Dat schreef ik al eerder, Peter is nooit te beroerd om mensen te 'ondervragen' en om de oren te slaan met voorbeelden als het gaat om eerlijkheid, en dat gaat ook over privé, dát bedoel ik er mee. Wat hij zelf buiten het echtelijk bed uitvreet moet hij zelf weten maar dit heeft wel degelijk te maken met z'n vak als onderzoeksjournalist. Maar goed, als iemand daar anders over denkt, so what, zo denk ik er over.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
Suko, wat heeft buiten de deur neuken in hemelsnaam met criminele acitiviteiten te maken? Tenminste, ik heb Peter R. criminelen nooit aan de tand horen voelen over hun maîtresses.
oh, ik dacht dat ze 36/37 was , vandaar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze schelen 17 jaar, hij is 49, zij 32.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:18 schreef Suko het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om z'n reputatie, van een persoon die achter waarheden wil komen. Situatie: Peter heeft een interviewtje met een 'verdacht' persoon die beweerd eerlijk te zijn. Peter confronteert hem met een minnares en concludeert dat zoiets toch niet echt eerlijk is. 'Verdacht' persoon zou kunnen zeggen, ho ff, kijk naar je eigen, moet jij nodig zeggen! Ook zou hij kunnen zeggen dat zoiets privé is, iets wat Peter ook stellig over z'n eigen situatie beweerd. En zo kan ik nog wel wat dingetjes verzinnen die de integriteit van Peter hebben aangetast. Als hij nou entertainer was ligt het ietsje anders (dat snollebolt met Jan en alleman daar in in 't Gooi) maar iemand die tot in den treure zit te wroeten in het privé van een ander (terecht of niet) om waarheden te vinden heeft in mijn ogen z'n geloofwaardigheid verloren door zelf te stellen dat zulke dingen privé zijn.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:49 schreef Suko het volgende:
En jij?
(Indringende blik) “Ik val op blond.”
Of moet hij voortaan behalve zijn vrouw ook Suko inlichten?quote:Het is maar goed dat Peter R. de Vries een open huwelijk heeft en zijn vrouw alles vertelt over zijn escapades, want anders zou Jacqueline De Vries vandaag waarschijnlijk onaangenaam verrast zijn door de onthulligng dat haar man al weer een andere bijvrouw heeft
lachen, tochquote:
sorry, hoor, meneer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelukkig gaf je er een legenda bij Milagro.
Als je Prive en Story ook tot de onderzoeksjournalistiek rekentquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:27 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat schreef ik al eerder, Peter is nooit te beroerd om mensen te 'ondervragen' en om de oren te slaan met voorbeelden als het gaat om eerlijkheid, en dat gaat ook over privé, dát bedoel ik er mee. Wat hij zelf buiten het echtelijk bed uitvreet moet hij zelf weten maar dit heeft wel degelijk te maken met z'n vak als onderzoeksjournalist. Maar goed, als iemand daar anders over denkt, so what, zo denk ik er over.(zou hij overigens nog meer te verbergen hebben...?)
Sorry? Pissig? Ik kan me niet herinneren pissig te zijn geweest?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef milagro het volgende:
[..]
sorry, hoor, meneer.
nog steeds pissig?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Als je Prive en Story ook tot de onderzoeksjournalistiek rekentheb je gelijk, anders is het geswets
![]()
hij is niet oneerlijk bezig als dat binnen zijn huwelijk toegestaan is, om buiten het huwelijk te rommelen met anderen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:27 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat schreef ik al eerder, Peter is nooit te beroerd om mensen te 'ondervragen' en om de oren te slaan met voorbeelden als het gaat om eerlijkheid, en dat gaat ook over privé, dát bedoel ik er mee. Wat hij zelf buiten het echtelijk bed uitvreet moet hij zelf weten maar dit heeft wel degelijk te maken met z'n vak als onderzoeksjournalist. Maar goed, als iemand daar anders over denkt, so what, zo denk ik er over.(zou hij overigens nog meer te verbergen hebben...?)
Ja daar wil ik wel een wierrookje mee opsteken zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:05 schreef static het volgende:
Vind het wel een lekker ding. Die Smit dan.
Als dat zou kunnen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarnaast... hoezo zou hij niet eerlijk zijn... uit de OP
[..]
Of moet hij voortaan behalve zijn vrouw ook Suko inlichten?
True, valt nog best mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ze 36/37 was , vandaar.
en Peter ziet er goed uit voor een bijna vijftiger
niet mijn type, maar toch, geen ouwe lul om te zien
Peter heeft zelf een en ander niet ontkend hoor alhoewel hij zelf geen namen heeft genoemd. Open en eerlijk huwelijk en hij vertelt haar alles op de vraag of hij een minnares had (ging over de emails die gevonden zijn op zijn laptop), logisch dat dan de gossip-media 'los' gaat, maar lees even wat berichten terug in dit topic. (halverwege)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Als je Prive en Story ook tot de onderzoeksjournalistiek rekentheb je gelijk, anders is het geswets
![]()
Alhoewel ik op mannen val zie ik wel waarom mannen op haar 'vallen,' letterlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:05 schreef static het volgende:
Vind het wel een lekker ding. Die Smit dan.
Hij begrijpt niet waar het onsmakelijk gewroet in hun priveleven voor dientquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:10 schreef Suko het volgende:
Privémening: De vermeende vriendin van Peter R.
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Wat een commotie rond Peter R. de Vries. Een illegaal kijkje in zijn e-mails – omdat een vreemde computer waarin hij zijn mail ophaalde per ongeluk zijn wachtwoord onthield – zorgde de afgelopen week voor allerlei onthullingen over zijn privéleven. De 50-jarige misdaadverslaggever zou er een open huwelijk op na houden en behalve echtgenote Jacqueline een vriendin hebben. Eergisteren kwam haar naam naar buiten: boekenrecensente Susan Smit, onder meer elke woensdag te zien in Goedemorgen Nederland.
De roddelkonten onder ons wilden natuurlijk precies weten wat voor soort vriendin de 32-jarige Susan voor Peter is. Ligt de misdaadverslaggever wel eens met haar in bed of voeren ze intellectuele gesprekken over de slinger van de Franse filosoof Foucault, of iets anders hoogdravends? Doorgewinterd als Peter is, maakte hij de verwarring gisteren alleen maar groter met mistige commentaren. Waar ook Susan overigens wat van kan. Zij vertelde "dat Peter nog nooit iets fout heeft gedaan” en voegde eraan toe "dat ze nog nooit van haar leven in een motel is geweest”.
Peter en zijn vrouw Jacqueline kwamen met een nog langer statement. Letterlijk: „Jacqueline en ik begrijpen niet waar dit onsmakelijke gewroet in ons privéleven voor dient. Het zijn zaken die niemand iets aangaan. We doen niets wat verboden is of een inbreuk op onze integriteit vormt. Ik heb al eerder gezegd dat Jacqueline en ik alles van elkaar weten en geen geheimen voor elkaar hebben. Evenmin hebben wij daar enige spanning, strijd of verschil van inzicht over. Dat is echter geen vrijbrief voor bladen en roddelrubrieken om privézaken zo maar op straat te gooien.”
Wie weet wat er aan de hand is, mag het zeggen. Is er sprake van een seksuele escapade? Dat denk ik niet, want stiekem klinkt het allemaal niet. Is er dan sprake van een driehoeksrelatie? Peter als een soort Anton Heyboer, maar dan met twee bruiden. Als je goed leest, zou dat kunnen. En dat is inderdaad niet verboden. Maar wel opmerkelijk van een man die het woord ’rechtschapen’ bijna heeft uitgevonden...telegraaf.nl
That makes three of us.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:10 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het heel erg om te zegen, maar ik vind het toch een wilf
V.
Wat bedoel je preciesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:10 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het heel erg om te zegen, maar ik vind het toch een wilf
V.
I.p.v. een MILF (Mother I'd Like to Fuck) een WILF, waarschijnlijk 'Witch I'd like to Fuck'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |