Een vrouw als jij beschouwt het aan elkaar houden van haar benen al als uitdaging...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:43 schreef shamalarabs het volgende:
ow god das moeilijk want uitdagingen weerstaan ben ik niet heel goed in...
Nee, ik scharrel bijna nooit, eens in het kwartaal misschien als ik echt iets heel leuks zie...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
En als beloning mocht hij over je heen?
Wisten jullie overigens dat ik een chronische afkeer heb van paardrijmeisjes?
Euuuh nee, jullie hebben van mij geleerd hoe je je als dominantere vrouw opstelt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dat heeft hij van de besten geleerd. MUUS en mij![]()
Oh-oh.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:46 schreef Winkey het volgende:
hihi...
Ja, vier verschillende mannen op jaarbasis is inderdaad bijna nooitquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:46 schreef shamalarabs het volgende:
Nee, ik scharrel bijna nooit, eens in het kwartaal misschien als ik echt iets heel leuks zie...
Euh? Que?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh nee, jullie hebben van mij geleerd hoe je je als dominantere vrouw opstelt...
Had ik al gezegd dat ik een afkeer heb van giechelende meisjes?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:46 schreef Winkey het volgende:
Dan mag hij zijn cursusje nog eens over doen, want ik denk hij dit alles vergeten is. Maar dat had hij zelf al aangegeven, dat hij veel dingen vergeet hihi...
Briljant hoe een narcistisch brein de zaken zo kan verdraaien dat het gunstig kan worden uitgelegd naar het egoquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh nee, jullie hebben van mij geleerd hoe je je als dominantere vrouw opstelt...
Ik ben jullie Charlie en jullie zijn mijn Angels.
Had ik al gezegd dat giechelen vrijwel onmogelijk is voor een vrouw als ze gethroatfucked wordt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een afkeer heb van giechelende meisjes?
Ik blijf levenslang een meisjequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:48 schreef Winkey het volgende:
Shamalarabs rijdt indd geen paard, ik wel... Maar ik ben geen meisje meer, dus voel me zeker niet aangesproken...
Een vrouw als ik, en wat moet ik me daarbij voorstellen? Nee, ik neuk niet zomaar... ik beleef er bijna geen plezier aan, mannen weten veelal mij toch niet echt op te winden en mocht ik dan eens zin hebben, dan weten ze niet wat te doen... Sex is niet mijn favoriete hobby... De massage-straal van de douche overigens wel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een vrouw als jij beschouwt het aan elkaar houden van haar benen al als uitdaging...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:49 schreef Xennia het volgende:
Briljant
Autistquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef MUUS het volgende:
Waarom zet je de bloemetjes eigenlijk buiten? Die kunnen toch leuk in een vaas op tafel?
Dat heb ik nou nooit begrepen..
Zelfbevrediging valt tegenwoordig niet meer onder de noemer seksquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:50 schreef shamalarabs het volgende:
Sex is niet mijn favoriete hobby... De massage-straal van de douche overigens wel...
Ik denk gewoon veel, Juup, potverdulle!quote:
Alleen als er mensen toekijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfbevrediging valt tegenwoordig niet meer onder de noemer seks.
Ik zie alweer waar jouw gedachten zitten... Dat staat er toch niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfbevrediging valt tegenwoordig niet meer onder de noemer seks.
Ik kan nog steeds niet uit over deze zin eigenlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er staat:quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:53 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
Ik zie alweer waar jouw gedachten zitten... Dat staat er toch niet?![]()
Dus als je zelfbevrediging dus wél als seks beschouwt, zeg je in feite:quote:Sex is niet mijn favoriete hobby... De massage-straal van de douche overigens wel...
Mollig, kleedt zich goedkoop, ziet het als uitdaging haar benen aan elkaar te houden en nog zwakbegaafd ook...quote:Sex is niet mijn favoriete hobby... Sex overigens wel...
Dat zou men vrouwen bij de geboorte al bij moeten brengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Winkey het volgende:
Ik kom hier gewoon om te kletsen, maar schijnbaar mag dat niet...
Post nou maar gewoon je tieten, zeikstraalquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:54 schreef Winkey het volgende:
Indd, meisjes reageren erg kinderachtig, dus het kan wel kloppen dat jij levenslang een 'meisje' blijft.
Jammer dat er niet gewoon gereageerd kan worden maar dat alles meteen in de zeik gezet wordt. Het siert in elk geval niet!
Ik kom hier gewoon om te kletsen, maar schijnbaar mag dat niet...
Kasta: je kunt ook lezen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:50 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
Sex is niet mijn favoriete hobby... De massage-straal van de douche overigens wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |