We hebben nog 15 topics om hier over na te denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
Vet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:13 schreef bleiblei het volgende:
Zooow hoe vet was dat... Zo ongeveer bij de Maasbrug iets voor Den Bosch kwam er echt een enorm noodweerfront aanzetten. Zag er echt super vet uit
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dattie al zijn halve leven met feb om gaat
Ga slapen manquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef febster het volgende:
Dadelijk op NLD 1 kijken hoe moswief zakt in Mestreech
en dan was ie nog nuchterquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dattie al zijn halve leven met feb om gaat
een wa?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef febster het volgende:
Dadelijk op NLD 1 kijken hoe moswief zakt in Mestreech
En gelijk heb jijquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef bleiblei het volgende:
Ach, ik kan tenminste genieten van de mooie dingen die ik tegenkom in mijn leven.
Sterker nog, ik zie ze tenminste. Itt tot 99% van de mensen die stoicijns zonder om zich heen te kijken door het leven rent.
Hoef ik niet eens stoned of knetterzat voor te zijn.
*beaamt*quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef bleiblei het volgende:
Ach, ik kan tenminste genieten van de mooie dingen die ik tegenkom in mijn leven.
Sterker nog, ik zie ze tenminste, die mooie dingen dan. Itt tot 99% van de mensen die stoicijns zonder om zich heen te kijken door het leven rent.
Heerlijke steek onder water weerquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef bleiblei het volgende:
Sterker nog, ik zie ze tenminste, die mooie dingen dan. Itt tot 99% van de mensen die stoicijns zonder om zich heen te kijken door het leven rent.
Eigenlijk wilde ik in Almere ff stukje opt "strand" lopen. Maar das alleen lekker als het droog is en niet geregend heeftquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
En gelijk heb jij
Ik vind zulke natuurverschijnselen ook altijd heel mooi en zou het liefst even stoppen om te blijven kijken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef febster het volgende:
[..]
Heerlijke steek onder water weer
Ja maar jij "vergeet" dan telkens de eerste zin te zeggen. Iedereen anders had het mogen zeggen, alleen van jou had ik verwacht dat je wel beter wistquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
Ach, ik weet van jou dat jij het zonder drank of wiet ook wel ziet. Jij brengt het alleen extreem vaag elke keer omdat je dat soort dingen alleen op Fok komt melden als je gezopen/geblowd heb. Sue je eigen imago.
*boert chinees omhoog*quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik lach me ook altijd ziek als ik zie hoe vaak ik dingen als friet, pizza en pannekoeken voorbij zie komen in het "wat eten we vandaag" topique
Ik weet wel beter, maar tis veel te leuk om je op Fok! te stangenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar jij "vergeet" dan telkens de eerste zin te zeggen. Iedereen anders had het mogen zeggen, alleen van jou had ik verwacht dat je wel beter wistmaar ach ja..
Nee idd, ik zat zelfs te denken gister, (ik was 3 kilo afgevallen) je moet gaan carnavallen, erg goed voor de lijnquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook geen 20 kilo af te vallen
Stonedquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ooit eens een uur naar de maan staan kijken toen ik nog een krantenwijk had (ja, de mid-nineties)
Als ik een avond goed heb gezopen weeg ik steevast 1,5 kilo minder de volgende dag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef febster het volgende:
[..]
Nee idd, ik zat zelfs te denken gister, (ik was 3 kilo afgevallen) je moet gaan carnavallen, erg goed voor de lijn
Ach, ja, ik eet zo nu en dan eens pannenkoeken als ik alleen thuis ben. Heb nu eenmaal een wazige "pannenkoeken met jam en aardbeienkwark-tick". Denk dat ik dat ongeveer 1 keer per maand / 1 keer per 2 maanden eet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik lach me ook altijd ziek als ik zie hoe vaak ik dingen als friet, pizza en pannekoeken voorbij zie komen in het "wat eten we vandaag" topique
Weet ik, wat mijn moeder was gister jarig, en dus veel restjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een avond goed heb gezopen weeg ik steevast 1,5 kilo minder de volgende dag.
De dag daarop meestal 2 kilo meer.
Allemaal vochtverlies door de alcohol, maak je geen zorgen, over 3 dagen weeg je weer je oude gewicht
Zie PM.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef febster het volgende:
Dat imago hier boeit me geen reet anders deed ik het niet
Sterker nog, mijn imago boeit me sowieso niks
Het was ook geen persoonlijke aanvalquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, ja, ik eet zo nu en dan eens pannenkoeken als ik alleen thuis ben. Heb nu eenmaal een wazige "pannenkoeken met jam en aardbeienkwark-tick". Denk dat ik dat ongeveer 1 keer per maand / 1 keer per 2 maanden eet.
Pizza eet ik vaker... is Vick gek op. Ik eet meestal een vrij kleine pizza en wat sla oid... dan is het nieteens zo vreselijk slecht. Morgen weer een beetje "corrigeren" voor vandaag, iets van groente en een stukje kip. Ook lekker![]()
en en en en Juup en ikke!!! Wij eten doorgaans ook serieus heul gezond! Vanaaf hadden we zelfs andijviequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was ook geen persoonlijke aanval
Jij eet bijna het gezondst van allemaal, samen met mij dan![]()
Saaaaiquote:
Stampot of gewoon?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en en en en Juup en ikke!!! Wij eten doorgaans ook serieus heul gezond! Vanaaf hadden we zelfs andijvie
En ik neem zo nog wat chineesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en en en en Juup en ikke!!! Wij eten doorgaans ook serieus heul gezond! Vanaaf hadden we zelfs andijvie
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was ook geen persoonlijke aanval
Jij eet bijna het gezondst van allemaal, samen met mij dan![]()
jamaar jamaar jullie zitten niet op dieetwebforumquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar jamaar jullie zitten niet op dieetwebforum
Das lekkerquote:
Dat hebben wij ook niet nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar jamaar jullie zitten niet op dieetwebforum
Jij bent de bom!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook niet nodig
Nog een halve kilo, dan ben ik 30 kilo afgevallen
Ik bedoelde het PM gebeurenquote:
Gekookte andijvie is heerlijk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Das lekkerEr zijn veel oudjes die dat gewoon eten (of rauw) en dat lijkt me echt smerig
Ghehehehequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent de bom!!
Go Duchess go!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |