We hebben nog 15 topics om hier over na te denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
Vet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef bleiblei het volgende:
Zooow hoe vet was dat... Zo ongeveer bij de Maasbrug iets voor Den Bosch kwam er echt een enorm noodweerfront aanzetten. Zag er echt super vet uit
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dattie al zijn halve leven met feb om gaat
Ga slapen manquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef febster het volgende:
Dadelijk op NLD 1 kijken hoe moswief zakt in Mestreech
en dan was ie nog nuchterquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dattie al zijn halve leven met feb om gaat
een wa?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef febster het volgende:
Dadelijk op NLD 1 kijken hoe moswief zakt in Mestreech
En gelijk heb jijquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef bleiblei het volgende:
Ach, ik kan tenminste genieten van de mooie dingen die ik tegenkom in mijn leven.
Sterker nog, ik zie ze tenminste. Itt tot 99% van de mensen die stoicijns zonder om zich heen te kijken door het leven rent.
Hoef ik niet eens stoned of knetterzat voor te zijn.
*beaamt*quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef bleiblei het volgende:
Ach, ik kan tenminste genieten van de mooie dingen die ik tegenkom in mijn leven.
Sterker nog, ik zie ze tenminste, die mooie dingen dan. Itt tot 99% van de mensen die stoicijns zonder om zich heen te kijken door het leven rent.
Heerlijke steek onder water weerquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef bleiblei het volgende:
Sterker nog, ik zie ze tenminste, die mooie dingen dan. Itt tot 99% van de mensen die stoicijns zonder om zich heen te kijken door het leven rent.
Eigenlijk wilde ik in Almere ff stukje opt "strand" lopen. Maar das alleen lekker als het droog is en niet geregend heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
En gelijk heb jij
Ik vind zulke natuurverschijnselen ook altijd heel mooi en zou het liefst even stoppen om te blijven kijken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef febster het volgende:
[..]
Heerlijke steek onder water weer
Ja maar jij "vergeet" dan telkens de eerste zin te zeggen. Iedereen anders had het mogen zeggen, alleen van jou had ik verwacht dat je wel beter wistquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
Ach, ik weet van jou dat jij het zonder drank of wiet ook wel ziet. Jij brengt het alleen extreem vaag elke keer omdat je dat soort dingen alleen op Fok komt melden als je gezopen/geblowd heb. Sue je eigen imago.
*boert chinees omhoog*quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik lach me ook altijd ziek als ik zie hoe vaak ik dingen als friet, pizza en pannekoeken voorbij zie komen in het "wat eten we vandaag" topique
Ik weet wel beter, maar tis veel te leuk om je op Fok! te stangenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar jij "vergeet" dan telkens de eerste zin te zeggen. Iedereen anders had het mogen zeggen, alleen van jou had ik verwacht dat je wel beter wistmaar ach ja..
Nee idd, ik zat zelfs te denken gister, (ik was 3 kilo afgevallen) je moet gaan carnavallen, erg goed voor de lijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook geen 20 kilo af te vallen
Stonedquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ooit eens een uur naar de maan staan kijken toen ik nog een krantenwijk had (ja, de mid-nineties)
Als ik een avond goed heb gezopen weeg ik steevast 1,5 kilo minder de volgende dag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef febster het volgende:
[..]
Nee idd, ik zat zelfs te denken gister, (ik was 3 kilo afgevallen) je moet gaan carnavallen, erg goed voor de lijn
Ach, ja, ik eet zo nu en dan eens pannenkoeken als ik alleen thuis ben. Heb nu eenmaal een wazige "pannenkoeken met jam en aardbeienkwark-tick". Denk dat ik dat ongeveer 1 keer per maand / 1 keer per 2 maanden eet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik lach me ook altijd ziek als ik zie hoe vaak ik dingen als friet, pizza en pannekoeken voorbij zie komen in het "wat eten we vandaag" topique
Weet ik, wat mijn moeder was gister jarig, en dus veel restjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een avond goed heb gezopen weeg ik steevast 1,5 kilo minder de volgende dag.
De dag daarop meestal 2 kilo meer.
Allemaal vochtverlies door de alcohol, maak je geen zorgen, over 3 dagen weeg je weer je oude gewicht
Zie PM.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef febster het volgende:
Dat imago hier boeit me geen reet anders deed ik het niet
Sterker nog, mijn imago boeit me sowieso niks
Het was ook geen persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ja, ik eet zo nu en dan eens pannenkoeken als ik alleen thuis ben. Heb nu eenmaal een wazige "pannenkoeken met jam en aardbeienkwark-tick". Denk dat ik dat ongeveer 1 keer per maand / 1 keer per 2 maanden eet.
Pizza eet ik vaker... is Vick gek op. Ik eet meestal een vrij kleine pizza en wat sla oid... dan is het nieteens zo vreselijk slecht. Morgen weer een beetje "corrigeren" voor vandaag, iets van groente en een stukje kip. Ook lekker![]()
en en en en Juup en ikke!!! Wij eten doorgaans ook serieus heul gezond! Vanaaf hadden we zelfs andijviequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was ook geen persoonlijke aanval
Jij eet bijna het gezondst van allemaal, samen met mij dan![]()
Saaaaiquote:
Stampot of gewoon?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en en en en Juup en ikke!!! Wij eten doorgaans ook serieus heul gezond! Vanaaf hadden we zelfs andijvie
En ik neem zo nog wat chineesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en en en en Juup en ikke!!! Wij eten doorgaans ook serieus heul gezond! Vanaaf hadden we zelfs andijvie
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was ook geen persoonlijke aanval
Jij eet bijna het gezondst van allemaal, samen met mij dan![]()
jamaar jamaar jullie zitten niet op dieetwebforumquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar jamaar jullie zitten niet op dieetwebforum
Das lekkerquote:
Dat hebben wij ook niet nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar jamaar jullie zitten niet op dieetwebforum
Jij bent de bom!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook niet nodig
Nog een halve kilo, dan ben ik 30 kilo afgevallen
Ik bedoelde het PM gebeurenquote:
Gekookte andijvie is heerlijk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Das lekkerEr zijn veel oudjes die dat gewoon eten (of rauw) en dat lijkt me echt smerig
Ghehehehequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent de bom!!
Go Duchess go!!
Ik vind het persoonlijk iets te bitterquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gekookte andijvie is heerlijk!
Mja, ik ben dan ook een veggie-fanatic
Wrom?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef febster het volgende:
Ik blijf trouwens Maastricht echt de mooiste stad van NL vinden
Ieder zijn/haar voorkeur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:54 schreef febster het volgende:
Ik blijf trouwens Maastricht echt de mooiste stad van NL vinden
Sfeer, qua bouw, qua historie, taaltje&mensen etcquote:
Nee het taaltje dat je in Almere hoortquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef bleiblei het volgende:
Dat taaltje is rete irritant juist. De stad zelf is wel erg mooi idd.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef bleiblei het volgende:
Dan geef je ook een voorbeeld.
Het eerste wat ik dacht toen ik de trein uitstapte in Almere was "omg. Hier wil ik noooooit gaan wonen".
In het begin wel jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:03 schreef bleiblei het volgende:
Dat taaltje is rete irritant juist. De stad zelf is wel erg mooi idd.
da's toch niks om je voor te schamen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind Amsterdam wel okee, alleen jammer van de arrogantie daaro.
Rotterdam heeft ook wel wat. Alleen jammer van het volk daaro.
Utrecht is ook okee, ik raak er alleen consequent de weg kwijt met de auto
Maar eigenlijk is Eindhoven voorlopig wel prima voor mij.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bovendien zijn hier de leuke vrouwen
Die 2 bedoel jequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch niks om je voor te schamen?
En als we groot en rijk zijn kopen we een leuk onderkomen in NY en Parijsquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's toch niks om je voor te schamen?
Nee, die mutsen uit maastrichtquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef febster het volgende:
[..]
Die 2 bedoel je. Ehv is tof, maar als er iets matig is aan ehv zijn het de vrouwen
uiteraard, en een zelfontworpen eiland bij dubaiquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als we groot en rijk zijn kopen we een leuk onderkomen in NY en Parijs.
Laat me raden, in de vorm van "Toogmakker" ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, en een zelfontworpen eiland bij dubai![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef febster het volgende:
Ooh, het enige nadeel aan Mestreech is de locatie. Het had eigenlijk op de plek van Utrecht of Den Bosch moeten liggen, het ligt zo pokke ver zuidelijk.
Zeiklulquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef febster het volgende:
[..]
Die 2 bedoel je. Ehv is tof, maar als er iets matig is aan ehv zijn het de vrouwen
Die zijn (over het algemeen) wel relaxed jaquote:
ow, stoort het je?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef febster het volgende:
[..]
Laat me raden, in de vorm van "Toogmakker" ?
Domme niet bijster intelligente nep duitsers.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:13 schreef febster het volgende:
[..]
Die zijn (over het algemeen) wel relaxed ja
Neh, dat is voor protsersquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, en een zelfontworpen eiland bij dubai![]()
Mwaah, ken echt geen 1 interessante vrouw in Ehv, ken er niks aan doen. Maar vrouwen hebben het juist makkelijk in Ehv, veeeeeel mannenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeiklul
Eindhoven heeft heerlijke meskes, dat die niet op jou vallen is natuurlijk niet mijn fout
Hey, maar tegen Feb zijn ze relaxedquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Domme niet bijster intelligente nep duitsers.
zei hij, die altijd "sjans" heeft, ellelange verhalen ophangt over hoe hij altijd half wordt aangerand, maar nooit scoortquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:11 schreef febster het volgende:
[..]
Huh?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, stoort het je?
zal ik mijn sig dan maar aanpassen?
Zegt op zich ook al weer voldoendequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey, maar tegen Feb zijn ze relaxed.
Dan ligt het probleem niet bij de vrouwen maar bij iemand andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef febster het volgende:
[..]
Mwaah, ken echt geen 1 interessante vrouw in Ehv, ken er niks aan doen. Maar vrouwen hebben het juist makkelijk in Ehv, veeeeeel mannen
nee, en jij bent de hoofdprijs wou je zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef febster het volgende:
[..]
Mwaah, ken echt geen 1 interessante vrouw in Ehv, ken er niks aan doen. Maar vrouwen hebben het juist makkelijk in Ehv, veeeeeel mannen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
zei hij, die altijd "sjans" heeft, ellelange verhalen ophangt over hoe hij altijd half wordt aangerand, maar nooit scoort
tuurlijk feb....vooral kritisch blijven!![]()
Jaja natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
zei hij, die altijd "sjans" heeft, ellelange verhalen ophangt over hoe hij altijd half wordt aangerand, maar nooit scoort
tuurlijk feb....vooral kritisch blijven!![]()
Stoppen aubquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, en jij bent de hoofdprijs wou je zeggen
sorry hoor, maar soms zeg je echt rare dingen
DAT ZEG IK NIET... ik ben juist zeker NIET de hoofdprijs... maar goed, lekker lezen wat je wilt lezen natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, en jij bent de hoofdprijs wou je zeggen
sorry hoor, maar soms zeg je echt rare dingen
PMquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef febster het volgende:
[..]
Jaja natuurlijk, again, mijn verhalen over vrouwen zet ik niet op fok neer... Plus als ik 1x zeg dat met carnval vrouwen meer aan je kont zeggen noem ik dat geen aanranden, en quote mij eens waar ik zeg dat ik "altijd" sjans heb?
Zo letterlijk meende ik het ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:18 schreef febster het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NIET... ik ben juist zeker NIET de hoofdprijs... maar goed, lekker lezen wat je wilt lezen natuurlijk
Met van die gave ramenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nja, penthouse aan de rand van central park will do
Sterf je in ieder geval lachendquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stoppen aubik stik bijna in het chinees eten.
Diesaain hontquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met van die gave ramen. En dan gaan we met onze designhond en ipod een rondje om die vijver joggen elke ochtend
.
Wel in counterclockwise direction, anders mag het nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met van die gave ramen. En dan gaan we met onze designhond en ipod een rondje om die vijver joggen elke ochtend
.
Maar ik wil nog niet doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterf je in ieder geval lachend
Is dat schoorsteentje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef amaranta het volgende:
iemand die ik ken heeft 2 honden
guccien barbosa
ze wilde eigenlijk bentley voor de 2de maar dat ging niet meer
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, haar hond heet gabber
nee het is de schoonzus van 'je ex'
Of in een vies glas.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een glas bier in een te koud glas
je kan ook ff je vinger in je keel stekenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb last van pannenkoeken oprispingen.![]()
Ik wou dat ik niet zo'n "vark" was en gewoon de helft had weggegooit.
Wedden dat mijn lichaam nu ook nog eens besluit het geheel om te zetten in buikvet.![]()
Is me nog nooit gelukt... pogingen genoeg... maar kotsen... ho maar!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook ff je vinger in je keel steken
6 liter water drinken, dan komt het vanzelfquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt... pogingen genoeg... maar kotsen... ho maar!Zelfs dat kan ik niet.
![]()
Teveel water drinken ga je dood van. En 4,5 liter achter elkaar kan al dodelijk zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 liter water drinken, dan komt het vanzelf![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 liter water drinken, dan komt het vanzelf![]()
Teveel pannenkoeken ook, geloof ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel water drinken ga je dood van.
http://superkuiken.web-log.nl/superkuiken/tipstrucjes/index.htmlquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is me nog nooit gelukt... pogingen genoeg... maar kotsen... ho maar!Zelfs dat kan ik niet.
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Teveel pannenkoeken ook, geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb last van pannenkoeken oprispingen.![]()
Ik wou dat ik niet zo'n "vark" was en gewoon de helft had weggegooit.
Wedden dat mijn lichaam nu ook nog eens besluit het geheel om te zetten in buikvet.![]()
daarom, dan moet je wel kotsenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teveel water drinken ga je dood van. En 4,5 liter achter elkaar kan al dodelijk zijn.
Mijn foto, wat doe je?quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, dan moet je wel kotsen
ik heb het overigens niet nodig, ik kan zelfs kotsen zonder alcohol of vinger in mijn keelquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voordat je kunt overgeven ben je al bewusteloos, met dood tot gevolg. Daarna loop je wel leeg
Ik niet, ben ik best wel blij mee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het overigens niet nodig, ik kan zelfs kotsen zonder alcohol of vinger in mijn keel
ah, het anameisjeswebplokkiequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef DuchessX het volgende:
[..]
http://superkuiken.web-log.nl/superkuiken/tipstrucjes/index.html![]()
http://starvationinsilence.punt.nl/index.php![]()
Nee, jouw bouw beantwoordt niet echt aan dat ideaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet omdat ik zelf zo ben overigens,
Nu geil?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:54 schreef r8ality het volgende:
Yeah. Net wezen zwemmen. Terwijl buiten de de sneeuwstorm doorraasde, keken we vanuit het zwembad naar het alsmaar witter wordende landschap. Geniaal.
Oh en kleedhokjes? Welke kleedhokjes? Bij de mannen niet nodig heur hier. Eén groot schwanzenfest
je hoeft dus niet graatmager te zijn om anorexia te hebben hequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, jouw bouw beantwoordt niet echt aan dat ideaal.
In R8al's belevingswereld welquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft dus niet graatmager te zijn om anorexia te hebben he
Helaas wordt 't wel pas vaak door artsen onderkend als iemand een BMI<17 heeft. De eerste 30 kg kun je er rustig af anorexen voor iemand ingrijpt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft dus niet graatmager te zijn om anorexia te hebben he
Wil je dat ik er zo uit zie dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In R8al's belevingswereld wel.
Die bouw komt overigens vanzelf wel als je het lang genoeg vol houdt... Toch?![]()
Bouw verander je weinig aan met niet eten. Je teert je vet en spieren op, maar ik heb nog nooit van een geval gehoord waarbij het skelet smaller werd door niet te eten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In R8al's belevingswereld wel.
Die bouw komt overigens vanzelf wel als je het lang genoeg vol houdt... Toch?![]()
Wel zwakker door osteoporose.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bouw verander je weinig aan met niet eten. Je teert je vet en spieren op, maar ik heb nog nooit van een geval gehoord waarbij het skelet smaller werd door niet te eten.![]()
Als jij van <40-ers met teveel haar en een slappe schwanz geil wordt prima hoor, maar ik nietquote:
Ghe, jij gelooft zeker ook stellig in "I'm not fat, I'm just big boned"quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bouw verander je weinig aan met niet eten. Je teert je vet en spieren op, maar ik heb nog nooit van een geval gehoord waarbij het skelet smaller werd door niet te eten.![]()
Eigenlijk vind ik jou er veel mooier uit zien dan al die sprietenmeisjes zonder vorm of uitstraling. Blijkbaar mag je er tegenwoordig als vrouw niet meer vrouwelijk uit zien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je dat ik er zo uit zie dan?
Anorexia is een psychische aandoening en kun je derhalve niet aflezen aan iemands uiterlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als jij van <40-ers met teveel haar en een slappe schwanz geil wordt prima hoor, maar ik niet.
Daarbij, is anorexia (vind ik) pas anorexia als het vel over been is. Anders heet het gewoon snel afvallen.
Ik vind dat zelf ook. Gelukkig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik jou er veel mooier uit zien dan al die sprietenmeisjes zonder vorm of uitstraling. Blijkbaar mag je er tegenwoordig als vrouw niet meer vrouwelijk uit zien.![]()
Ik zou al heel tevreden zijn als ik jou gewicht/ figuur had!![]()
Erg hé, die sites?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, het anameisjeswebplokkie
zijn er heel veel van, ik ken ze bijna allemaal
Niet omdat ik zelf zo ben overigens, puur uit fascinatie
Ik ben -helaas- beide...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, jij gelooft zeker ook stellig in "I'm not fat, I'm just big boned".
Dat is net zoveel als jij bijna afgevallen bent.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Erg hé, die sites?![]()
Pas het boek van Sofie Loots gelezen over haar strijd tegen anorexia. Ze woog op een gegeven moment nog maar 32 kg...pfff![]()
Is 32 kilo niet het gewicht van een 8 jarig kind ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is net zoveel als jij bijna afgevallen bent.
quote:Wees erg precies in het verwijderen van vetrandjes die aan uw kip, rund of varkensvlees zitten. Van gevogelte altijd het vel verwijdert voor u begint te eten
30 kilo is een normaal gewicht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is 32 kilo niet het gewicht van een 8 jarig kind ofzo?
OMGquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef amaranta het volgende:
kan hier niet een algeheel verbod op komen, wat een kutsites
[..]
quote:Laat uw tafelgenoten hun bord meteen na de maaltijd schoonmaken om u de kans te ontnemen nog even met een vinger door de jus te gaan. Het kan soms erg moeilijk zijn af te slanken.
Moet je aan je geliefde vragen, die komt er meequote:
quote:Kunt u borduren, werk dan na een begane zonde aan een spreuk die gaat 'Een minuut in de mond een uur in de maag, de rest van uw leven op uw heupen' (buik) of 'Van eten krijg ik het op mijn heupen' of 'Bezint eer gij begint' (voor in de koelkast) kunt u niet handwerken schrijf deze dan met koeienletters op borden. Zet dit bord op een duidelijke plaats in huis.
Ik ben daar niet vatbaar voor, ik ben veilig, ik maak me meer zorgen over onzekere 14-jarigen die op die sites terecht komenquote:
Ik ben helaas meer het type dat emoties weg(vr)eetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar niet vatbaar voor, ik ben veilig, ik maak me meer zorgen over onzekere 14-jarigen die op die sites terecht komen
Da's meer taboe, hoewel jongetjes meestal over andere dingen onzeker zijn. En vaak al graatmager van zichzelf zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef DuchessX het volgende:
Toch zie je bijna geen mannelijke anorexanten.
Welke fotoquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef amaranta het volgende:
ik ben ooit eens geholpen door een kerel bij de h&m ofzo, en ik denk dat als ik al mn duim bij mn pink hou, zn taille daartussen paste...........wat was die mager.....en dan droeg van die strakke kleren om het te accentueren.......vreselijk
maareh, duchessx, kun je die foto weghalen vind het enorm naar om daar naar te kijken
En wie heeft die gepostquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef amaranta het volgende:
die foto die hier een paar posts boven staat, van die meid die aan het poseren is in dr skelet
Een beroemdheid in de familyquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef bleiblei het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/9541 Mijn zusje!![]()
Of gewoon niet steeds gaan kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon ff doorspammen, issie zo weg
Dat zou ik kunnen doen jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef amaranta het volgende:
juup je kan ook gewoon zeggen dat ik me vergewis en dat de foto door sq is gepost.
Heeft alleen geen piemel (als het goed is).quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
ze lijkt op je blieblei
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft alleen geen piemel (als het goed is).
Mss wel een voorbinddinges.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeft alleen geen piemel (als het goed is).
Vertelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Zou me niet eens heel erg verbazen![]()
Ik maakte ook maar een grapje liefiequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Does ff normaal zeg![]()
.
Mijn zusje heeft een vriend en voorzover ik weet keept ie niet voor ADO, dus dat loopt wel los.
Iemand trouwens een idee hoe je dat filmpje kan rippen?.
zoiets?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:46 schreef amaranta het volgende:
of ze heeft een extreem grote clitoris die op een piemel lijkt
Anyway tis gross.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
volgens mij is dat een piemel die op een clit lijkt en niet een clit die op een piemol lijkt
Nee, het is echt een klit, er wordt ook een penis in de onderliggende vagina gepropt als je goed kijktquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef amaranta het volgende:
volgens mij is dat een piemel die op een clit lijkt en niet een clit die op een piemol lijkt
Je moet dat ding niet zo weg moffelen tussen al die flappenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel makkelijk beffen, kunnen de mannen 'm echt niet meer missen
Jij weet m wel te vinden andersquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moet dat ding niet zo weg moffelen tussen al die flappen.
Ik heb liever chocomelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef amaranta het volgende:
verrek, ja, het is een clitomel. Van een amorf ofzo.
Liefst met, maar dan moet het niet van die goedkope spuitbussenslagroom zijnquote:
auwquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef ArTiC het volgende:
Ik zou eerst die piercing eruit rukken..gatver wat een lelijk ding
Ik heb niet zo heel veel vergelijkingsmateriaal (quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
maar even een serieuze vraag aan de mannen: hoe zou je reageren als je met een meid in bed belandde die zo'n clit had?
Van die slagroom uit een pakje waar je zelf suiker bij moet doen en die je met de mixer moet opkloppen...lekker stijfffffquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Liefst met, maar dan moet het niet van die goedkope spuitbussenslagroom zijn.
En waar leid je dat nou weer uit af?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
... Ws. is betreffend object ook wel iets zwaarder in omvang dan wat ik normaal graag ik bed tegenkom, dus tsja...
Ja klopt, hoe dikker de vrouw, hoe dikker en langer de clit. Das bij mannen en piemels namelijk ook zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel vergelijkingsmateriaal (:')), maar echt leuk ziet het er niet uit. Ws. is betreffend object ook wel iets zwaarder in omvang dan wat ik normaal graag ik bed tegenkom, dus tsja...
Jij sext alleen in het donker?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef bleiblei het volgende:
Zie je nix van int donker.
Ik heb een keer een klitbijter meegemaakt. Need I say more?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heb jij een intiempiercing of veel inlevingsvermogen?![]()
Ik ben helegaar niet dikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe dikker de vrouw, hoe dikker en langer de clit. Das bij mannen en piemels namelijk ook zo(spontaan medelijden krijgt met Danpy)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe dikker de vrouw, hoe dikker en langer de clit. Das bij mannen en piemels namelijk ook zo(spontaan medelijden krijgt met Danpy)
spontaan medelijden krijgt met duchessquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een keer een klitbijter meegemaakt. Need I say more?![]()
Wees blij dat je het fenomeen niet kent.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef amaranta het volgende:
klitbijter?
De pret was er inderdaad snel afquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef r8ality het volgende:
Die flikker je toch van 4-hoog het raam uit zeker.
Auw, of niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef amaranta het volgende:
ik wil het niet visualiseren, ik wil het niet visualiseren
klitkut ,te laat
Sweden does weird things with youquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef r8ality het volgende:
Ik ben aan het zuipen, ik begin al op Feb te lijken.
Wat betekend dat in het zweeds? Bijten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef r8ality het volgende:
Officieel is het volgens mij fröbelen.
auwquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat betekend dat in het zweeds? Bijten?
quote:U hebt gezocht op frobelen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
frö·be·len (onov.ww.)
1 vrijblijvend bezig zijn => knutselen
*hap*hap*hap*quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
auwik had er niet over moeten beginnen
ja...een beetje vrijblijvend over die klit wrijvenquote:
quote::U hebt gezocht op frobelen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
frö·be·len (onov.ww.)
1 vrijblijvend bezig zijn => kutselen
wat, onovertreffelijk werkwoord?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef r8ality het volgende:
Jullie lezen ook allemaal alleen maar knutselen.
Juist die eerste omschrijving is briljant.
Ik zit aan de cola, genoeg alcohol gehad voor een jaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef r8ality het volgende:
Ik ben aan het zuipen, ik begin al op Feb te lijken.
ok...bij deze is die afspraak gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola, genoeg alcohol gehad voor een jaar
oftewel, jij staat zaterdag weer te tanken in de bostonquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola, genoeg alcohol gehad voor een jaar
Yepquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oftewel, jij staat zaterdag weer te tanken in de boston
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat, onovertreffelijk werkwoord?
Johquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal werk je toch wel naar een doel toe als je daar mee bezig bent
Ik heb liever dat ze vrijblijvend aan mijn piemel hangtquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef r8ality het volgende:
Jullie lezen ook allemaal alleen maar knutselen.
Juist die eerste omschrijving is briljant.
Met mijn volle gewicht? Trekt -ie dat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vrijblijvend aan mijn piemel hangt.
Dan moet je vragen of ze ff aan je piemel wil fröbelenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vrijblijvend aan mijn piemel hangt.
Dan kun je toch nog vrijblijvend bezig zijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meestal werk je toch wel naar een doel toe als je daar mee bezig bent
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog vrijblijvend bezig zijn.
Ja, maar dat ding bij mij heet geen clit, ik weet niet hoe dat bij jou zit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog vrijblijvend bezig zijn.
Allereerst bijna stikken in m'n bier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met mijn volle gewicht? Trekt -ie dat?
Hoe dan? Prinses Juliana?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar dat ding bij mij heet geen clit, ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Hij trekt, ik zuigquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Allereerst bijna stikken in m'n bier.
Tweeds: Jij moet trekken. Niet hij.
Ok.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij trekt, ik zuiggoede taakverdeling
Willen wij al deze details wel weten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij trekt, ik zuiggoede taakverdeling
jullie denken meteen vieze dingenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Willen wij al deze details wel weten?![]()
Leg uit leg uit!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie denken meteen vieze dingen
Mooi letterlijk naar het Engels vertaaldquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sweden does weird things with you
Gek hequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jullie denken meteen vieze dingen
babbelvisquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mooi letterlijk naar het Engels vertaald[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb houdt meer van trekdrop en ik meer van chupachups
Heb je daar babbelvis voor nodig?quote:
Slik je die zooi van de chupachup ook door?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb houdt meer van trekdrop en ik meer van chupachups
Nee, ze had het gewoon fout vertaald en nu doet ze alsof ze het met babbelvis gedaan heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heb je daar babbelvis voor nodig?.
welke zooi?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Slik je die zooi van de chupachup ook door?.
.
Die discussie hebben we al een keer gevoerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Slik je die zooi van de chupachup ook door?.
.
Bijdehant, je hoeft mij echt niets te vertellen over correct engels hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, ze had het gewoon fout vertaald en nu doet ze alsof ze het met babbelvis gedaan heeft![]()
Liever op je tieten?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al een keer gevoerd
quote:
Het was een grapje... jij zo-goed-als-maagd!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef r8ality het volgende:
Daarbij, zever Floris, was het totaal niet serieus Engels bedoeld..
Bek houe.
Jij komt echt iets te kort... volgens mij raak je alleen maar nóg meer gefrustreerd nu er allemaal wulpse blonde deernes in je omgeving rondhuppelenquote:
Shut-up, nep-rokertquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was een grapje... jij zo-goed-als-maagd!
Dude. Hoe serieus denk je dat ik dat meen? Men, al zou SQ nu naar Zweden vliegen en zeggen "ram em maar in m'n kont" , dan zou ik het nog niet doenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij komt echt iets te kort... volgens mij raak je alleen maar nóg meer gefrustreerd nu er allemaal wulpse blonde deernes in je omgeving rondhuppelen![]()
Nee?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dude. Hoe serieus denk je dat ik dat meen? Men, al zou SQ nu naar Zweden vliegen en zeggen "ram em maar in m'n kont" , dan zou ik het nog niet doen.
He verdommequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dude. Hoe serieus denk je dat ik dat meen? Men, al zou SQ nu naar Zweden vliegen en zeggen "ram em maar in m'n kont" , dan zou ik het nog niet doen.
Ik moet zeker 6 maal per dag een klein iets eten. Ik eet nu een geroosterd kadetje met oude kaas.quote:
Why not?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |