Welk geld heeft Zalm opgepot dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef sanni het volgende:
We zullen iig zien hoe goed dit nieuwe Kabinet het opgepofte
geld van Gerrit Zalm de komende jaren aan de knuffelaars en
'zielige 'mensen weer gaat uitgeven.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zelfs jij zult haar nog gaan missen, melancholisch lijkt me dan wel een het juiste woord![]()
Waar moet je nu je gifpijlen op richten danquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Missen! Verdonk! Waarom zou ik haar gaan missen? Ik zit niet te wachten op liegende ministers, die mensen moedwillig in gevaarlijke gebieden terugplaatst, hoor.
Nou niet weer over Wouter Bos beginnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zit niet te wachten op liegende ministers
Guusje, Maria en al die staatssecretarissen met dubbele passepoortenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar moet je nu je gifpijlen op richten dan![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Guusje, Maria en al die staatssecretarissen met dubbele passepoorten
We hebben altijd Geert nogquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar moet je nu je gifpijlen op richten dan![]()
Ach, heeft Geert ook wat te doen. Stel je voor dat er geen allochtonen in het kabinet hadden gezeten.quote:
Pronk staat op 1.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, heeft Geert ook wat te doen. Stel je voor dat er geen allochtonen in het kabinet hadden gezeten.
Maar ontopic:
Was Rita de slechtste minister ooit? Ze komt wel een heel eind denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |