertquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
Ik peuter in m'n neus tijdens het poepen.
Nee, das gewoon kansloosquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat is niet excentriek.
Nee je moet zeggen: "Ik heb de onstuitbare ziekelijke neiging offtopic te gaan in topics die wel de moeite waard zijn"quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat is niet excentriek.
Ik maak graag posts waarbij degene die ik quote niet zeker is waar mijn post naar refereert en daardoor een algemeen gevoel van spanning in topics maak. Dit alles het liefst met een zandworm in mijn sorbet met mijn kamelenmuts op die paars is van de muziek van mijn deurkousen die het lied "Mijn oma geelt het schuim naar het noorden" als duet zingen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee je moet zeggen: "Ik heb de onstuitbare ziekelijke neiging offtopic te gaan in topics die wel de moeite waard zijn"
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef cerror het volgende:
Laten we het zo zeggen: Elke keer als uw baby huilt, weet u wel zeker dat u het raam heeft dichtgedaan?
100% beter antwoord.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik maak graag posts waarbij degene die ik quote niet zeker is waar mijn post naar refereert en daardoor een algemeen gevoel van spanning in topics maak. Dit alles het liefst met een zandworm in mijn sorbet met mijn kamelenmuts op die paars is van de muziek van mijn deurkousen die het lied "Mijn oma geelt het schuim naar het noorden" als duet zingen..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:56 schreef Aurelianus het volgende:
Ik negeer graag zebrapaden tot ik een met vruchtwater ingesmeerde stoeptegel zie liggen op de schouder van een man genaamd 'Bert'.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:25 schreef cerror het volgende:
Ik bewerk graag mijn vrouw met een stompe hamer, morgen ga ik haar ontdooien om het resultaat te bekijken.
Diep.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik fileer graag meisjes die jonger zijn dan 4 jaar. Het rood kleurt mooi bij mijn eikel die dan duidelijk zichtbaar is dankzij mijn kloppende erectie, terwijl ik klaarkom in haar ontzielde lichaam.
De laatste tijd niet meer aangezien het mes bot geworden is, daarom pak ik meestal een nagelschaar en knip ik het maagdenvlies eruit en draag het als een feesthoedquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:10 schreef 2cv het volgende:
Ik electrocuteer katten en houd gegevens daarvan bij. Spanning, ampere, weerstend, na hoeveel seconden ze beginenen te roken, enzovoorts.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef cerror het volgende:
Soms praat ik met m'n dode paard over koetjes en kalfjes, hij vind het maar voortrekkerij.
Geweldige hobbie, ga ik doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef DemonRage het volgende:
Mijn hobbies:
• In een lingeriewinkel allemaal jeukpoeder in de strings en de BH's doen.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Soms als mijn bierfles leeg is hang ik hem aan m'n lul en dan probeer ik hem zonder mijn handen te gebruiken over de rand van mijn balkon heen te slingeren.
Dat is eigenlijk meer homoseksueel dan grappig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een hekel aan homo's, dus soms laat ik op de dam mijn broek staan en buk ik diep. Naast mij staat dan een bord 'pak mij' met een pijl die naar b'n ster wijst. Wanneer ik dan zo'n homo tegen m'n poepgaatje voel drukken met z'n dikke erectie draai ik me om en knip ik z'n pik af. Die pik bak ik dan weer en voer ik aan een stel genetisch gemanipuleerde cavia's die carnivoor zijn en 88 poten hebben. Die 88 poten zijn zodat ze over hun 88 poten struikelen en niet weg kunnen lopen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef cerror het volgende:
Op zaterdag avond drink ik 1 liter stierensperma en spuug dan in het gezicht van 14 jarigen om ze vervolgens wijs te maken dat ze zwanger zijn.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Als ik eens in de zoveel tijd zin heb in pesterijen stuur ik dozen vol aanmaaklimonade, gemalen koffie en droge noodles naar woestijnnegers in de Sahara.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |