Dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, het zijn van die kleine danoontjes maar dan van een ander merk
Huub zei het net wel maar ik kon het niet verstaan...
Op zondag gaat Wilgo naar zijn bijvrouw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef CHAOS_ het volgende:
Almere is nu juist de plaats, waar het openbaar vervoer uitermate goed geregeld is, wij hebben er zelfs overgedacht, toen wij er voor een jaar woonden, om de auto de deur uit te doen. En wat doet Wilgo dan, leven die thuis langs elkaar heen? Mag toch aannemen, dat ze met hun viertjes op stap gaan en kunnen? Of werkt dat anders bij Surinaamse mensen, gaan die apart alles doen?
Hoe een post een mens gelukkig kan maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Rog wordt vader, arme jongen. Ze heeft dit al vanaf het begin, dus de wereld blijft een kloon van Braaaaaajen bespaard.![]()
En de rest van de week is ie bezig met bolletjes te slikkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op zondag gaat Wilgo naar zijn bijvrouw.![]()
dat laatste, en ze gelooft ook alles he volgens mij kun je haar alles wijsmakenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
hebben Huub en Eric zich gejerked vannacht? Of neemt hij Amanda weer in het ootje...?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
hebben Huub en Eric zich gejerked vannacht? Of neemt hij Amanda weer in het ootje...?
DJ lesquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
Bart is weeer niet te zien....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:22 schreef Villalux het volgende:
Zwanger van Roger
Fijn he dat bijlezen van de Cossenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
Soooo hee, wat kunnen jullie veel lullen ..![]()
Gelukkig maar, want nu weet ik wel wat er allemaal is gebeurd..![]()
Wat zit Huub blijmoedig met Natasia te keuvelen zeg...![]()
Wel ben jij de nieuwe vriendin van Roger ?????quote:
Dat was geen slaan maar een veeg met de achterkant van zn hand....toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[[url=http://i18.tinypic.com/2j30gsh.jpg]afbeelding][/url]
Yep, Sylvia is misschien wel de meest gladde van het hele stel.quote:
Inderdaad, ik val er nu net weer middenin, en ik schrok me rot, ja als je een paar postings ziet met Amanda is zwanger van Rogier begin je toch ff te twijfelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef pronkjewail het volgende:
Laten dat wel hopen, voor iedereen...
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel ben jij de nieuwe vriendin van Roger ?????![]()
Nou met ze allen duimen dat ze dus echt zwanger is van Rogier, dan zijn we er weer een kwijt. En Brainles gaat uit zijn dak dan dus die wordt afgevoerd door de mannen met de witte jassen. Zo raken we er 2 in een klap kwijt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Hmm, aan de andere kant, als ze echt zwanger zou zijn van Rogier dan vertrekt ze zeker wel snel? das dan weer het positieve.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef pronkjewail het volgende:
Als ze nu zwanger zou zijn, zou dat echt sneu zijn hoor. Niet alleen voor het kind, maar ook voor haar. Ze is echt clueless, wat voor leven zou zo`n kind hebben?
En brain is weer berichten aan het zoeken die hij kan faken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef partyyboyy het volgende:
Huub zit Amoebe een beetje op te geilen.
Of niet! Herinner je je BB-Tanja nog?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Hmm, aan de andere kant, als ze echt zwanger zou zijn van Rogier dan vertrekt ze zeker wel snel? das dan weer het positieve.
ik moest lachenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:25 schreef jakees het volgende:
Amandel En dat kan iedereen zien op you tube???????????????// (Helder licht)
Ja slet je staat er zelf op.
Sterker nog je komt zo neukend op tv!
blijf je hangen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef tipsch het volgende:
<snip>
Tanja kon nog rellen, dat doet Amanda niet echt, die loopt alleen maar sexy te zijn en dat gaat zwaar tegenvallen met zo'n buik -dan komen die truitjes tot haarnavel ipv net onder haar billen en kan ze ook niet meer zoveel alcohol drinken (ja ik hoop dat ze zo verstandig is dat dan niet meer te doen) dus een hoop minder vertier rondom Amanda. Dan komt toch al snel de toneelhaak.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of niet! Herinner je je BB-Tanja nog?![]()
Ben jij verbaasd dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef n1ek het volgende:
er komen 2 DJs helemaal uit lubberkutjeveen om wat les te geven en dan wordt Natasia constant gevolgd op de streams. Vanmiddag werd die typleraar toch ook gevolgd en mocht 10x zn bedrijf noemen.
Dit gaat goedkomen tipsch.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
ik ben verbijsterd na het zien vn het filmpjje met de touché van Eric als reactie op de debiel plotselinge fysieke toenadering van de rat - die gozer zit kennelijk zo vol van fysiek geweld dat hij het er zelf allemaal wel bijhallucineert
niet erg, maar vandaag is het wel erg overdreven. Volgens mij is ze nog geen minuut uit beeld geweest.quote:
die komen misschien nog wel in een terugblikmomentje zometeen!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef BwennieBren het volgende:
De wipscene van Amanda en Braaaaaajen niet op TV dus omdat er nog kleine kijkbuiskindertjes aanwezig zijn wellicht
Weet jij wel wie die DJ's zijn..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
wat een debielen die DJ's
Kan de redactie Duncan niet weer uitnodigen?
Het is toch ook een dom tijdstip van uitzenden. Het is toch anders dan BB, en kids willen toch meekijken. Dat kan dus echt niet bij DGK.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef BwennieBren het volgende:
De wipscene van Amanda en Braaaaaajen niet op TV dus omdat er nog kleine kijkbuiskindertjes aanwezig zijn wellicht
Ik herken ze niet,... sorry!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Weet jij wel wie die DJ's zijn..![]()
Stelletje mongeaulen>?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Lol dat zei ik van de week ook...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei afgelopen week ook dat haar borsten groeiden. Dus dat!
Precies, dat kleinzerige dat heeft ie van z'n moeder geleerd. Hier het bewijs:quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef tipsch het volgende:
ik ben verbijsterd na het zien vn het filmpjje met de touché/veeg (raakt hem helemaal niet volgens mij) van Eric als reactie op de debiel plotselinge fysieke benadering van de rat - die gozer zit kennelijk zo vol van fysiek geweld dat hij het er zelf allemaal wel bijhallucineert
My assquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
Herma was in de buurt.....
En ze neukt altijd zonder condoom, Pil of geen pil.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze zei afgelopen week ook dat haar borsten groeiden. Dus dat!
ik (her)ken vrij veel dj's maar bij deze 2 gaat me echt geen enkel belletje rinkelen.quote:
Hahaha LOL!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies, dat kleinzerige dat heeft ie van z'n moeder geleerd. Hier het bewijs:
http://www.flabber.nl/archief/019386.php
Lesley woont practisch om de hoek, maar die moet uitgenodigd worden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Black_king het volgende:
Herma was in de buurt.....
2 DJ's die er geen probleem mee hebben om in het dagelijkse leven geweld te gebruiken? Heerlijk toch, al die stereo-types die je in DGK ziet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar goed ook, hele goede film vanavond om 20:50 op Canvasquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
wat me wel opvalt is idat de Redactie er zoveel mogelijk aan doet om de streams zo oninterssant mogelijk te maken....
- veel dubbele beelden
- waar wat gebeurd niet in beeld
- precies bij spannende momenten / praten overschakelen
- verkeerd geluid bij een beeld
Zouden we teveel invloed hebben ?
Op deze manier blijven we ook kijken naar de tv uitzendingen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef FSR het volgende:
wat me wel opvalt is idat de Redactie er zoveel mogelijk aan doet om de streams zo oninterssant mogelijk te maken....
- veel dubbele beelden
- waar wat gebeurd niet in beeld
- precies bij spannende momenten / praten overschakelen
- verkeerd geluid bij een beeld
Zouden we teveel invloed hebben ?
heb hem op dvd liggen en toevallig vorige week nog gekeken,.. goeie film iddquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Wireless het volgende:
[..]
Maar goed ook, hele goede film vanavond om 20:50 op Canvas![]()
hermafrodietquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
wie is die vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |