Of jij moet er toevallig bij zitten met je vinger in je kut.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef Tally het volgende:
Dan heb ik toch liever dat je naast me gaat zitten rukken
In de wc kan ik het niet zien..
Tja dat soort dingen zou ik dan alleen in de kroeg doen samen op de plee..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of jij moet er toevallig bij zitten met je vinger in je kut.
Toevallig, maar het zou kunnen!
Ho there horseyquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef Tally het volgende:
Het gaat over Winkey en kasta..
kasta wil Winkey ook tot één van zijn bekende exen maken..
winkey wil nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
Veel lettertjes in dit topic... Is er nou al geneukt?
Dit is nog het voorspel. Sommige beesten draaien ook een tijdje om elkaar heen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
Nee wat een mietjes he..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef ShaoliN het volgende:
Was Tinkywinky nou die homo met dat handtasje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ho there horsey.
Zij wilde de strijd met me aangaan qua dominantie...
En nu weet ik uit ervaring dat paardrijdende vrouwen prettige ontwikkelde bovenbenen hebben, maar desondanks zal ik haar de gehele slaapkamer door bitchslappen..
.
Maar neuken, neh... De mental image van een bol propje als Tinkywinky met tijgerlegging is onuitwisbaar vrees ik.
Ik heb een dikke reet ja maar om me nu meteen als paard te bestempelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ho there horsey.
Zij wilde de strijd met me aangaan qua dominantie...
En nu weet ik uit ervaring dat paardrijdende vrouwen prettige ontwikkelde bovenbenen hebben, maar desondanks zal ik haar de gehele slaapkamer door bitchslappen..
.
Maar neuken, neh... De mental image van een bol propje als Tinkywinky met tijgerlegging is onuitwisbaar vrees ik.
Ja de paarse!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Was Tinkywinky nou die homo met dat handtasje?
Even zoeken...
Oh God, een josti.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Adelante het volgende:
je kunt d'r wel goed vastpakken bij die triangel.
En nog een relaxed DVD-tje kijken op die buikunit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Adelante het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef MUUS het volgende:
Dit is nog het voorspel. Sommige beesten draaien ook een tijdje om elkaar heen.
Kasta heeft uitgenodigd en zij heeft geaccepteerd. Nu is het wachten op de foto's..
"Daar schop ik mijn hond nog vanaf."quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:26 schreef Tally het volgende:
Ik heb een dikke reet ja maar om me nu meteen als paard te bestempelen![]()
Ach.. Niets wat een paar biertjes niet kan oplossen en die legging gaat toch uit..
En na afloop gewoon nog een keer!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:28 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig past er op ieder potje een dekseltje..quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Daar schop ik mijn hond nog vanaf.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |