Chipsquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zich zou ik het best willen organiseren (ik ben hier ook altijd de lul), ware het niet dat ik dan automatisch ook verantwoordelijk word voor het zootje ongeregeld( want het staat op mijn naam dan) en dat lijkt me dan weer niet zo geweldig.
We hebben een aantal dingen nodig:
- kampeerhoerderij of camping
- bier
- chips
Dat is het.![]()
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het werkt: er zullen altijd van die lui zijn die in het topic een grote bek hebben ,maar als er dan gereserveerd is niet komen en erger nog,niet betalen.
Neequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
Is wildkamperen nou legaal in Nederland of niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Chips![]()
Gewoon een rij frituurpannen met goedkoop paardenvleesch![]()
Ik weet heel veelquote:
Maar daar hoef je niks voor te organiseren.Als er tien man niet komen is er niks aan de hand,als dat met zo'n kampf gebeurd ben je financieel wel behoorlijk gepwnd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De meet was anders goed![]()
We hadden er maar 35 topics voor nodig enzo
![]()
Oepsquote:
jij wil het tgewoon orginaseren in de hoop dat F-B ook komt en dat je haar dan kan nemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op zich zou ik het best willen organiseren (ik ben hier ook altijd de lul), ware het niet dat ik dan automatisch ook verantwoordelijk word voor het zootje ongeregeld( want het staat op mijn naam dan) en dat lijkt me dan weer niet zo geweldig.
We hebben een aantal dingen nodig:
- kampeerhoerderij of camping
- bier
- chips
Dat is het.![]()
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het werkt: er zullen altijd van die lui zijn die in het topic een grote bek hebben ,maar als er dan gereserveerd is niet komen en erger nog,niet betalen.
Ik maak geen ruzie op meetsquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar daar hoef je niks voor te organiseren.Als er tien man niet komen is er niks aan de hand,als dat met zo'n kampf gebeurd ben je financieel wel behoorlijk gepwnd.
Bovendien vraag ik me af hoe lang Fok-users IRL bij elkaar kunnen zitten voor er een echte rel ontstaat.
En dan heb jij, in tegenstelling tot hier, niks aan je slotjes.![]()
ligt eraan hoe wild je het doetquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:41 schreef -skippybal- het volgende:
Is wildkamperen nou legaal in Nederland of niet?
Wikipediaquote:
De krant lezenquote:
Wist niet dat er in de Telegraaf iets zinnigsstondquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De krant lezenEn buitensex
Ow najah dan neuk ik haar maarquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,natuurlijk. Een plek vol met Fokkers en haar daar tussen zetten in de hoop dat ik haar dan zou kunnen nemen.
Ten eerste heeft ze nog altijd met Dribbel_ en ten tweede: denk je werkelijk dat zo'n mooie vrouw als zij, mij tussen al die Fokkertjes uit zou kiezen? Je bent toch wel wijzer, ik ben dik en 30 en zij is mooi en 21. Dus nee, ik ben dom ,maar zo dom ook weer niet.
ik ook niet ,maar je zult ongetwijfeld mensen hebben die na het nuttigen van meer bier dan strikt noodzakelijk zich niet kunnen gedragen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie op meets![]()
hee psst ghb kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,natuurlijk. Een plek vol met Fokkers en haar daar tussen zetten in de hoop dat ik haar dan zou kunnen nemen.
Ten eerste heeft ze nog altijd met Dribbel_ en ten tweede: denk je werkelijk dat zo'n mooie vrouw als zij, mij tussen al die Fokkertjes uit zou kiezen? Je bent toch wel wijzer, ik ben dik en 30 en zij is mooi en 21. Dus nee, ik ben dom ,maar zo dom ook weer niet.
aah ja kop opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |