En ik ben inmiddels aan het onderhandelen met een boer of hij toevallig goedkope oormerken voor me kan regelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:42 schreef MUUS het volgende:
Hij maakt wel overal foto's van en hun naam schrijft hij op hun voorhoofd én op hun reet. Je weet immers maar nooit hoe de boel gaat lopen natuurlijk.
kasta is nog erger dan een wijf en hij slaat je over vijf jaar nog om de oren met een scheet waarvan je zelf niet eens meer weet dat je hem net hebt gelaten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef Winkey het volgende:
Of zou hij zijn eigen naam anders vergeten?
Praktisch, I like it.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben inmiddels aan het onderhandelen met een boer of hij toevallig goedkope oormerken voor me kan regelen.
En hoe ga je die in hun oor hangen? Door er met je leuter een gaatje in te prikken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben inmiddels aan het onderhandelen met een boer of hij toevallig goedkope oormerken voor me kan regelen.
Op zich best vreemd eigenlijk, want wat dat betreft heb ik echt een chronisch selectief geheugen; alleen de dingen die later nog eens van pas kunnen komen onthoud ik, de troep wordt gewoon binnen een dag uit m'n geheugen gefilterd...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
kasta is nog erger dan een wijf en hij slaat je over vijf jaar nog om de oren met een scheet waarvan je zelf niet eens meer weet dat je hem net hebt gelaten.
Na het baarmoederhalshappen weer een nieuw gezelschapsspel voor in de slaapkamer; Nuvaringstekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Praktisch, I like it.
Vraag dan meteen een doos van die armhandschoenen! Kan je tot aan je schouder erin.
Lingoooooo, gouden bal, *roerroerroerroer*.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Praktisch, I like it.
Vraag dan meteen een doos van die armhandschoenen! Kan je tot aan je schouder erin.
Nu zou ik kunnen zeggen: "Awwww, wat lief.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op zich best vreemd eigenlijk, want wat dat betreft heb ik echt een chronisch selectief geheugen; alleen de dingen die later nog eens van pas kunnen komen onthoud ik, de troep wordt gewoon binnen een dag uit m'n geheugen gefilterd...
Zo ben ik complete namen van exen vergeten, maar weet ik bijvoorbeeld nog wel welke uitspraken jij jaren geleden tegen me deed.
Best fucked up eigenlijk...
Wat dat betreft is het dan inderdaad wel weer een tof selectief geheugenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu zou ik kunnen zeggen: "Awwww, wat lief..", maar ik weet dat 'later nog eens van pas kan komen' = 'kan ik ooit nog eens tegen je gebruiken'.
Vieze, vuile.....
Gewoon een accu aansluiten op haar tong en tenen en het zou nog te doen zijn ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef MUUS het volgende:
Of met de Nuvaring rond de eileiders gaan, maar die niet mogen raken natuurlijjk, anders gaat de zoemer af.
Ik heb meerdere vragen die ik even in één post prak.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gewoon een accu aansluiten op haar tong en tenen en het zou nog te doen zijn ook.
Wees niet ongerust MUUS, ik zal er foto's van maken.
Wtfquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:04 schreef shamalarabs het volgende:
De humor... Did anyone need me? Beeb! zal ik zaterdagaaf al komen kennen we op mannenjacht
1.) Als de kans dat ze daarbij zal sterven aanwezig is ben ik bereid er over na tedenken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vragen die ik even in één post prak.
1.) Ga je dat spelletje op Winkey uitproberen?
2.) Waarom onthou je slappe lulpraat van ons eigenlijk en belangrijke dingen niet?
3.) Mag ik toch je pooier worden? Ik wil namelijk zo'n grote hoed..
Is nieuw, hoort bij Winkey en is nu al op zoek naar de echte mannen in SEX.quote:
Nee, die is lelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
3.) Ik heb er nog 1 liggen met een zebramotiefje.
Zullen we de aloude "Eerst foto's posten, daarna pas meelullen" regel weer eens in gaan voeren?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef MUUS het volgende:
Is nieuw, hoort bij Winkey en is nu al op zoek naar de echte mannen in SEX.
hij is moslim en dus geen tegenspraak van vrouwen gewend!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Winkey het volgende:
Je laat je wel erg kennen he Kasta...
Kun je niet tegen wat tegengas?
Fout!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is nieuw, hoort bij Winkey en is nu al op zoek naar de echte mannen in SEX.
Uw verslaggever, MUUS.
Je bent zelf lelijk!quote:
Van wiequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:16 schreef Winkey het volgende:
Je laat je wel erg kennen he Kasta...
Kun je niet tegen wat tegengas?
Hey, die had ik zelf niet eens meer, geloof ik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent zelf lelijk!.
Maar hé, kijk eens wat ik tegen kwam.
[afbeelding]
Goh, had je toch wel wat slimmer ingeschatquote:
Uhuhquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef shamalarabs het volgende:
Kasta? Foto? nah, niet nodig, geloof zo maar dat het goed zit
Ik denk eerder dat je jezelf nogal overschat op dit momentquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef Winkey het volgende:
[..]
Goh, had je toch wel wat slimmer ingeschat![]()
Ik moet ff kijken hoe ik zaterdag avond zit. De ontzettend lekkere hoefsmid wilde nog langskomen om te sporten. Die blijft dan meestal (braaf) slapen. En mijn scharrel komt weer terug van ski-vakantie, dus moet ff kijken wat zijn planning isquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:19 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
Fout!
ben niet nieuw, ik heb me alleen zo vreselijk veel jaar alweer niet ingelogd dat ik zelfs geen id meer heb wat mn naam destijds was enz.
Kasta? Foto? nah, niet nodig, geloof zo maar dat het goed zit
excusses meneer, u bent zowaar 2 maanden ouderquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh.
Da's net zoiets als tegen een one night stand zeggen "Nee joh, een condoom is niet nodig, ik ben nog maagd en heb dood zaad"
Ja, hoiquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef MUUS het volgende:
Zijn die samenvattingen al klaar?
Is Xennia al ergens?
Hmpf.
Jaaaaaaaaaaa.quote:
uhm, nee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
Zijn jullie alleen nog maar welkom in truckerscafe's ofzo?.
I'm bringing sexy back. YEAH!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef MUUS het volgende:
Ik krabbel nog even aan mijn reet, als u het niet erg vindt.
Dat neemt niet weg dat hij zijn eigen scheten wel vergeetquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
kasta is nog erger dan een wijf en hij slaat je over vijf jaar nog om de oren met een scheet waarvan je zelf niet eens meer weet dat je hem net hebt gelaten.
Die heeft mijn vader wel. Don't askquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Praktisch, I like it.
Zeg, zie je Xennia daar?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:37 schreef Winkey het volgende:
Kasta weet denk ik niet goed hoe hij een dominante vrouw moet behandelen
Welke man weet dat nou wel? Je moet ook niet het onmogelijke verwachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:37 schreef Winkey het volgende:
Uhh je moet niet meer afvallen hoor... Ik heb maatje 34/36 en moet echt niet dunner worden.
Trouwens, hier op het forum zit al een Griebels (zou wel willen weten hoe die aan die naam komt) hier heet ik winkey![]()
Kasta weet denk ik niet goed hoe hij een dominante vrouw moet behandelen, hij krijgt het maar niet voor elkaar om iets aardigs tegen me te zeggen![]()
En dat terwijl het topic bedoeld is om ons te laten meeten![]()
Niet dat dat gaat lukken maar goed, blijft leuk hihi...
Vrouwen die uitsluitend over hun uiterlijk praten, maar moeilijk doen over een enkel fotootje vertrouw ik per definitie niet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:36 schreef MUUS het volgende:
Het doet er allemaal niet toe, maar in de tussentijd vertellen we even hoe geil mannen ons vinden en hoe slank we zijn.
En als beloning mocht hij over je heen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
excusses meneer, u bent zowaar 2 maanden ouderFoto is niet belangrijk, wat moet je ermee? heel definitief kan ik je op voorhand vertellen dat jij mij toch nooit gaat ontmoeten, dus vertel nog eens, waarom? Hou de mysterie er maar gewoon in
Grieb, kreeg laatst zo'n leuk compliment, had ik die al verteld? Het kwam er op neer, als ik niet zo mooi zou zijn enz. enz. bla bla, dan had ik nog genoeg aan alleen mijn ogen en mond om een man zonder woorden door alleen lachen en kijken op zn knieën te krijgenBeetje overdreven vond ik, maar vooruit, een opsteker is altijd leuk
Ow ja, ik heb terug een maatje 32/34 ipv 36 nu
![]()
*gaat niet op deze onderliggende uitdaging in*quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwen die uitsluitend over hun uiterlijk praten, maar moeilijk doen over een enkel fotootje vertrouw ik per definitie niet...
Naja, dat een lelijk afgeragd vrouwvodje was had ik al weer door na haar eerste omschrijving/contactadvertentiegeblaat al, maar toch, hoop doet leven enzo...
Oh jawel hoor, dat heeft hij van de besten geleerd. MUUS en mijquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:37 schreef Winkey het volgende:
Kasta weet denk ik niet goed hoe hij een dominante vrouw moet behandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |