abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46547738
Dus als je paarden hebt ben je meteen boer pfff
Hoe breed is je kennis in het dagelijkse leven nu werkelijk...
Ik heb nog 1 zenuw over, en daar zit jij nu op te werken!
pi_46547744
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:10 schreef Winkey het volgende:

[..]

Ik ook niet, LEZEN is ook moeilijk he...
Sterker nog, ik neuk niet eens 2 mannen in het jaar. Ik houd het liever bij 1 en dezelfde...
Je scharrel en de ontzettend lekkere hoefsmid. Of heeft de ontzettend lekkere hoefsmid je afgewezen?
pi_46547751
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

76?
ja zoiets indd
pi_46547756
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef shamalarabs het volgende:

[..]
Ow ja, ik heb terug een maatje 32/34 ipv 36 nu
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:03 schreef shamalarabs het volgende:

[..]

Dik
Hnnnng.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46547762
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef Winkey het volgende:
Het was een vergelijking, dooie dakduif
pi_46547784
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef Winkey het volgende:
psst.. hij zat enigzins in de juiste richting natuurlijk weet je nog? ik bedoel, ik woon nou eenmaal op een melkveebedrijf...
pi_46547827
Als je het zo graag wilt weten... Ik kan iemand best lekker vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar mee neuk... Is gewoon een vriend van me, waarmee ik samen sport (en nee geen bedsport). Maar dat is iets wat schijnbaar niet tot jou door wil dringen dat je ook gewoon mannelijke vrienden kunt hebben zonder er sex mee te hebben, ook al zijn ze lekker!
pi_46547829
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

[..]

Hnnnng.
maten zeggen niets over hoe het eruit ziet... ik heb ook een taille van 65 cm, maar ik zie er wel dik uit... vind ik dan
pi_46547857
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef shamalarabs het volgende:

[..]

maten zeggen niets over hoe het eruit ziet... ik heb ook een taille van 65 cm, maar ik zie er wel dik uit... vind ik dan
Van mensen met een complex verlies ik altijd mijn eetlust.

En het was net snacktijd. .
Oi!
pi_46547886
Oh Muus, dat compenseer ik wel... Ik eet de hele dag door. En nee, ik ben verre van dik...
pi_46547914
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef Winkey het volgende:
Als je het zo graag wilt weten... Ik kan iemand best lekker vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar mee neuk... Is gewoon een vriend van me, waarmee ik samen sport (en nee geen bedsport). Maar dat is iets wat schijnbaar niet tot jou door wil dringen dat je ook gewoon mannelijke vrienden kunt hebben zonder er sex mee te hebben, ook al zijn ze lekker!
Ja, ik snap het. Hij wil je niet.
pi_46547929
quote:

[..]

Dus nadat je bedpartners uit walging over je naakte lichaam hebben gekotst, doe je het zelf nog even dunnetjes over?
I was an atheist until I realized I was God
pi_46547940
quote:

[..]

Ah, dus je minderwaardigheidsgevoelens tracht je te compenseren met dominantie. Hoewel ik die dominantie ook al niet heb kunnen constateren.
pi_46547945
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik snap het. Hij wil je niet.
Als jij dat denkt, moet je dat vooral geloven.
pi_46547954
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:18 schreef MUUS het volgende:

[..]

Van mensen met een complex verlies ik altijd mijn eetlust.

En het was net snacktijd. .
Ik heb net een tartaartje op
pi_46547965
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus nadat je bedpartners uit walging over je naakte lichaam hebben gekotst, doe je het zelf nog even dunnetjes over?
Neuh, ik vreet normaal nou ja, wat is normaal eigenlijk tegenwoordig? ik eet iig dagelijks en ik hou het binnen ook...
pi_46547975
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Winkey het volgende:

[..]

Als jij dat denkt, moet je dat vooral geloven.
Ah kom op, een man die jij woest aantrekkelijk vindt en die ook nog eens zo veel goede eigenschappen heeft dat hij een vriend van je is en jij wil geen seks of een relatie?
Tuurlijk
pi_46547994
Wel dik, geen paarden, wel een boer, de hoefsmid, massages, eetstoornissen, onzichtbare dominantie, toch wel paarden, toch niet dik, toch wel een boer, een scharrel, maar vooral geen seks.

Wat een bizar topic.
Oi!
pi_46548017
Als je het dan perse wilt weten...
Hij is behaard, en ja ook daar beneden. Wil zich niet scheren, en ik wil geen vent die zich niet scheert down there... Ik heb een afkeer van haar
Daarbij heb ik een lekkere scharrel, en heb ik aan 1 genoeg.
pi_46548022
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:25 schreef MUUS het volgende:
Wel dik, geen paarden, wel een boer, de hoefsmid, massages, eetstoornissen, onzichtbare dominantie, toch wel paarden, toch niet dik, toch wel een boer, een scharrel, maar vooral geen seks.

Wat een bizar topic.
Hadden koeien nou een clit of niet?
pi_46548023
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb net een tartaartje op
Welke saus?
Oi!
pi_46548031
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee. . Zielig hè? .
Oi!
pi_46548032
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah, dus je minderwaardigheidsgevoelens tracht je te compenseren met dominantie. Hoewel ik die dominantie ook al niet heb kunnen constateren.
dominantie? ik? je vergist je nu geloof ik... ik ben niet dominant, ook niet onderdanig, ik ben niet geëmancipeerd maar ook geen stay @ home huisvrouw/moeder figuur. Ik wil mijn vrijheid, een evt. partner in de toekomst kan zijn vrijheid hebben, graag zelfs!
pi_46548073
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

eigenlijk wel, paarden ook btw. Er was een beroemde dekstier die het prettig vond de koeien eerst te verwennen voor hij ze dekte
pi_46548081
Je moet geen 2 personen door elkaar halen Muus...
Ik heb paarden, ik rijd ze ook, ze staan op een pensionstal, ik ben geen boer, de hoefsmid is een vriend, ik ben niet dik, vind mezelf ook niet dik, ik ben ook dol op massages, ik heb geen eetstoornis (ik eet zelfs graag), en ik heb een scharrel waar ik indd dus ook sex mee heb.
Ik ben tevreden met mijn leven.
pi_46548089
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef MUUS het volgende:

[..]

Welke saus?
Ordinaire mayo en curry
pi_46548104
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef shamalarabs het volgende:

[..]

dominantie? ik? je vergist je nu geloof ik... ik ben niet dominant, ook niet onderdanig, ik ben niet geëmancipeerd maar ook geen stay @ home huisvrouw/moeder figuur. Ik wil mijn vrijheid, een evt. partner in de toekomst kan zijn vrijheid hebben, graag zelfs!
Oh, wat deed je ookweer in dit topic?
pi_46548111
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef shamalarabs het volgende:

[..]

Maar niemand wil jou omdat je een vet wijf bent... Case closed... En dat wil dan ook nog een kort rokje aantrekken .
pi_46548120
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef shamalarabs het volgende:

[..]

eigenlijk wel, paarden ook btw. Er was een beroemde dekstier die het prettig vond de koeien eerst te verwennen voor hij ze dekte
En was het voor jou net zo lekker als voor hem?
pi_46548126
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oh, wat deed je ookweer in dit topic?
Als jij in dit topic mag komen mag zij dat ook. Ik zou niet weten waarom jij je meer zou moeten voelen dan zij...
pi_46548131
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ordinaire mayo en curry
. Gebakken uitjes en een eitje er nog op = !
Oi!
pi_46548154
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Winkey het volgende:

[..]

Als jij in dit topic mag komen mag zij dat ook. Ik zou niet weten waarom jij je meer zou moeten voelen dan zij...
Omdat ik geen dikke, zwakbegaafde, stinkende, meegaande boerin ben
pi_46548163
ik heb paarden, ik rij ze niet, ik heb zelf een pensionstal. ik ben een boerin, ik heb een vrouwelijke hoefsmid, ik vind mezelf wel dik maar begrijp dat ik niet echt dik ben, ik ben verslaafd aan massages en krabbelen op mijn rug, ik heb min of meer een eetstoornis maar eet wel graag alleen vaak veels te weinig of eigenlijk te veel, ik heb geen scharrel, ik zoek ook geen scharrel, maar af en toe zie ik wel eens iets leuks wat meestal na enkele minuten babbelen alweer zo tegenvalt dat ik maar weer verder ga met andere bezigheden... ik ben tevreden met wat ik heb, ik ben tevreden met de doelen die ik voor ogen heb en de ideeën over hoe ik ze waar kan maken, ik ben niet tevreden met mezelf. ik ben overwegend wel tevreden met mijn huidige leventje.
pi_46548175
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Winkey het volgende:
Je moet geen 2 personen door elkaar halen Muus...
Gooi er een lelijjke hoed en een tartaartje bij en je hebt ons allemaal.
Oi!
pi_46548177
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

[afbeelding]. Gebakken uitjes en een eitje er nog op = !
Ik had inderdaad ook nog een eitje erbij
pi_46548189
JIj maakt ervan dat zij dat ook is.. Omdat ze een spelfoutje maakte (die overigens heel veel nederlanders maken, kom ze nogal veel tegen met mijn werk), dat ze op een melkveebedrijf woont (misschien woont ze wel in een normaal huis), ik wist niet dat jij via de pc kan ruiken of iemand stinkt, en dik is ze ook niet...
pi_46548194
*plok*

Hey kijk, daar viel een dagboek.
Oi!
pi_46548206
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef shamalarabs het volgende:
ik heb paarden, ik rij ze niet, ik heb zelf een pensionstal. ik ben een boerin, ik heb een vrouwelijke hoefsmid, ik vind mezelf wel dik maar begrijp dat ik niet echt dik ben, ik ben verslaafd aan massages en krabbelen op mijn rug, ik heb min of meer een eetstoornis maar eet wel graag alleen vaak veels te weinig of eigenlijk te veel, ik heb geen scharrel, ik zoek ook geen scharrel, maar af en toe zie ik wel eens iets leuks wat meestal na enkele minuten babbelen alweer zo tegenvalt dat ik maar weer verder ga met andere bezigheden... ik ben tevreden met wat ik heb, ik ben tevreden met de doelen die ik voor ogen heb en de ideeën over hoe ik ze waar kan maken, ik ben niet tevreden met mezelf. ik ben overwegend wel tevreden met mijn huidige leventje.
Iemand met een eetstoornis is doorgaans niet tevreden met haar leventje en wil zo de controle ervaren.
pi_46548210
quote:
Samenvatting:

"Ik ben een dikke borderliner"
pi_46548219
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat ik geen dikke, zwakbegaafde, stinkende, meegaande boerin ben
Goh, en dat noemt zich psycholoog? How cool is that?! Wist je dat psychologen overwegend allemaal mensen zijn die zelf de meeste problemen in het hoofd hebben?
pi_46548225
Dan zou jij als Psycholoog zijnde je helemaal moeten schamen dat jij zo met mensen omgaat die een eetstoornis hebben.
pi_46548227
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:36 schreef Winkey het volgende:
JIj maakt ervan dat zij dat ook is.. Omdat ze een spelfoutje maakte (die overigens heel veel nederlanders maken, kom ze nogal veel tegen met mijn werk),
Omdat zij erkende slechts over iets meer intelligentie dan een zwakbegaafde te beschikken
pi_46548240
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef Winkey het volgende:
Dan zou jij als Psycholoog zijnde je helemaal moeten schamen dat jij zo met mensen omgaat die een eetstoornis hebben.
Ze is ook een feeks.
Oi!
pi_46548245
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Samenvatting:

"Ik ben een dikke borderliner"
Ik denk dat jij eerst maar even moet gaan zoeken op google wat Borderline precies inhoudt
pi_46548253
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ze is ook een feeks.
Dat blijkt!
pi_46548254
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:38 schreef shamalarabs het volgende:
Goh, en dat noemt zich psycholoog? How cool is that?!
Ik word op fok niet betaald om de psycholoog uit te hangen.
quote:
Wist je dat psychologen overwegend allemaal mensen zijn die zelf de meeste problemen in het hoofd hebben?
Ik ben uniek
pi_46548258
Borderline? neuh, het is vooral verveling, gebrek aan uitdaging in mijn leven...
pi_46548270
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:40 schreef Winkey het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eerst maar even moet gaan zoeken op google wat Borderline precies inhoudt
Geloof me, dat heeft hij van zeer dichtbij mogen meemaken
pi_46548271
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat zij erkende slechts over iets meer intelligentie dan een zwakbegaafde te beschikken
lezen is ook iets aparts voor jou he...
Sarcastisch bedoeld misschien
pi_46548279
quote:
ik ben tevreden met wat ik heb, ik ben tevreden met de doelen die ik voor ogen heb en de ideeën over hoe ik ze waar kan maken, ik ben niet tevreden met mezelf. ik ben overwegend wel tevreden met mijn huidige leventje.
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 01:41 schreef shamalarabs het volgende:
Borderline? neuh, het is vooral verveling, gebrek aan uitdaging in mijn leven...
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben 'm kwijt. !
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')