quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Bijna, morgen een kijkenZet hem ook nu op MP, werkt misschien wat beter
![]()
Jij je kawa al verkocht
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
What hij zegtIOH is "EL Presidente"
Verdomde heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Als jij met te kort bedoelt dat het geen 100 dagen zijn is dat niet zo erg. Je doet dan de tweede klus er achteraan en komt zo aan je 100 dagen. In je scriptie zou je dan een vergelijking tussen de twee projecten kunnen maken en daaruit interessante conclusies trekken.
JAH ZEGGEEHH??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Heb er de kracht niet voor.
Vertel!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:mail van mijn examinator op school gehad vandaag...
ik had hem een document met planning gemailt, en in de mail gezet dat mijn opdracht te kort was... antwoord:
[..]geweldig die gast
morgen maar eens bellen met de motorzaak, want reageren op mail kunnen ze blijkbaar niet
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
JAH ZEGGEEHH??
we gaan hier geen gerard uithangen want dan blaas ik het topic weg![]()
![]()
![]()
Use the force and you will find your inner powersquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Heb er de kracht niet voor.
Niet iedereen, alleen ik, opm, en wb heeft er de laatste maand weer 4 verkocht geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
wtfis iedereen z'n motor aan het verkopen ofzo?
ik heb ook nog wel een gs'je in de aanbieding hoor![]()
Jij met je bassie, kies voor een echte ventquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
Ben ik dadelijk enigste met een motor samen met bazzie
LOLLERPWNAGEEEEEE1!!!11!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsssssssssss ben jij weer eens jaloers!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij met je bassie, kies voor een echte vent![]()
![]()
dat is dus nog 4 maanden hier blijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vertel!
Wat kunnen we hier uit opmaken?![]()
quote:
goed hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet iedereen, alleen ik, opm, en wb heeft er de laatste maand weer 4 verkocht geloof ik
Hoe heb je het verder daar aan de andere kant van de zee
sssst, niet door vertellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsssssssssss ben jij weer eens jaloers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hard werken kan later nog genoegquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
goed hoor
ben eindelijk echt aan het werk zal ik maar zeggenafgelopen maand heb ik eigenlijk geen flikker gedaan... had ook in een week gekunt
maar goed, we blijven bezig... ben nu weer ff alleen thuis, weet niet wanneer m'n huisgenote thuiskomt, dus ga zo maar kijken wat we te eten hebben....
morgen komen de ouders van mijn nederlandse huisgenoot, alleen komt hij zelf pas vrijdag weer terug
Doe maar stoer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef kratjuh het volgende:
tvp
nee, ik denk dat ik over 4 maanden maar weer eens terug naar Nederland kom... mag dat ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
En dan en dan?
Ga je dan naar het buitenland?
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
sssst, niet door vertellen![]()
[..]
Hard werken kan later nog genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |