Je scharrel en de ontzettend lekkere hoefsmid. Of heeft de ontzettend lekkere hoefsmid je afgewezen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:10 schreef Winkey het volgende:
[..]
Ik ook niet, LEZEN is ook moeilijk he...
Sterker nog, ik neuk niet eens 2 mannen in het jaar. Ik houd het liever bij 1 en dezelfde...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb terug een maatje 32/34 ipv 36 nu![]()
Hnnnng.quote:
Het was een vergelijking, dooie dakduifquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef Winkey het volgende:
Dus als je paarden hebt ben je meteen boer pfff
Hoe breed is je kennis in het dagelijkse leven nu werkelijk...
psst.. hij zat enigzins in de juiste richting natuurlijk weet je nog? ik bedoel, ik woon nou eenmaal op een melkveebedrijf...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:13 schreef Winkey het volgende:
Dus als je paarden hebt ben je meteen boer pfff
Hoe breed is je kennis in het dagelijkse leven nu werkelijk...
maten zeggen niets over hoe het eruit ziet... ik heb ook een taille van 65 cm, maar ik zie er wel dik uit... vind ik danquote:
Van mensen met een complex verlies ik altijd mijn eetlust.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
maten zeggen niets over hoe het eruit ziet... ik heb ook een taille van 65 cm, maar ik zie er wel dik uit... vind ik dan![]()
Ja, ik snap het. Hij wil je niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef Winkey het volgende:
Als je het zo graag wilt weten... Ik kan iemand best lekker vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar mee neuk... Is gewoon een vriend van me, waarmee ik samen sport (en nee geen bedsport). Maar dat is iets wat schijnbaar niet tot jou door wil dringen dat je ook gewoon mannelijke vrienden kunt hebben zonder er sex mee te hebben, ook al zijn ze lekker!
Dus nadat je bedpartners uit walging over je naakte lichaam hebben gekotst, doe je het zelf nog even dunnetjes over?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
maten zeggen niets over hoe het eruit ziet... ik heb ook een taille van 65 cm, maar ik zie er wel dik uit... vind ik dan![]()
Ah, dus je minderwaardigheidsgevoelens tracht je te compenseren met dominantie. Hoewel ik die dominantie ook al niet heb kunnen constateren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, moet je dat vooral geloven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. Hij wil je niet.
Ik heb net een tartaartje opquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Van mensen met een complex verlies ik altijd mijn eetlust.
En het was net snacktijd..
Neuh, ik vreet normaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus nadat je bedpartners uit walging over je naakte lichaam hebben gekotst, doe je het zelf nog even dunnetjes over?
Ah kom op, een man die jij woest aantrekkelijk vindt en die ook nog eens zo veel goede eigenschappen heeft dat hij een vriend van je is en jij wil geen seks of een relatie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Winkey het volgende:
[..]
Als jij dat denkt, moet je dat vooral geloven.
Hadden koeien nou een clit of niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:25 schreef MUUS het volgende:
Wel dik, geen paarden, wel een boer, de hoefsmid, massages, eetstoornissen, onzichtbare dominantie, toch wel paarden, toch niet dik, toch wel een boer, een scharrel, maar vooral geen seks.
Wat een bizar topic.
Welke saus?quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hadden koeien nou een clit of niet?
dominantie? ik? je vergist je nu geloof ik... ik ben niet dominant, ook niet onderdanig, ik ben niet geëmancipeerd maar ook geen stay @ home huisvrouw/moeder figuur. Ik wil mijn vrijheid, een evt. partner in de toekomst kan zijn vrijheid hebben, graag zelfs!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, dus je minderwaardigheidsgevoelens tracht je te compenseren met dominantie. Hoewel ik die dominantie ook al niet heb kunnen constateren.
eigenlijk wel, paarden ook btw. Er was een beroemde dekstier die het prettig vond de koeien eerst te verwennen voor hij ze dektequote:Op donderdag 22 februari 2007 01:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hadden koeien nou een clit of niet?
Oh, wat deed je ookweer in dit topic?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
dominantie? ik? je vergist je nu geloof ik... ik ben niet dominant, ook niet onderdanig, ik ben niet geëmancipeerd maar ook geen stay @ home huisvrouw/moeder figuur. Ik wil mijn vrijheid, een evt. partner in de toekomst kan zijn vrijheid hebben, graag zelfs!
Maar niemand wil jou omdat je een vet wijf bent... Case closed... En dat wil dan ook nog een kort rokje aantrekkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:27 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
dominantie? ik? je vergist je nu geloof ik... ik ben niet dominant, ook niet onderdanig, ik ben niet geëmancipeerd maar ook geen stay @ home huisvrouw/moeder figuur. Ik wil mijn vrijheid, een evt. partner in de toekomst kan zijn vrijheid hebben, graag zelfs!
En was het voor jou net zo lekker als voor hem?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef shamalarabs het volgende:
[..]
eigenlijk wel, paarden ook btw. Er was een beroemde dekstier die het prettig vond de koeien eerst te verwennen voor hij ze dekte
Als jij in dit topic mag komen mag zij dat ook. Ik zou niet weten waarom jij je meer zou moeten voelen dan zij...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, wat deed je ookweer in dit topic?
quote:
. Gebakken uitjes en een eitje er nog op =
Omdat ik geen dikke, zwakbegaafde, stinkende, meegaande boerin benquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef Winkey het volgende:
[..]
Als jij in dit topic mag komen mag zij dat ook. Ik zou niet weten waarom jij je meer zou moeten voelen dan zij...
Gooi er een lelijjke hoed en een tartaartje bij en je hebt ons allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:29 schreef Winkey het volgende:
Je moet geen 2 personen door elkaar halen Muus...
Ik had inderdaad ook nog een eitje erbijquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding]. Gebakken uitjes en een eitje er nog op =!
Iemand met een eetstoornis is doorgaans niet tevreden met haar leventje en wil zo de controle ervaren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef shamalarabs het volgende:
ik heb paarden, ik rij ze niet, ik heb zelf een pensionstal. ik ben een boerin, ik heb een vrouwelijke hoefsmid, ik vind mezelf wel dik maar begrijp dat ik niet echt dik ben, ik ben verslaafd aan massages en krabbelen op mijn rug, ik heb min of meer een eetstoornis maar eet wel graag alleen vaak veels te weinig of eigenlijk te veel, ik heb geen scharrel, ik zoek ook geen scharrel, maar af en toe zie ik wel eens iets leuks wat meestal na enkele minuten babbelen alweer zo tegenvalt dat ik maar weer verder ga met andere bezigheden... ik ben tevreden met wat ik heb, ik ben tevreden met de doelen die ik voor ogen heb en de ideeën over hoe ik ze waar kan maken, ik ben niet tevreden met mezelf. ik ben overwegend wel tevreden met mijn huidige leventje.
Samenvatting:quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef shamalarabs het volgende:
ik heb paarden, ik rij ze niet, ik heb zelf een pensionstal. ik ben een boerin, ik heb een vrouwelijke hoefsmid, ik vind mezelf wel dik maar begrijp dat ik niet echt dik ben, ik ben verslaafd aan massages en krabbelen op mijn rug, ik heb min of meer een eetstoornis maar eet wel graag alleen vaak veels te weinig of eigenlijk te veel, ik heb geen scharrel, ik zoek ook geen scharrel, maar af en toe zie ik wel eens iets leuks wat meestal na enkele minuten babbelen alweer zo tegenvalt dat ik maar weer verder ga met andere bezigheden... ik ben tevreden met wat ik heb, ik ben tevreden met de doelen die ik voor ogen heb en de ideeën over hoe ik ze waar kan maken, ik ben niet tevreden met mezelf. ik ben overwegend wel tevreden met mijn huidige leventje.
Goh, en dat noemt zich psycholoog? How cool is that?! Wist je dat psychologen overwegend allemaal mensen zijn die zelf de meeste problemen in het hoofd hebben?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik geen dikke, zwakbegaafde, stinkende, meegaande boerin ben
Omdat zij erkende slechts over iets meer intelligentie dan een zwakbegaafde te beschikkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:36 schreef Winkey het volgende:
JIj maakt ervan dat zij dat ook is.. Omdat ze een spelfoutje maakte (die overigens heel veel nederlanders maken, kom ze nogal veel tegen met mijn werk),
Ze is ook een feeks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef Winkey het volgende:
Dan zou jij als Psycholoog zijnde je helemaal moeten schamen dat jij zo met mensen omgaat die een eetstoornis hebben.
Ik denk dat jij eerst maar even moet gaan zoeken op google wat Borderline precies inhoudtquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Samenvatting:
"Ik ben een dikke borderliner"
Ik word op fok niet betaald om de psycholoog uit te hangen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:38 schreef shamalarabs het volgende:
Goh, en dat noemt zich psycholoog? How cool is that?!
Ik ben uniekquote:Wist je dat psychologen overwegend allemaal mensen zijn die zelf de meeste problemen in het hoofd hebben?
Geloof me, dat heeft hij van zeer dichtbij mogen meemakenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:40 schreef Winkey het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerst maar even moet gaan zoeken op google wat Borderline precies inhoudt![]()
lezen is ook iets aparts voor jou he...quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat zij erkende slechts over iets meer intelligentie dan een zwakbegaafde te beschikken
quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:34 schreef shamalarabs het volgende:
ik ben tevreden met wat ik heb, ik ben tevreden met de doelen die ik voor ogen heb en de ideeën over hoe ik ze waar kan maken, ik ben niet tevreden met mezelf. ik ben overwegend wel tevreden met mijn huidige leventje.
Nou, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben 'm kwijt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:41 schreef shamalarabs het volgende:
Borderline? neuh, het is vooral verveling, gebrek aan uitdaging in mijn leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |